proveri na klapni gasa dal nema prljavstine,obicno zbog prljavstine na samom leptiru gasa hoce da zeza i da varira ler gas.
Audi A6 - AC STAG ne radi dobro-secka i trza
Collapse
X
-
Moze preko VAG.coma? nabavio sam crakovanu verziju 11.8 cini mi se da je, samo da kupim kabl, inace zamenio sam danas kvacilo , izbacio sam plivajuci koji je bio razvaljen i stavio fixni zamajac, dosta se smanjio nestabilan rad na leru, ali moram da resim to da bude idealno
Comment
-
-
Da ne otvaram novu temu, jer problem je isti, samo je proslo malo vise vremena
Auto (A6 2,4) dakle isti onaj od pre 5 godina (znam da ga trebam menjati...) do skoro je sve radilo kako treba, ali je poceo da secka i trokira na plinu, kada prebacim na benzin sve radi normalno.
One dizne koje sam menjao pre 5 godina i presao oko 100.000Km do sada, majstor je proverio i kaze da rade dobro.
Menjao sam svecice, stavio kataloske NGK ali ne za LPG, zamenili i bobine i opet nista.
U stvari kad sam zamenio svecice auto je isao dobro nekoliko dana, pa opet isto, kad sam zamenio bobine (polovne) opet auto isao dobro neko vreme.
U voznji smo pratili rad i utvrdili da cilindri 1-2-3 ne rade dobro, iskljucili smo gas i pustili na benzin samo te celindre i auto radi bez problema.
Kasnije smo utvrdili da se svecica garavi samo na cilindru br.1 ali resenja ni razloga zasto je to tako nismo nasli.
Kablovi izgledaju bar spolja odlicno, auto i dalje na benzin ide odlicno, ali na plin i dalje secka i to u gradu ne toliko jer ne stigne da se ugreje mnogo, ali na putu ume da bude izuzetno iritantno!
Ako neko ima neki predlog sta moze da bude i kako da resim ovaj problem, bio bih mu zahvalan.
Comment
-
-
Mozda da kupis novu bobinu al samo za prvi cilindar,pa da vidis kako se ponasa, jesu skupe nove bobine, a za plin sva struja mora biti idealna a na benzinu se ne oseti toliko ako je nesto "malo" losija struja dok na plinu odma pokaze
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
Comment
-
-
Nisam pratio koji je gas u autu ali bih ipak bacio te dizne i stavio nove...
Comment
-
-
AC Stag 300+, Valtek dizne (presle oko 100.000Km), isparivac Zavoli (oko 130.000Km).
Svi filteri zamenjeni, isparivac ociscen, svecice nove (nisu specijalne za LPG).
Problem oko zamene bobine je sto su one u sklopu i menjaju se komplet, tako da ne mogu samo jednu da zamenim vec sve, sto sam i uradio.
Kablovi su spolja dosta dobri izgledom, svecice su sve pomalo pozutele na keramickom delu, ali samo je jedna crna na pipcima.
Kada sam postavio nove svecice, ugasio se "check engine" i do sada samo treperi kada auto pocne da secka, ali nema da gori stalno, sto je pre bio slucaj!
Ja sumnjam na plinsku diznu, ali majstor kaze da su dobre i da ne mogu da prave problem kad je auto vruc (sto se kod mene desava) vec samo kad je hladan ko spricer
Comment
-
-
Šta da ti kažem ako majstor kaže da je valtek dobar posle 100 kila onda ja nemam tu šta da dodam..
Što se bobina tiče. najskuplji je metod pokušaja i popušaja. Osciloskop kaže sve bez pokušaja i popušaja ali... majstor oslušne motor i kaže bobine su ok... Vidovita Baba Vangla je keretov penis za predvidjanje današnjih majstora.
Naravoučenije, otvoriš se za 2000 do 3000 hiljade za normalnu dijagnostiku, utvrdi se da li je struja ok a onda baciš te dobre dizne (ili ih sačuvaš u vitrini za uspomenu) i staviš nove.
Da ne bih pokretao temu zašto dijagnostika i šta je to i zašto se naplaćuje, pretraži malo forum ima nekoliko dobrih svadja na tu temu...
"današnji primer..
"ali dve godine palim na gas, upali kao mina"... pa ok je auto je kvarljiva roba, može biti još šta sem isparivača...
opet, "ali dve godine pali na gas, mora biti samo do isparivača..."
ok, i ja pre 4 godine nisam imao nijedan bajpas a sad imam 5.. Ali dve godine pali na gas..
Tu sam preknuo ubedjvanje da isparivač ne čini auto nego još makar par delova koji se takodje kvare.
Prim. aut. Ne radi na benzin pa je nemoguće odokativnom metodom utvrditi šta je uzrok nepaljenja. Golf dvica.
Comment
-
-
Hvala Dora na komentaru.
Bio sam na 3 dijagnostike (ne znam kakve su) ali svi su mi rekli da su bobine ispravne, a ja poslusao plinadziju da su ipak bobine
Ja sam za zamenu dizni bio od samog pocetka i sve mi je nekako ukazivalo na to, jer sam podosta presao sa njima, ali majstor kaze dzaba cu bacati pare jer nije tokaze one ili rade ili ne rade!
U mom slucaju je problem sto auto na ler gas radi odlicno, kad zamenimo svecice radi odlicno i sve to do trenutka kad ga poteram na otvoreno i dobro se zagreje
Comment
-
-
U Vranje nema laganjeIpak neka majstor proba da zameni dizne, nije to više tako skupo.
Ako secka, trza ili šta god mora da upali lampicu, ako upali mora da piše koja je greška, ako je greška?
Comment
-
-
Majstor me ubedjuje da ne kupujem nove dizne, jer kaze da je menjao mesto diznama i da opet na istom cilindru garavi svecica!
Ostaje nam da promenimo mesto kablovima na bobinama i vidimo da li je bobina (polovna) ili mozda kabal.
Moje pitanje je da li postoji mogucnost da plinski ECU pravi problem, da i njega proverimo?
Comment
-
Comment