Svrha aparata je da resetuje brojač svaki put kad se ugasi auto. Ako to ne radi ili je neispravan uredjaj ili nije dobro povezan,. Nema šta on (vlasnik, vozač itd...) da resetuje.
Slažem se prvo i drugo, ali treće, da nema šta da resetuje - je za diskusiju! Sećam se, da je Dora, nekoliko puta govorio o "glumpavom kompjuteru", pa se postavlja pitanje setovanja i resetovanja. Na koju vrednost će resetovati? Šta je resetovano skidanjem kleme? Koliko vremena je držao bez napajanja? Treba imati u vidu, da se ne radi o klasičnom meraču nivoa goriva, sa plovkom i žičanim reostatom. Jer, da se radi o istom principu rada, ne bi pokazivao utrošak, koga u stvari nema.
Ako zanemarimo emulator, nakon gašenja i ponovnog starta motora, imamo na bordu sve podatke: količina goriva, prosečna potrošnja i ostalo, od poslednjeg reseta, ili punjenja rezervoara, a da ne govorim o onima, koji se ne resetuju, već setuju, prilikom obavljenih servisa. Ali, da ne brazdim dalje, rekao bih, da uređaj sada radi i da je u EPROMU ostala zapamćena ona količina od pola rezervoara. Pokušao bih i da sipam neku količinu goriva i resetujem pređenu rutu, a time i potrošnju, pa pratiti, kako će se dalje ponašati. Trebalo bi, da pokaže pravu količinu goriva u rezervoaru.
Ono, što sam pisao o sipanju goriva, dovoljno je, samo otvoriti bravicu rezervoara, pa će davač poslati realne podatke, kao da se sipa gorivo. Naravno, motor ugašen!
AC - pionier w zakresie instalacji LPG. Instalacja gazowa 5 generacji w samochodzie. Najlepsze sterowniki LPG.
Na dijagramima, nije prikazana druga tanka žica, koja za emulator nije bitna, ali za merač jeste! Seče se + davača, a - (minus) davača ostaje, kako je bilo.
A franjo bre gori si od neke Šiparice... Ne radi to sa otvaranjem vrata za točenje, radi na nekim bajatim modelima, što bi inače izmišljali ovo sokoćalo...
Ono, što sam pisao o sipanju goriva, dovoljno je, samo otvoriti bravicu rezervoara, pa će davač poslati realne podatke, kao da se sipa gorivo. Naravno, motor ugašen!
Što nas opet vraća na ono čemu sprava za resetovanje ako mora dolivati gorivo da bi se "iznivelisalo"...
Dodaj dokumentaciju je ok ali nemoj komentarisati šta misliš nego šta znaš.
Prodavci lažu,majstori lažu, proizvodjači lažu, vlasnici auta lažu, istorija ne laže naravno istoričari lažu
Nista. Malo pokazuje pun malo pola rezervoara - kako kad. U utorak majstori narucuju drugi (verovatno je do foopera) i u sredu ga montiraju.
Nesto me buni struja koja se povezuje - da li ima razlike ako se struja uzima sa pumpe za gorivo ili iz motornog prostora? Predpostavljam da je isto?
Zašto iz motornog prostora, kad sve imaš na konektoru pumpe? A, iz motornog prostora, samo na vodovima, koji dobiju +12V odmah po davanju kontakta, pre starta motora. Znači, kad i pumpa. To je naznačeno i na shemama: +12V sa kontakt bravice! Ima logike - vezano za check engine. Pokazivač nivoa goriva, odmah meri i pokazuje stanje u rezervoaru.
Čitao sam malo na ovu temu, iako sam laik kada je u pitanju plinska instalacija, pa se unapred ograđujem ako lupim neku glupost
Videh na sajt ac staga da imaju u ponudi i FLE-FC emulator za tri različita peugeot motora od 1600 kubika.
Da li je možda ovaj emulator rešenje umesto FLE-P koji imaš?
Zanimljivo, i ja! Jer, FLE-P je namenjen za PUG-307, a FLE-FC za PUG-206 i to od 2007.g. To je i navedeno, da samo sa vozilima iz liste radi korektno, jer imaju merač FL otpornosti 600 ohm.
Takođe, da bi radio korektno, nakon ugradnje, startuje se motor i ostavi u radu 2-3 minuta, za koje vreme se NE SME PREKIDATI procedura, jer se obavlja check engine, tj. merenje. Nakon toga, motor se gasi na 2-3 minuta i ponovo start.
Zato, ne treba uzimati +12V sa bilo kog mesta iz motornog prostora, jer se radi o paralelnoj vezi više potrošača, pa se menja ukupan otpor. Neznatno, ali utiče na rezultat. Neodgovarajući, ili neispravan uređaj - neće raditi korektno!
Dobro Franjo nemoj odmah da me biješ... Nemam pojam koji ide na šta jer nisam video spisak, samo rečem iz iskustva da je to sve smeće koje se teško uparuje ako nisi uradio neki auto sa baš tim modelom. Ovako ide lutrija, nije dobro povezano, nije dobar uredjaj (odgovoarajući) i nije dobar uredjaj (ispravan) i šta sad ja da odgovorim?
Proizvodjač auta menja bilo šta kad im dune, preprodavci auta menjaju bilo šta sem osnovnog izgleda auta kad im dune i onda ja "kažem" uzmi taj uredja i pveži ga tako. Ludorija...
I dalje ne shvatam pedersku taktiku i strategiju napraviti sto svega na autu da bi se komplikovao život, ima plovak, ima stabilizator ima pokazivač u kabini, čemu onda sva ta zjebancija oko pokazivanaj jednog glupog podatka koliko ima benzina ...
Jedino da im trazim da naruce i FLE-P i FLE-FC. Odnosno sad cu sici pa cu probati ovo sa 2 min radi motor, 2 min odmor da vidim sta ce da pokaze.
Za sad ludi pokazivac samo tako. Svaki put kad upalim razlicito pokazuje.
A gde da izmerim taj otpor od 600 oma pa da tako proverim da nije zaista FLE-FC?
Comment