Teško da je komp u pitanju...
Audi A6 - AC STAG ne radi dobro-secka i trza
Collapse
X
-
-
Evo danas probali da zamenimo mesto kablovima od bobine i opet na istom cilindru svecica garavi.
Dakle promenjene svecice, bobine, probani kablovi, zamenjeno mesto diznama i opet secka i secka
Ostaje da probamo sa drugim kompjuterom da mozda, mozda nije do njega!
Comment
-
-
Citam i ne verujem.. Baci te dizne i stavi nove kao sto ti je Dora rekao.. Da je neki majstor uzeo bi ti auto i polako jedno po jedno al ti da budes tu, prvo dizne pa probas, ako nisu dizne onda ides dalje, ovako na pamet sve dzabe. Da ti bude lakse evo ja imam dizne koje su odlicne, da ne bacas pare.. Probas njih pa vidis, bile na mom BMW-u dok ga nisam slupao, odlicno radile
Comment
-
-
Evo mene opet, što znači da problem nije rešen.
Dakle zamenjene su i dizne, stavljene Barakuda I problem isti!
Zamenjeni su i kablovi na kraju i auto i dalje secka na plin.
Do sada zamenjeno:
Bobina, svećice, dizne, kablovi
Na plinskoj dijagnostici leva strana pokazuje drugačije vreme ubrizgavanja od desne ali samo na plin, benzin je sve ok i auto na benzin radi normalno.
Comment
-
-
Originally posted by gaga75 View PostZamenjeni su i kablovi na kraju i auto i dalje secka na plin.
Comment
-
-
Originally posted by Antoaster View PostTo sto su novi kablovi ne znaci da su dobri. Zapravo kablove je tesko kupiti dobre, uglavnom su ti za gas potrebni originalni preko nabavke uvoznika. A drugo, valjda mastor zna da testira kablove.
Očigledno je nesto drugo u pitanju ovde, samo treba neko sa sličnim problemima i iskustvom da odgovori.
Comment
-
-
Amater nema pojma šta je bio problem, zna ono što mu je majstor rekao da je bio problem. Ako je sam rešio onda nije amater.
Da bi rešili tvoj problem treba nekoliko stvari.
Prvo odeš kod dijagnostičara, ne ovih što prikopčaju kabel na OBD nego neko ko ima osciloskop i zna šta radi sa njim. Taj može utvrditi da li je struja problem ili ne.
Drugo prikopčaš dijagnstiku od staga i snimiš nekoliko ekrana dok motor radi da se vide podešavanja, mapa, vreme ubrizgavanja itd.. Te slike postaviš ovde.
Treće, odeš kod majstora za gas koji zna sto posto da l ije sistem ispravan ili nije i ako jeste oladi te i otera kod dijagnostičara, ako nije popravi ga sam.
Četvrto, nema četvrto...
Comment
-
-
Usput. Jesi li nadogradio ikako plinski uredjaj na noviji softver.
Ako dobro vidim stavio si da ti auto ide na 7000 obrtaja na lpg. To nije najzdravije....
Slika 4. Napravi istu al. Da auto radi na plin a ne na benzin.
Koliko mogu da vidim tebi je pritisak previsok. Mnozilac je nizak. Tako da tebi to pravi problem. Na koliko su ti injektlri razbuseni?Last edited by hirurg83; 06.11.2018, 17:46.
Comment
-
-
Originally posted by hirurg83 View PostUsput. Jesi li nadogradio ikako plinski uredjaj na noviji softver.
Ako dobro vidim stavio si da ti auto ide na 7000 obrtaja na lpg. To nije najzdravije....
Slika 4. Napravi istu al. Da auto radi na plin a ne na benzin.
Koliko mogu da vidim tebi je pritisak previsok. Mnozilac je nizak. Tako da tebi to pravi problem. Na koliko su ti injektlri razbuseni?
Ovo za obrtaje mi nije bitno jer ga nikada ne vozim preko 5.000, iako je crveno na 7.000.
Koliko se vidi na prvoj slici, postoji greška u naponu kod plinskih dizni, e sad mene zanima da li to dolazi od plinskog ECU ili može da bude u pitanju i ECU auta?
Zamenio sam sve osim kablova koji dolaze iz plinskog kompjutera u dizne i sami plinski komp.nisam!
Comment
-
-
Pronasli smo da je strujni kabal od TNG malo probio i izolirali smo ga.
Sada je mnogo bolje, ali u visokim obrtajima i brzinama (160/180km/h) opet ima problema i trepće check engine!
Verovatno je potrebno (najbolje rešenje) da se zameni kompletna elektro instalacija od TNG!
Comment
-
-
Da osvežim temu!!!
Imam Punto EVO 1.4 57kw. U oktobru 2020. sam ugradio gasni sistem STAG-4 QBOX PLUS. Auto odmah nije radio kako treba na gas, dok je na benzinu radio OK. Na gas secka na svim brzinama i svim brojevima obrtaja, kada održavam brzinu na autoputu npr. na 110km/h iz čista mira smanji gas pa doda i tako u nedogled. Prešao sam već 5000km od ugradnje. Sa plinadžijom (brat od tetke) do sada sam promenio kablove svećica, svećice, temostat i akumulator koji je bio već slab. Na dijagnostici kaže burazer da ništa ne pokazuje da ima problema i da je sve u redu. Potrošnja mi je oko 9,5l gasa na 100km, ne znam da li je to ok ako je benzin trošio oko 6l. Hvala unapred!!!Last edited by dalsmaydan; 10.02.2021, 23:28.
Comment
-
Comment