Zdravo, imam par pitanja za strucnjake.
Auto je Fiat Punto MK1 1,2 16v ( model 85 16v). Ima ugradjen sekvent Stag ( nisam siguran u model ) ali mislim da nema veze sa problemima. Auto je prešao oko 40,000km od ugradnje plina. Auto se redovno odrzava, prema intervalima i preporukama proizvidjaca.
Prvi problem ( i najvazniji, ostale necu sada spominjati jer su mizerni , i svega su se po jednom desili u voznji ).
Kada naglo dam gas, motor ne reaguje odmah nego sa zakasnjenjem, ovo prestavlja problem i u voznji jer ako se iz rezima kocenja motorom, ili lagane voznje dam gas on cimne ( posledice dva puta menjan nosac motora ).
Moje neko vidjenje (logicno ) je duzina creva od dizne do u****. Dizne su u visini rezonatora ( ona plastika na glavi motora) a iz nji idu creva koja vode plin do u**** ( negde u donjoj zoni usisne grane). Creva su duzine oko 15cm ( nisu kraca sigurno ). E sada, kada se da gas, plinu treba vremena da donje do u**** i to je mozda uzrok ovoga. Kada je normalno ubrzavanje pod opterecenjem nema promena. Da napomenem da na benzinu ovoga nema i da radi odlicno. Jedan majstor mi rece da je do struje, ali mi to ne pije vodu, jer na benzinu radi odlicno, a i nekolimo puta su menjane svecice ( na 15,000km, i promenjeni kablovi, sada su Maneti marelli kupljeni u ovlascenom servisu ). Auto se tako ponasa od kada je ugradjen plin.
Nemam sada sliku ali potrudicu se da slikam ako je potrebno.
Hvala unapred na odgovorima
Auto je Fiat Punto MK1 1,2 16v ( model 85 16v). Ima ugradjen sekvent Stag ( nisam siguran u model ) ali mislim da nema veze sa problemima. Auto je prešao oko 40,000km od ugradnje plina. Auto se redovno odrzava, prema intervalima i preporukama proizvidjaca.
Prvi problem ( i najvazniji, ostale necu sada spominjati jer su mizerni , i svega su se po jednom desili u voznji ).
Kada naglo dam gas, motor ne reaguje odmah nego sa zakasnjenjem, ovo prestavlja problem i u voznji jer ako se iz rezima kocenja motorom, ili lagane voznje dam gas on cimne ( posledice dva puta menjan nosac motora ).
Moje neko vidjenje (logicno ) je duzina creva od dizne do u****. Dizne su u visini rezonatora ( ona plastika na glavi motora) a iz nji idu creva koja vode plin do u**** ( negde u donjoj zoni usisne grane). Creva su duzine oko 15cm ( nisu kraca sigurno ). E sada, kada se da gas, plinu treba vremena da donje do u**** i to je mozda uzrok ovoga. Kada je normalno ubrzavanje pod opterecenjem nema promena. Da napomenem da na benzinu ovoga nema i da radi odlicno. Jedan majstor mi rece da je do struje, ali mi to ne pije vodu, jer na benzinu radi odlicno, a i nekolimo puta su menjane svecice ( na 15,000km, i promenjeni kablovi, sada su Maneti marelli kupljeni u ovlascenom servisu ). Auto se tako ponasa od kada je ugradjen plin.
Nemam sada sliku ali potrudicu se da slikam ako je potrebno.
Hvala unapred na odgovorima
Comment