Prvi problem je kada motor nezagrejan prebacuje na TNG, u trenutku kada je prethodno otpustena papucia za gas i on u padu broja obrtaja prebaci na nekih 1600rpm, i pocne da stuca ili se ugasi. Ako brzo odreagujem dodam po gasu, onda prodje OK. Takodje sam primetio da kad isparkiravam, pa pri nekih 2000rpm uz nogu na gasu cujem rele (elektroventil) kako skljocne i prebaci na plin, broj obrtaja padne na 1800rpm, kratkotrajno i odmah nakon toga poraste na oko 2300rpm. Od trenutka kada skljocne rele do trenutka kada se plinske dizne počnu raditi prođe nekih 0.3-0.5 sec (ne mogu baš proceniti).
Drugi "problem" je postojao od ugradnje pre skoro 3 god, ali su me ispratili iz ovlascenog servisa "da to tako treba". Sada se intenzivirao po glasnoci i vibracijama. Kada radi na plinu iz pravca plinske instalacije čuje se neki zvuk (kao kad struže biksna), čim prebacim u vožnji na benzin zvuk momentalno prestaje. Sada se taj zvuk inenzivirao čak se u predelu poda vozača osećeju vibracije kao i na levom krilu auta. Otac je stajao ispred sa podignutom haubom i prlično je siguran da zvuk dopire iz pravca isparivača (koji je inače smešten ispod posude za rashl.tečnost). Ovo je za zagrejan motor na 4 crte, kada je hladniji manje "rezonira". Auto lepo vuče, potrošnja uobičajna.
Treci problem, najmanje bitan, za koji su me takodje ispratili iz Dacia servisa "da je to normalno i da tu nista ne mogu uciniti", je da multi ventil zatvara punjenje na 60% a ne na 80%. Tako da u moju toro bocu od 43L, umesto 34L staje jedva 25L
Drugi "problem" je postojao od ugradnje pre skoro 3 god, ali su me ispratili iz ovlascenog servisa "da to tako treba". Sada se intenzivirao po glasnoci i vibracijama. Kada radi na plinu iz pravca plinske instalacije čuje se neki zvuk (kao kad struže biksna), čim prebacim u vožnji na benzin zvuk momentalno prestaje. Sada se taj zvuk inenzivirao čak se u predelu poda vozača osećeju vibracije kao i na levom krilu auta. Otac je stajao ispred sa podignutom haubom i prlično je siguran da zvuk dopire iz pravca isparivača (koji je inače smešten ispod posude za rashl.tečnost). Ovo je za zagrejan motor na 4 crte, kada je hladniji manje "rezonira". Auto lepo vuče, potrošnja uobičajna.
Treci problem, najmanje bitan, za koji su me takodje ispratili iz Dacia servisa "da je to normalno i da tu nista ne mogu uciniti", je da multi ventil zatvara punjenje na 60% a ne na 80%. Tako da u moju toro bocu od 43L, umesto 34L staje jedva 25L
Comment