lovato easy smart ECU pinovi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan78
    CBC Početnik
    • 16.11.2012
    • 4
    • Nis
    • Vectra b

    lovato easy smart ECU pinovi

    Pozdrav,imam ugradjen lovato easy smart od 2010 godine. bez povezane lambda sonde i temeprature isparivaca. Na glavnim konektoru sam pronasao zutu i belu zicu koju su monteri namerno isekli i povezao sam je sa lambda sondom ali izgleda da nedostaje narandzasta i braon zica za povezivanje temperaturnog senzora isparivaca sa TNG kompom. Raspitao sam se i rekli su mi da lamda sonda sluzi samo kao pokazatelj i da ne utice na mapu ubrizgavanja. Sto se temperaturnog senzora isparivaca tice Ecu podrzava taj senzor ali da ranije verzije lovato smarta tj kablovi nisu imali odvojene zice za taj senzor i da su one opcione. Imam verziju softwera 1.6.1. Molio bih ako neko moze da mi pomogne na koje pinove ecu konektora da stavim ove dve zice.
    Problem je i to sto kad je gas hladan mapa pokazuje bogatu smesu,a kad se zagreje ide u siromasnu,probao sam sve opcije u temperaturi gasa i one nisu dovoljne jer su vec neke od vrednosti odredjene i nije moguce menjati te vrednosti. Hoce li kombinacija temperature gasa i temperature isparivaca pomoci? Jel postoji neki softver koji moze da radi sa lovatovim kompom pored njegovog standardnog,kao sto je AC-ov koji je mnogo bogatiji po opcijama? Pokusavam da uskladim trimere da budu priblizno isti bilo koja temperatura rada da je u pitanju ali je softver dosta ogranicen? Unapred hvala!
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Ne postoji drugi software, samo taj. Ovaj software ima teemperaturnu korekciju ubrizgavanja koja radi kako treba. Ne znam sta si hteo da postignes povezivanjem temp senzora na isparivac ali to sto radi temp senzor mozes podesiti korekcijom vremena prebacivanja kad je motor hladan. Lambda sonda zaista sluzi samo kao informacija serviseru i sistem ne koristi njene vrednosti.

    Problem koji si ti naveo nisam imao nikada u zivotu a lovato radim poprilicno dugo i na zahtevnijim masinama od vectre.
    Kako se to odrazava na voznju?
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • milan78
      CBC Početnik
      • 16.11.2012
      • 4
      • Nis
      • Vectra b

      #3
      lovato easy smart ECU pinovi

      Hvala Plinadziji na ovako brzom odgovoru. ali jos uvek zelim da prikljucim water temp sensor. da li se on koristi samo za precizno prebaivanje sa benzina na plin kad je motor hladan ili se preko korigovanja temperature na njemu takodje moze uticati na brizganje plina? Koliko sam shvatio iz razlicitih uputstava na netu na vreme ubrizgavanja plina utice: vreme ubrizgavanja benzina,koeficijent iz mape,temepratura gasa i temperatura vode. Problem je sto kad kalibriram auto na recimo 40 C temp.gasa i to posle voznje na radnoj temperaturi,korekcija temp je postavljena tako da smanjuje procenat gasa kad je ghladan jer je tada njegova smesa bogatija, a da povecava procente posle 40 C jer je smesa siromasnija na vecoj temepraturi ako sam to dobro razumeo. Medjutim kod mene je smesa kad je tgasa recimo 20 C dosta bogata dok je motor jos hladan i onda mi u voznji tako i koriguje mapu tj trimere,a posle kako se u gradskoj voznji auto zagreje opet koriguje ali je i osiromasi. pokusavam da nadjem neku sredinu gde ce trimeri vrlo malo odstupati pri bilo kakvoj temepraturi i kad ih podesim sa benziskim trimerima tj mapom da nema odstupanja tj vrlo malo sto nece uticati na rad ni na benzinu ni na plinu. Pokusao sam razne kombinacije ali bih probao jos i to sa senzorom temperature vode,pa i ako sa tim ne uspem onda cu detaljno postaviti slike svihpodesavanja. Izvinjavam se na opsirnosti ali mi za sada samo trebaju pinovi na koje mogu da privezem brao i narandzastu zicu za water temp senzor. ovo je slika konektora ako bi bio ljubazan da mi pokazes koja su to dva pina na ovom konektoru. Hvala!

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #4
        Ne znam napamet koji su pinovi ali mogu da pogledam prvom prilikom kad rasturim konektor.
        To sto ti mislis da se korekcija mape vrti oko 40 stepeni jer si ti radio kalibraciju na toj temperaturi nema pojma jer ti ljudi koji su pisali protokole za taj kontroler nisu ****li vesla vec verovatno veslali sise posto su italijani sve u svemu ja ne vidim iz tvojih ranijih postova da ti uopste imas problem u radu od ugradnje vec verovatno od kada si kupio lap top i nabavio kablove za obd i gasni ecu pa bi hteo da napravis nesto sto je tecnost bez boje mirisa i ukusa a temperatura mu je preko 50 stepeni.


        Imas vise resenja:

        1. Ako mislis da je problem sto kalibraciju radis kad je temperatura gasa 40 stepeni, prvo sto uradis ujutro kad ustanes ti odradi kalibraciju kad je temperatura gasa 10 stepeni. Onda vidi da li je tako bolje ili je bolje onako.
        2. Sedni pa razmisli na kojoj temperaturi ti auto najvise radi pa onda razmisli na kojoj je temperaturi logicno odraditi kalibraciju.
        3. Uzmi taj trimometar pa izmeri kako se trimovi ponasaju kad uopste ne radi na gas.
        4. Neko ti nadje pinout za taj konektor i ti prikacis zice i povezes senzor i ako uopste radi ustanovis da imas slicna podesavanja za temperaturnu korekciju preko temperature isparivaca kao i preko temperature gasa.

        Ja i dalje nisam cuo kakav ti problem imas, auto ti dimi crno kad je hladan a nema snagu kad je vruc? ne mozes da upalis? Pali ti ce Check engine?
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • milan78
          CBC Početnik
          • 16.11.2012
          • 4
          • Nis
          • Vectra b

          #5
          Zasto to radim? Pa iz sledecih razloga: majstori koji su mi ugradili sistem jako su povrsni i nestrucni ili lenji. Zakljucio sam to zato sto kad su razbusivali rupe na grani nisu ni skidali dizne za motora vec su to odrdili ne kvalitetno i od losim uglom,pa su rupe nepravilne i kad se zasrafi dizna za gas koja je konusna i koja bi trebalo da drzi da motor pored ne vuce vazduh,pored nje moze da se provuce igla natrpali brdo silikona i mislilii da su rasili problem. Naravno ja sam zbog toga imao dosta problema jer je rad na leru bio neravnomeran i dok sam to skontao i nasao razlog bilo je... Naravno oni su uvek imali opravdanja,te svecice mozda nisu dobre,mozda je tako bilo ranije i naravno da to nema nikakve veze sa njima. Kad sam najzad sve sredio sto se zaptivenosti tice,postojao je problem kalibracije,koju su odradili za 10 min i koja nista ne valja. smesa je bila na gasu prebogata,pa je auto detonirao prilikom voznje na benzin,dok ne prodje vreme i dok se mapa na benzinu malo ne stabilizuje. Za kvalitetnu kalibraciju po meni treba par dana,a ne deset minuta. Bilo kako bilo digao sam ruke od njih i vise nikad tamo nisam otisao na servis. Ovo sad sto radim i nije neki veliki problem vec "fino" podesavanje sistema. Poceo sam tako sto sam cistio ultrazvucno benzinske dizne kad sam ih vec skidao zbog onih lose probusenih rupa resetovao trimere i vozio auto na benzin par dana dok sistem ponovio nije iscrtao mapu na bezninu u svim rezimima,za to vreme dok sam vozio prikljucene su mi bile obe dijagnostike istovremeno a sve sam to snimao u video fajl u realnom vremenu i kasnije video ponasanje trimera i automobila u svim rezimima. Lovato ne "snima" mapu kao AC pa mi je ovo bio jedan od sigurnih nacina da ce sve biti preciznije. Mapu sam uskladio bukvalno kockicu po kockicu da bude priblizna benziskoj u svvim rezimima i kad prebacim na benzin da nema velikih odstupanja. Jedino je ostalo jos to "fino podesavanje" oko temperature. Da trimeri ne odskacu vec da je mapa konstantna na bilo kojoj temeperaturi. Uostalom i sitem iako je podesen na prebacuje na 35C prebacuje dosta ranije jer nema water sensor i nije bas precizan kad je motor hladan. Kad budes bio u prilici molim te posalji mi te pinove,da prikljucim sve od senzora sto sistem podrzava i da pokusam da uskladim temeprature,pa cu te izvestiti kako sistem sljaka. U pravu si kad kazes da italijani nisu "****li" vesla,znaci da nisu ni ti seznori temperature i ostalog tu zbog estetike nego imaju svoju funkciju. Prema tome prikljucimo ih i zaposlimo ih Znam da sigurno imas svakave slucajeve i "prepametne" musterije pa sve ovo sto pisem uzimas sa rezervom ali veruj mi ja sam oko nekih stvarii vrlo precizan i zelim da sve vukncionise onako kako treba. Ako je auto bio perfektan na benzinu mora biti takav i na plinu i tu nema kompromisa.

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #6
            Ocigledno nisi dovoljno proucio software za podesavanje gasa. Imas opciju za vreme prebacivanja na gas u zavisnosti od temperature gasa koja je i spoljna temperatura kada je auto stajao duze. Sa onim veslima sam hteo da kazem da tej senzor i nije neophodan. Ni landi ga nema.

            Auto ne crta mapu nikad je nije ni crtao niti ce je ikada crtati.

            Cim budem rasturio prvi konektor ecu-a recicu ti pinove pa se ti igraj do mile volje ali na dalje bez mene posto kazes da nemas problem ja smatram da nesto sto je ispravno ne treba popravljati.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • milan78
              CBC Početnik
              • 16.11.2012
              • 4
              • Nis
              • Vectra b

              #7
              Da ne bi dalje sirili temu,necu da ulazim u raspravu oko podesavanja. Cim budem dobio info o konektorima i povezao ih izvesticu te kako sve sljaka. Verovatno ce ovo iskustvo oko temperature gasa i vode biti jos nekom od koristi. U svakom slucaju hvala na korisnim informacijama i potrosenom vremenu. Poz!

              Comment

              Working...
              X