Pomoc oko podesavanja mape Stag isa 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #16
    zasto ne ukljucis autoadaptaciju, cemu onda ISA2 ?
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • vazlan
      CBC Član
      • 30.08.2012
      • 25
      • Sombor
      • mitsubishi lancer

      #17
      E,ukuljucio ja pa kada je pocelo da pisti i zvizdi racunam da je bolje da to iskljucim.Citao sam o tome ali na kraju sam se pretvorio u jedan veliki upitnik.Pitao bih ja ali ne znam sta.Ako mozes daj mi neke smernice pa da probam.Volim da radim na sigurno ustvar volim da radim po savetima nekoga ko ima konkretno iskustvo.

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        U uputstvu ima sta koji zvuk znaci. to je ono dodaj gas, drzi gas i te fore. to ti ne treba. ukljuci autoadaptaciju, iskljuci zvuk i teraj kako vec teras. on ce da prebacuje na benzin kad misli da treba i ako misli da treba a da neces ni primetiti tj znaces da je prebacio na benz tako sto lampica na prekidacu blinka. kad bude zavrsio autoadaptaciju iskljucice je sam .

        meni je malo cudno zasto ti je kriva ustvari prava. ova dva majstora aminuju i to tako treba . kod mene je drugacija kako kriva tako i linija multiplikatora.

        e sad, to verovatno zavisi i od samog motora tj ne znam da li tvoj motor ima VVT. kod mene recimo linije krecu naglo gore a pri vrhu su malo zaobljene ( verovatno jer su moje benzinske dizne brze, na leru recimo rade na 1.7) a linija multiplikatora ide od x1.2 ravno do nekih 2.5ms a onda pravi kao blagi polukrug (ovo sam napisao napamet, pogledacu sutra pa cu da okacim prtscr) . da li si pre voznje na gas vozio dovoljno dugo na benz da pokupi benz mapu?

        Udji na map pa 3D view pa klikni na state. Sve kockice treba dabudu popunjene. ne bukvalno sve vec one u kojem opsegu motor radi ms/rpm. ako nisu vozi na benz u obrtajima koji fale tako da menjas rezim opterecnja.

        kazem, ne znam da li i kod tebe treba da bude tako. moj motor je 1.8 16v VVT i ISA je na taj nacin mapiran stim da sam ja vozio a drugar dzarao u laptop. malo mu je pomagao rucno kroz rpm korekciju cisto da bi odradio brze. rezultat je da auto ide na GAS identicno kao na BENZ. potrosnja za litar-litar i po veca nego benzina i ne pali check.

        Skini softver 9.0.0.7 a mozes i fimvare da mu podignes na 9.0 ali onda moras da mapiras iz pocetka tj on ce sam da se mapira .

        e da, bord komp ti je jedan od repera da li je dobro ili ne. treba da pokazuje istu potrosnju kako na benz tako i na gas. sto ce reci da on ne treba da zna da vozis na gas.
        Last edited by zverko; 15.09.2012, 01:34.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by zverko View Post
          meni je malo cudno zasto ti je kriva ustvari prava. ova dva majstora aminuju pa to navodno tako treba ali kod mene je drugacije kako kriva tako i linija multiplikatora.

          e sad, mozda to zavisi i od samog motora tj ne znam da li tvoj motor ima VVT. kod mene recimo linije krecu naglo gore a pri vrhu su malo zaobljene ( verovatno jer su moje benzinske dizne brze, na leru recimo rade na 1.7) a linija multiplikatora ide od x1.2 ravno do nekih 2.5ms a onda pravi kao blagi polukrug (ovo sam napisao napamet, pogledacu sutra pa cu da okacim prtscr) . da li si pre voznje na gas vozio dovoljno dugo na benz da pokupi benz mapu?
          To što ti imaš svoj primer ne znači da tako treba da bude svima, mislim za krivu i pravu... Nemoj učiti tatu kako se prave deca. kad budem hteo reči da linija treba biti kriva, prava ili koskasta ja ću reći u svoje ime.

          Čekam sliku da vidim primer te posebne krive a dotle... Dizne ti nisu brze nego se kratko otvaraju a to znači kretenska tehnologija stavi velike dizne to jest jedne dizne za sve motore pa onda pimplaj sa kratkim otvaranjem...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            ja sam i napisao da ne kazem da tako treba da bude kod njega posto ste rekli da je ok samo kazem kako je kod mene a isto je ISA.

            cemu bre odma cuska? dal su brze ili kratko otvaraju, nije sija nego je vrat...

            sustina je da je to moje iskustvo sa ISA, sta je lose u tome?

            ispravi me ako gresim, ja kapiram da je narandza linija obogacenja smese. po ovome njegova ide u siromasnu, zar ne? nesto slicno je bilo i sa puntom pa si rekao da nije dobro.

            btw, kretenska tehnologija fercera, da ne verujes. ni ja nisam verovao...

            izvinjavam se, jedna rec promenila smisao. ispravljeno.
            Last edited by zverko; 15.09.2012, 01:35.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • vazlan
              CBC Član
              • 30.08.2012
              • 25
              • Sombor
              • mitsubishi lancer

              #21
              Zverko i Dora nisam hteo da zbog moje teme ulazite u konflikt.Cenim svacije iskustvo i to mi je jedan od parametara u radu.Hteo bih da pitam jos jednu stvar.Vidim da se cesto spominje podesavanje hoda injektora.Nigde u fabrickom uputstvu ne vidim to kao preporuku.Da li vi to radite pod obavezno ili po potrebi i kako uopste dolazite do potrebe da to odradite.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                @Vazlan, nemoj da se zabrinjavaš, ne svadjamo se... Pitanje, jel si ti majstor ili mušterija?


                @Zverko

                Ako pod narandžastom smatraš množilac a to je jedina crta te boje na mapi onda još više čekam da vidim sliku

                Ćuška je zato što en pratiš fabulu radnje, i kod omladinca sm orekli da ili bar ja da ta crta izgleda kao Vo kad urinira a to nije dobro jer nema takvih motora koji rade u cik-cak, ima ali su retki i Punto svakako nije jedan od njih.

                Što dizni tiče, razliak je drastičan u vidjenju stvari p obrzini dizne i vremenu otvaranja, otprilike kao jedrilica i spejsšatl, oba lete... Spejsšatl više pada od jedrilice pa tako i ta tvoja tehnologija jednih dizni za sve motore često pada u vodu čim nešto malo ne štima.

                sustina je da je to moje iskustvo sa ISA, sta je lose u tome?
                Isto kao Brick, na osnovu svog jednog iskustva sa JEDNIM Zeta N isparivačem je uveo pravilo da je sve tako na svetu a nije, bilo bi dobro da jeste.

                Originally posted by zverko View Post
                ja sam i napisao da ne kazem da tako treba da bude kod njega posto ste rekli da je ok samo kazem kako je kod mene a isto je ISA.

                cemu bre odma cuska? dal su brze ili kratko otvaraju, nije sija nego je vrat...

                sustina je da je to moje iskustvo sa ISA, sta je lose u tome?

                ispravi me ako gresim, ja kapiram da je narandza linija obogacenja smese. po ovome njegova ide u siromasnu, zar ne? nesto slicno je bilo i sa puntom pa si rekao da nije dobro.

                btw, kretenska tehnologija fercera, da ne verujes. ni ja nisam verovao...

                izvinjavam se, jedna rec promenila smisao. ispravljeno.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • vazlan
                  CBC Član
                  • 30.08.2012
                  • 25
                  • Sombor
                  • mitsubishi lancer

                  #23
                  @Dora

                  Automehanicar po struci koji je resio da ugradi gas u svoj auto.To sam uradio jer imam iskustva sa klasicnim plinskim uredjajima a posto je ovo prvi sekvencijalni resio sam da se naucim na svom autu pa cemo dalje videti.Volim da se druzim sa ljudima koji znaju vise od mene jer mislim da smo tako moze nesto da se nauci.Vidim da na ovom forumu imaljudi koji u problematiku sekvent uredjaja dobro savladali i nadamse da cu i ja moci kroz neko vreme dati svoj doprinos na ovom forumu.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    To me podseti na majstorski forum kojeg nema a skroz sam zaboravio na njega...

                    Ovo je odlično predstavljanje za prvu poruku i tako si trebao odmah da napišeš. Pišem ovo zbog drugih, ne treba se stideti ako nešto ne znaš nego ako ne pitaš.
                    Majstori na ovom forumu imaju razumevanaj za pomoć, dokazano je mnogo puta ali i netoleranciju za "pametne" mušterije, takodje dokazano mnogo puta...

                    Odogovor an tvoje pitanje oko podešavanaj dizni, neki će sekleti u te tablice a neki u inginjere koji su pravil ita sokoćala a neki u softveraše koji su pisali program a u stvari svi ćese zaebati. Sve to pomaže kad ništa ne znaš, moraš imati neki smer kao kad odeš u školu pa učiš da trurpijaš, nek oto posle radi školski pa sporo, neko brzo a neko uzme glodalicu pa odrnada očas posla


                    Nemam ništa protiv ingilira, bar ne nešto efikasno, a protiv softveraša još manje, to je tek banda... (Zoranc setiuo sam se kliper bre...) Uglavno ljudi zaboravljaj uda pored opreme fizičke, mehanike, sve to tera neki softver koji je pisao softveraš koji nema pojma o procesu rada motora i uredjaja a objašnajvao mu je šta treba neko ko je napravio uredjaj a nema pojma kako se piše softver i onda nastane TABLICA
                    Uglavnom, odradiš nek iauto kao taj tvoj sada a znaš kak osi izbušio, koje cevi s istavio itd... Onda odradiš isti takav i vidiš da blage veze nema jedno sa drugim a sve si isto uradio pa upališ mozak i gledaš šta niej isto. Motor nije isti sem na papiru, creva gumena za dizne nisu ista iako piše na njima 5 ili 4 a precizno je kao..

                    I tak onešto puta a onda uzmeš u ruke Valtek dizne pa staviš na komparator i vidiš da su sve iste recimo 0.42 a onda Rail pa utvrdiš da je isto 0.65. Spolja su iste. Sad ti budi pametan pa izmisli toplu vodu. Motor koji ima precizno ubrizgavanej traži manje dizne od motora sa Zverkovim ubrizgavanjem. Tablica će reći da treba 2mm a u praksi je to 1.8 dok će za drugi isti takav motor po sličnim karakteristikama kubikaže i snage trebati veće dizne.

                    Zato je Zerko packa, nemrem bre pisati stalno romane, pa dosadilo i bogu i svetu a a očekujem da neko ko ima bar 6 puta turpiju u ruci zna da nije isti motor 1.4 u citreonu i u alfi pa makar bila oba u fiatu, nema veze jedno sa drugim...

                    I na kraju, iskustvo bato.... Deri greši, muški otrpi, naučiš i posle njaške

                    Pravilo broj 1,2,3 za nauk. Uvek izbušiš manje dizne i manji hod staviš (ako diraš hod a ne moraš) a onda ako nije dobro ispravljaš

                    Pravilo 4,5,6 čim uradiš autokalibraciju vidiš množilac i psole tri komada će ti biti odmah jasno da li si ukenjo stvar priliko setovanaj dizni.
                    Pravi majsotri se ne prave blesavi ne kažu kad osušiće zategnuće ili dodjite za 1000 kilometara na kontrolu i doštelavanje. To rade paceri.

                    Kad ti napiše male su ti dizne ne valja, kad napiše taman su, ne valja male su a kad napiše velike su onda su dobre ako nisu stvarno velike. E sad koliko je to velike su a da nisu stvarno velike, nema načina da ti objasnim.


                    P.S. Ma šta Zverko pisao, množilac ide sa leva na desno odgore na dole sem u prsednjem delu i to en kdo svih a i to sad da napbrajam gde i kako nema šanse jer me to i ne zanima uopšte. Svejdno, desni kraj ide uvek prema dole sem u jednom primeru kod Mazde koja ima baš debilno uubrizgavanej gde na opterećenju kombinuje sekvent, full i semi ubrizgavanje, ono idiotluk krajnji... Voleo bih da čujem mišljenje stručnjaka kad vide taj množilac
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • vazlan
                      CBC Član
                      • 30.08.2012
                      • 25
                      • Sombor
                      • mitsubishi lancer

                      #25
                      @Dora
                      Hvala za smernice koje si mi dao pokusacu da krenem od primene tvojih pravila (1,2,3,4,5,6) i nadam se da cu da steknem baremdeo iskustva koje ti imas.
                      A sada jos jedno pitanje ako ne smaram previse.Danas sam imao kracu voznju sa ukljucenom autoadaptacijom a iskljucenim asistentom tako da sam se resio onih raznih zvukova.Posle voznje sam primetio promene u RPM mapi.
                      Interesuje me da li ce kraj tim promenama doci onog trenutka kada u prozoru autoadaptacije se pojavi zelena oznaka odnosno kada se prikupi mapa i da li onda treba iskljucitifunkciju autoadaptacije.Planiram sutra voznju od oko 200 km.Da li smatras da ce za tovreme da se prikupi mapa?Pozdrav

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        @vazlan : pogledaj moju rpm mapu. sve gde je sivo tu je autoadaptacija zavrsena. ovo je stanje posle nekih 3500km voznje od toga cca 1700 autoputa. 200km je malo.

                        @dora : ovo za dizne ne kapiram, tehnologija jednih dizni za sve motore. verovatno mislis na univerzalne sto stavljaju ovi sto turbiraju i to ali moje dizne na autu su OEM a sam motor mi deluje kao sve samo ne kretenski. ako nista drugo, yamaha ga napravila.

                        a sto se ISA tice evo kako je kod mene. ne kazem da tako treba da bude na drugom autu. voleo bih da znam sta ne valja tj gde sam pogresio ?

                        Last edited by zverko; 16.09.2012, 21:12.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Pojašnjnje za dizne. Fabrika pravi više motora tipa 1.2 pa 1.4 pa 1.6, pa 1.8 itd... Na lageru ima dizne od 1.6 ali nema od 1.8 i onda počnu da se jede kao lala kad nemci posednu bunar a on žedja u zemunici od šunke a nema vode...
                          Da se ne bi jedili oni lepo uzmu neke srednje dizne i te turaju na sve motore ali menjaju strategiju ubrizgavanja pa oni sa manjim potrebama imaju vreme otvaranja kratko a oni sa većim potrebama duže vreme otvaranja. Zato sam naglasi ovreme otvaranja, da bi dizne bile brze moraju imati manji otpor, kao zvučnici, to bolje poznaješ.

                          Da se ne bi osetio povredjenim pošto znam da svaki brend koji voziš braniš do krvi, to je izmišljotina novijih dana i manje više kod većine a to "napravila ga je Jamaha" je taka garancija da boli glava... Ko ne zna, sve japanske auto kuće su ustvari pravile šivaće mašine do pre 30 godina a onda su napravili prvi auto... Zato ovi Ameri izde jer kad su oni pravil iaute japosi su... Ali otišli u dve krajnosti, prvi prave aute kao da kake gvoždje a drugi ih prave kao šivaće mašine po navici...
                          No da se vratim na temu, u tom smislu je vrlo teško namestiti neki gas na takav auto.

                          Dizne koje si stavio su mrtvo meso za ono što ti treba, ti ćeš reći da to ide i to će biti tačno ali to ide na silu ili na mišiće a da objašnajvam zašto, treba stvarno da pišem dve strane a to nema šanse.

                          Ako te baš zanima, potraži malo po netu šta znači otvaranej dizni, koliko su brze i koliko su inertne, potraži waveformove ili kak ose već piše sa osciloskopa za dizne, i karakteristike tih dizni. Ovo što vidi m na slikama koje si poslao ne mogu ni 1.omske dizne dobro da isprate a ne ovo od tri oma. I za njih potraži na sajtu proizvodjača karakteristike, koliki je minimalno vreme otvaranaj itd... Ono što ti piše u softveru nema blage veze sa životom.

                          Kao hint. Imaš feder koji nešto stiska na dole. Imaš elektromagnet koji se suprotstavlja toj sili i treba da podigne kotvu (klip) imaš struju koja to radi. Struja mora biti dovoljna da podigne kotvu da bi pustila gorivo, tada nastaje još jedan srnjac koji otežava stvar, gorivo ej pod pritiskom pa to dodaje vreme da se kotva vrati na mesto i ondadobiješ čudnu stvar, piše da je vreme otvaranaj 2.5 milisekundi ali je u stvarnosti to 4 kako bog i proizvodjač dizni zapoveda. Ko jie je rekao (okvirno) da dizne od tri oma imaju minimum otvaranja 4 Ms. što bi sasvim lepo video na osciloskopu. Softver ispisu je koliki je impuls poslao a to ej želja sušalaca. itd... itd....

                          Ostalo će morati neko drugi ako bude hteo


                          @ Vazlan, ako je ne napravi za 200 kilometara neće nikad mada imaš problem ako je autoput, jednoloična vožnja nije dobra za pravljenje mape na bilo koji način.

                          Što se tiče iskustva, nije to nikakav problem za nekog ko hoće da radi i nauči. Pre deset godina a to je mikrovreme u nekom poslu, nisam znao ništa o ovome, ali baš ništa ali sam znao da znam. Prvi auto u koji sam ikad i uopšte ugradio gas je bio Audi B4 ebeni zlotokomer i digifant ubrizgavanje, naravno sa starom tehnologijom. Znači znojili smo se od muke ali uradismo. Jedan čovek, doajen ovog posla nam je uvek pomagao kad je trebalo savetom ili delom ili bilo kako, Pera (Petar Imgrund) iz Tavankuta. Ekstra čovek ali se ne bavi internetom, pravi pare

                          Sva ova pisanja i saveti u vezi bilo čega što znam idu njemu i Valentu Vudrigi na teret jer su me zadužili deleći svoje znaje i volju.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #28
                            Nemam razlog niti da hvalim a ni da kudim ovaj brend. Trenutno vozim ovo jer mi finasije to dozvoljavatu. Tacnije, brzi auto za manje para nema. Da li su pre njega pravili sivace masine ili ne, to nije toliko bitno posto neki oduvek prave automobile pa dan danas ne znaju da ih naprave.

                            negoo, da se mi vratimo na ove plinske nazovi dizne. kod mene su 1ohm (zute) a ne crvene. i znam da su nategnute tj da ne mogu full da isprate benzinske jer mi se recimo desilo da mi je upalio check kada sam na punom gasu prebacio na benzin pa odma vratio na gas. sta savetujes, hana, i sta mogu da uradim sa ovim sto imam dok ne stavim prave dizne?
                            Last edited by zverko; 16.09.2012, 22:59.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Savetujem da ne diraš ništa ako radi, šta god da staviš nema šanse da radi dobro na 1.7 Ms... Trebao bi imati šaku dizni pa buškati polako i pomerati hod klipa i pritisak. Šta piše u onoj tablici?
                              Cena da imaš nešto baš takvo je uvek naplativa, ovako ili onako. AKo hoćeš kako kažeš brz auto za male pare onda su to i napravili, negde mora da košta Siguran sam da te to en teši ali već rekoh, to ej dans sve više trend, sve sjebu pa onda dodaju tri katalizatora da ublaže proces a onda utvde da su ubili motor pa dodaju malo snage pa imaju lošu emisiju gasova i tako u krug...

                              U suštini, ne piše a mene mrzi da tražim po porukama i nemam pojma ni koji je auto u pitanju
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #30
                                Corolla VVTL-i 1.8L . Na gas radi do 6000rpm a to je taman 143ks. Dodatnih 50ks ima od 6200 do 8200 ali tad je na benzinu posto plin i onako vidi do 6000. Sve lepo radi, bez cimanja, trzanja, knedli i tako toga. U tablici nema podataka za taj motor ali ima za 1.8 16v VVT-i i kaze dizne na 2.2 a pretisak na 1.10. Tako smo i uradili i dobili ovo. Jedino sto me buni je: zasto je pritisak sad na 1.15 ? To je ono sto sam onomad napisao tomaseto, da se pritisak menja sam od sebe. Dal to zavisi od vremenskih uslova ili kolicine gasa u boci ili nesto trece? Reduktor je Antarctic . Creva od raila do usisne iste duzine ne duza od 10cm. I ne rece mi da li bi pomogle prave dizne tipa HANA ?
                                Last edited by zverko; 16.09.2012, 23:53.
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X