Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ppejic
    CBC Član
    • 09.09.2007
    • 75
    • Dornbirn-Nis

    Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

    Prvi problem je kada motor nezagrejan prebacuje na TNG, u trenutku kada je prethodno otpustena papucia za gas i on u padu broja obrtaja prebaci na nekih 1600rpm, i pocne da stuca ili se ugasi. Ako brzo odreagujem dodam po gasu, onda prodje OK. Takodje sam primetio da kad isparkiravam, pa pri nekih 2000rpm uz nogu na gasu cujem rele (elektroventil) kako skljocne i prebaci na plin, broj obrtaja padne na 1800rpm, kratkotrajno i odmah nakon toga poraste na oko 2300rpm. Od trenutka kada skljocne rele do trenutka kada se plinske dizne počnu raditi prođe nekih 0.3-0.5 sec (ne mogu baš proceniti).


    Drugi "problem" je postojao od ugradnje pre skoro 3 god, ali su me ispratili iz ovlascenog servisa "da to tako treba". Sada se intenzivirao po glasnoci i vibracijama. Kada radi na plinu iz pravca plinske instalacije čuje se neki zvuk (kao kad struže biksna), čim prebacim u vožnji na benzin zvuk momentalno prestaje. Sada se taj zvuk inenzivirao čak se u predelu poda vozača osećeju vibracije kao i na levom krilu auta. Otac je stajao ispred sa podignutom haubom i prlično je siguran da zvuk dopire iz pravca isparivača (koji je inače smešten ispod posude za rashl.tečnost). Ovo je za zagrejan motor na 4 crte, kada je hladniji manje "rezonira". Auto lepo vuče, potrošnja uobičajna.

    Treci problem, najmanje bitan, za koji su me takodje ispratili iz Dacia servisa "da je to normalno i da tu nista ne mogu uciniti", je da multi ventil zatvara punjenje na 60% a ne na 80%. Tako da u moju toro bocu od 43L, umesto 34L staje jedva 25L
    Last edited by ppejic; 02.05.2012, 22:44.
    LOGAN 1.4 MPI Preference + AC
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

    lepo su te ispratili iz tog servisa.nadji drugog majstora koji poznaje LR sistem,sigurno imas problem.
    a sto se tice multiventila,morace da se vadi napolje i da se utvrdi sta je uzrok premalog punjenja,a ver nije lepo ustelovan ili je neodg za tvoju bocu.

    Comment

    • kdi
      CBC Senator
      • 16.11.2010
      • 238
      • leskovac

      #3
      Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

      bogami sve preporuke za taj "ovlasceni"servis..
      lepo te ispratili...
      definitivno imas problem od samog pocetka i sa servisom i sa "majstorima" i sa njihovom ugradnjom..
      pozdrav!!!

      Comment

      • ppejic
        CBC Član
        • 09.09.2007
        • 75
        • Dornbirn-Nis

        #4
        Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

        To sve i ja znam, ajde recite mi nesto sto ne znam.
        LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

          Prvi problem je kada motor nezagrejan prebacuje na TNG, u trenutku kada je prethodno otpustena papucia za gas i on u padu broja obrtaja prebaci na nekih 1600rpm, i pocne da stuca ili se ugasi. Ako brzo odreagujem dodam po gasu, onda prodje OK.
          Ovaj problem,verovatno ima veze sa ovim

          Takodje sam primetio da kad isparkiravam, pa pri nekih 2000rpm uz nogu na gasu cujem rele (elektroventil) kako skljocne i prebaci na plin, broj obrtaja padne na 1800rpm, kratkotrajno i odmah nakon toga poraste na oko 2300rpm. Od trenutka kada skljocne rele do trenutka kada se plinske dizne počnu raditi prođe nekih 0.3-0.5 sec (ne mogu baš proceniti).



          prvo se otvore ventili za dovod plina pa malo kasnije prelazi na plin.U medjuvremenu ,ili propusta membrana ili plinske dizne ne zatvaraju,pa se javlja taj problem.Ovo mozes resiti kod majstora koji rade tu vrstu uredjaja,u dacijinom servisu ti ne mogu pomoci.Znaci,ce da kosta.



          Drugi "problem" je postojao od ugradnje pre skoro 3 god, ali su me ispratili iz ovlascenog servisa "da to tako treba". Sada se intenzivirao po glasnoci i vibracijama. Kada radi na plinu iz pravca plinske instalacije čuje se neki zvuk (kao kad struže biksna), čim prebacim u vožnji na benzin zvuk momentalno prestaje. Sada se taj zvuk inenzivirao čak se u predelu poda vozača osećeju vibracije kao i na levom krilu auta. Otac je stajao ispred sa podignutom haubom i prlično je siguran da zvuk dopire iz pravca isparivača (koji je inače smešten ispod posude za rashl.tečnost). Ovo je za zagrejan motor na 4 crte, kada je hladniji manje "rezonira".
          Pipanjem ili stetoskopom mozes utvrditi sta je labavo,pa rezonira,dotegnes ili odmaknes nesto od necega i to te ne kosta nista

          i problem, najmanje bitan, za koji su me takodje ispratili iz Dacia servisa "da je to normalno i da tu nista ne mogu uciniti", je da multi ventil zatvara punjenje na 60% a ne na 80%. Tako da u moju toro bocu od 43L, umesto 34L staje jedva 25L
          Slazem se da nije bitan,ali ako hoces moras zameniti multiventil,sto opet kosta
          Jedino sto se ne slazem ,a to je da za mene to nije ispravan rad na plinu

          Comment

          • ppejic
            CBC Član
            • 09.09.2007
            • 75
            • Dornbirn-Nis

            #6
            Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

            Skljocne elektroventil, plin tečne faze dođe do isparivača, pređe u gasnu fazu... dok se ne uspostavi potreban pritisak plina u gasnoj fazi, neće početi rad na TNG, tj rad dizni, jer pre svake dizne postoji senzor pritiska i temeprature gasa, a za sve to je potrebno vreme.

            Pre mislim da nije dobro podešen prag temperature motora (rashladne tečnosti) kada se prebacuje na rad na plin.

            Što se tiče vibriranja isparivača, proverio sam ništa se ne klima, ništa ne dodiruje... i vibracije-zvuk je intenzivniji kada se motorni prostor zagreje. Zamena isparivača mi se ne sviđa kao solucija jer zahteva ponovni atest, plaćanje.


            Za multiventil se slažem, mada to je običan plovak, ne vidim zašto se ne bi mogao "podići", odnosno malo nakriviti žica oja ga drži.

            Ne znam ko u Nišu radi Landirenzo. Znam za EkoLuka-u ali nije u Nišu.
            LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

              Ventili za dovod skljocnu,a dizne ne zatvaraju dobro,sta mislis gde ce gas....

              Za prag prebacivanja,moguce,ali nisi naveo da se tako ponasa od ugradnje..

              Ako pokrivimo zicu,ces da kukas kako ti vise ne radi tacno pokazivac nivoa

              A za vibracije.zvuk,ne znam sta da ti kazem,niste posvetili dovoljno vremena lociraranju izvora zvuka

              Comment

              • ppejic
                CBC Član
                • 09.09.2007
                • 75
                • Dornbirn-Nis

                #8
                Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                Ne razumem u kom trenutku cure plinske dizne.
                Last edited by ppejic; 03.05.2012, 21:30.
                LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                  Dok radi na benzin,ali to ne mora da znaci da je slucaj kod tebe....pisano ne bi li objasnili da taj problem ne mozes resiti preko neta,vec da odes kod majstora za plin,pisano ne bi li bolje razumeo sta i kako moze izazvati slicne probleme.Na kraju,moze se postaviti pitanje i kakvo je setovanje i ostalih plinskih parametara od same ugradnje,a ima ih dosta.
                  Ovlasceni serviseri za bilo koju marku vozila s tim nemaju nista,izlaze ti u susret samo dok je u garantnom roku(ako su ti prodali auto sa plinom),a tada zovu radionicu koja je to i ugradjivala,cim prodje garancija,cao nema vise

                  Comment

                  • ppejic
                    CBC Član
                    • 09.09.2007
                    • 75
                    • Dornbirn-Nis

                    #10
                    Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                    Landirenco redom na krace od sekunde škljoca dizne dok čeka da se motor zagreje. To znači da u delu instalacije gde je gasna faza nema pritiska tj. TNG-a, jer da ga ima remetio bi rad na BMB, što nije slučaj.

                    Što se vibracija isparivača tiče (ne isključujem neki kvar elektroventila), postojale bi i kod rada na BMB, što nije slučaj, tako da labavost i da nešto negde dodiruje odbacujem kao mogućnost. Zvuk i vibracije se javljaju samo kod rada na TNG.

                    Ići ću u ponedeljak u servis koji mi je ugradio, Dacia servis, pa ću videti. Ovakvo raspitivanje na forumu je u svrhu da se naoružam znanjem, al Dora i Slavko nikako da se uključe u priču.
                    Last edited by ppejic; 03.05.2012, 21:47.
                    LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                      Više bi ti Slavko pomogao, ja mogu reći samo što i prethodnici pa zato ćutim. Isparivač nekad iz nekih razloga ima u sebi vibraciju koja je kao trubica.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                        Originally posted by ppejic View Post
                        Za multiventil se slažem, mada to je običan plovak, ne vidim zašto se ne bi mogao "podići", odnosno malo nakriviti žica koja ga drži.
                        Dora, šta kažeš na ove navode? Ili je multiventil, ipak nešto drugo?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                          Jedna od namena tog ventila a ima ih više (zato naziv MV) je i ta navedena. Boca je zamišljena da stoji horizontalno ali to nije uvek slučaj u praksi. Može se nakriviti malo žica ako znaš šta i zašto to radiš.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • ppejic
                            CBC Član
                            • 09.09.2007
                            • 75
                            • Dornbirn-Nis

                            #14
                            Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                            Moja toro boca je nagnuta ka napred ( leži na dnu gepeka )
                            LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                              Odgvor za Franju, plovak "čangrlja" kad dodje u odredjeni položaj.

                              Ppejic,
                              Ako je MV na nižoj strani jasno je da se boca ne može napuniti do kraja, to jest do 80% kapaciteta. Ako bi bio na suprotnoj višoj strani punilo bi se više ali ne bi mogao da potroši sve što se svodi na isti kapacitet. Kompromis bi bio MV sa strane, levo ili desno. Idealno bi bilo podmetnuti nešto pod bocu da se dovede u horizontalu. Daščica sa gumom je velika investicija i retko koji servis je ima.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X