nije dobar,nego,odlican.Šteta samo, sto mu kod nas,cena nije prilagodjena,tržištu.
LPG uredjaj za Opel Vectru 2.8 V6 Turbo (250KS)
Collapse
X
-
Zato sam i napisao "izgleda da je uspelo". A gas sam stisako tako da sam ostetio patosnicu - elem, brze ne ide. Ovih dana treba da turm SW za motor od OPC verzije (+30PS, +5Nm) i to bi bilo to.
Marea vozi jos uvek a do kada ce ne znamo. Vazdan jos sitnica i krupnica fali a istekao joj je i tehnicki.
Pozz!
Comment
-
-
ja sam tek sad prvi put otvorio ovu temu
ajde mi reci drug u kom si ti to BRC-ovom servisu pitao u Srbiji kad su ti rekli da nemaju papir za Nemacku
Evo ja odgovorno stoim iza toga da nema opela koi je proizveden a da nemamo projekat za njega i to medjunarodno vazeceg
uostalom u BRC-u je i garancija medjunarodno vazeca
a sto se tice projekata o koima je dora pricao kod nas to je ljudi vec usvojeno 12.04.2013 ali se zakon neprimenjuje u celini jer je bilo mnogo novina pa su neke tacke tog zakona odlozene
projekat ce biti obavezan od 15.01.2014 a kada bude kompletan zakon stupio na snagu skoro nijedan jugic ili zastava nece moci de se registruje
poglrdajte malo na tehnickom svi su kupili nove analizatore gasova jer su dobili dopise i to im je sad obavezna oprema
uostalom nema sta da se cudite zakon o bezbednosti saobracaja nije pisan vec prepisan tako da svi uslovi koi su na zapadu ce morati i ovde da se zadovolje
Comment
-
-
Nikad nije kasno da se "otvori" tema pa ni da se ucestvuje u diskusiji, pitanje je samo ima li smisla. Ne, nisam pitao ali znam da ga nema niko u Srbiji jer nikome to ne treba a kosta gomilu para. Nego ajde drug reci ti nama da li znas uopste kako se taj papir zove? Znam ja da ti ne znas, niti znas da ja znam - zove se Abgasgutachten. A da li znas da na tom papiru moraju biti podaci od mog, bas mog auta? Ne znas ni to? E, sad kad (valjda) znas sta mi/nam treba mozes da mi/nam kazes u kojim to sve BRC-servisama u Srbiji Abgasgutachten more da se dobije/kupi. I daj odmah da pravimo biznis i drmao lovu prodavajuci ga po Nemackoj, gde budale poput mene placaju debelo za taj komad papira. Ja pak ne znam iza cega ti sto(J)is niti me to interesuje no znam da nikakvi "medjunarodno vezeci papiri" nisu validni u nemackoj vec samo oni izdati od za to sertifikovanih nemackih organa/udruzenja (TÜV). Ako papir to nije, mozes sa njim pravo u korpu ili do toaleta a sve u zavisnosti od potrebe i afiniteta. Inace, "koi" se pise sa "j", bas kao i "koima", no more biti da ti je tastatura u kvaru.Last edited by pooya; 15.09.2013, 07:33.
Comment
-
-
drug nebi ja da se bas preganjam ovde na forumu sta moze a sta ne
ja samo znam da sam bas mnogo auta uradio i svi su prosli atest u nemackoj bez problema
jedan jedini auto mi je vracen i to neki dan zato sto sam stavio virtualni map a nemci traze da fizicki postoji
svaki automobil je slikan i mogu pokazati slike
a sto se tice vaseg automobila nisam ni gledao niti pitao ali ako treba mogu okrenuti BRC u Italiji i pitati
skoro sam siguran da imaju jer do sada nije bilo automobila za koji nisu imali
Comment
-
-
Originally posted by acolo View Postprojekat ce biti obavezan od 15.01.2014 a kada bude kompletan zakon stupio na snagu skoro nijedan jugic ili zastava nece moci de se registruje
poglrdajte malo na tehnickom svi su kupili nove analizatore gasova jer su dobili dopise i to im je sad obavezna oprema
uostalom nema sta da se cudite zakon o bezbednosti saobracaja nije pisan vec prepisan tako da svi uslovi koi su na zapadu ce morati i ovde da se zadovolje
Comment
-
-
Originally posted by acolo View Postdrug nebi ja da se bas preganjam ovde na forumu sta moze a sta ne
ja samo znam da sam bas mnogo auta uradio i svi su prosli atest u nemackoj bez problema
jedan jedini auto mi je vracen i to neki dan zato sto sam stavio virtualni map a nemci traze da fizicki postoji
svaki automobil je slikan i mogu pokazati slike
a sto se tice vaseg automobila nisam ni gledao niti pitao ali ako treba mogu okrenuti BRC u Italiji i pitati
skoro sam siguran da imaju jer do sada nije bilo automobila za koji nisu imali
Što se tiče "projekta" za prepravku vozila na TNG, u Srbiji i ZOBS i Pravilnik o ispitivanju vozila ne predviđaju niti zahtevaju tako nešto. Projektna dokumentacija jeste i biće obavezna za druge vrste prepravki ali to ovde nije tema.
Što se tiče informacije da kečevi, jugići i ostali neće moći da se registruju informacija je sledeća:
ZOBS u članu 246 stav 1 i stav 2 nedvosmisleno propisuje šta treba vozilo da ispunjava da bi se smatralo ispravnim za učešće u saobraćaju.
Član 2 Pravilnika o podeli MPV i TU u stavu jedan kaže : "Nova serijski proizvedena vozila moraju biti usaglašena sa jednoobraznim tehničkim uslovima, u skladu sa propisima o homologaciji". Član 118 istog pravilnika glasi: "Odredbe člana 2. stav 1. ovog pravilnika u pogledu sastava izduvnih gasova primenjivaće se za vozila proizvedena u Republici Srbiji u preduzećima koja su u restruktuiranju, po isteku 12 meseci od dana stupanja na snagu ovog pravilnika. Vozila iz stava 1. ovog člana moraju odgovarati uslovima propisanim normom najmanje "EURO 3". Znači, novoproizvedena vozila-traktori,autobusi,kamioni, putnička vozila, itd moraju biti prema Euro3 normativu. Vozila u upotrebi moraju odgovarati tehničkim uslovima koji su važili i onda kada su proizvedena.
To što tehnički pregledi imaju gasne analizatore i merače zadimljenosti je najnormalnija stvar. To što ih ne koriste je nenormalna stvar ali srećna okolnost za ovaj napaćeni narod. Isto tako je normalna stvar da svako vozilo koje purnja preko dozvoljenih vrednosti bude proglašeno neispravnim, bio to Yugo ili Rols-Rojs. Znači,ako je za Yugo fabrika navela da na praznom hodu maksimalni nivo CO na izduvu bude npr 4,5 - to mora da bude ispunjeno.
@pooya:
postoje u prodaji setovi za vozila koja su česta na tržištu, tipa VAG grupa i slično.To su takozvani "specijalni" setovi striktno namenjeni određenom modelu/motoru i homologuju se kao set, od boce do dizne. U sklopu tog seta je već programiran ECU sa kalibracijom tog motora. Ono što ceo set mora da ispuni su norme izduvnih gasova. Da li se na to misli kad se kaže "abgasgutahten"?
Dalje, mene interesuje kako se (i da li se uopšte) u Nemačkoj dobija TUV ako je u vozilo ugrađen "univerzalni" uređaj? Podrazumeva se da postoji dokumentacija ugrađivača, sertifikati boce i regulatora i da su sve ostale komponente homologovane...Last edited by slavko_bgd; 16.09.2013, 00:33.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Ugradio sam jedan takav set na nekog Volva, čovek je doneo sve odande baš zato da bi prošao TUV i imao je potrebne sertifikate, Malo smo se raspravljali da to neće raditi medjutim kad sam monirao, sipali smo gas i to je radilo skroz ok
I da, ovo nije oglasna tabla za BRC niti će ikad biti a ko ne razume šta je čovek pitao neka čita i sluša...
Comment
-
-
ja se izvinjavam stvarno mi nije bila namera da reklamiram BRC ovde
to se vidi i po moim postovima iz drgih tema nigde nisam naglasavao BRC
ali ovde sam morao da demantujem informaciju da nemci nedaju atest automobilima radjenim u Srbiji
istina je da traze kompletniju dokumentaciju ali to neznaci da automobili nemogu biti radjeni u Srbiji
Ja se josjednom izvinjavam ako je moj demant licio na neciju reklamu trudicu se da u buduce nebude tako jer ni dosada nisam niti nesto previse hvalio niti nesto pljuvao
Comment
-
-
Mi smo radili dosta automobila za Nemčku i ja znam da može proći atest ali ti nisi shvatio šta je pitao i u čemu je problem a to nema veze sa tim ko je ugradjivao i gde... Pročitaj sve od početka pa će ti možda biti jasno. Ti "papiri" se prodaju na ibeju za neke pare i ljudi to kupuju. Zašto bi se prodavali ili kupovali ako nisu potrebni...
Ti a ni ja zajedno sa bilo kojim uvoznikom nemožemo izdati te papire jer ih nemamo. Kraj priče. Vlasnik iz Nemačke može izabrati uredjaj za koji postoje papiri koje će kupiti od nemačkog servisera, na ibeju, od uvoznika, od bilo koga ali ih mora imati. Ako ih niko nema (pravljenje košta mnogo novaca) onda će vlasnik morati sam da ih napravi a to se ne isplati.
Comment
-
Comment