BRC Fly SF par pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomash
    CBC Početnik
    • 24.02.2013
    • 4
    • Novi Sad
    • bmw e39

    BRC Fly SF par pitanja

    Pozdrav,

    Pre dva meseca kupio sam auto(BMW 520 m52b20tu) sa vec ugradjenim sekventom, u pitanju je BRC FlySF, i od pocetka mi se desava sledece:

    Kada je plin na manje od trecine pune boce i kada ga nagazim u preticanju (preko 4500rpm) onda secne, ugusi se, pocne da pisti plinski prekidac kao da je prazna boca i prebaci na benzin i naravno neizbezna CheckEngine lampica.
    Onda vratim prekidac na benzin, iskljuci se pistanje (a vec je na benzinu jer ga je on saam prebacio kad je secnuo i poceo da pisti), pa ga vratim na plin i sve normalno opet na normalnim obrtajima.

    Kada je puna boca, ili malo vise od pola, mogu ga gaziti koliko mi volja, problem je samo kada ima manje plina u boci, i tada zna da ga secne i prebaci na benz na vecim obrtajima.

    Prethodni vlasnik je posedovao auto 2 godine i nije mu nikada radio servis TNG, pa racunam da i to treba uraditi, pa me interesuje sta se radi na jednom servisu plina i koliko to otprilike kosta, jer nikada nisam imao automobil na plin.

    Hvala unapred
    Last edited by Tomash; 22.07.2013, 09:02.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Za servis će morati da ti odgovori neki BRC-adžija a za problem.. rekao bih da ti ne valja multiventil i da ga treba zameniti.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Tomash
      CBC Početnik
      • 24.02.2013
      • 4
      • Novi Sad
      • bmw e39

      #3
      Hvala na odgovoru.
      Da li mi mozete reci sta sve spada u redovan servis sekvent plina?
      Ja o tome ne znam apsolutno nista, a vozim kola na plin.
      Malo sam guglovao, pominju se filteri, pranje dizni, nekakve membrane i sta vec, i da li to mora da bude bas servis BRC i filteri BRC ili to moze bilo koji servis?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Pošto si iz NS-a nadješ na netu servis Gavrilov iz Petrovaradina pa će ti on sve objasniti.
        Iz iskustva ti govorim da je bolje to izbaciti i staviti nov uredjaja nego popravljati ali dok ide ili se popravi za sitne pare teraj tako.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Tomash
          CBC Početnik
          • 24.02.2013
          • 4
          • Novi Sad
          • bmw e39

          #5
          Problem rešen!

          Servis Aco-Gas Loznica. Sve preporuke za majstora koji je stvarno temeljan i detaljan.
          Sredio čovek filtere, postavke, mapu, Auto sad radi kao zmaj

          Problem je bilo NEservisiranje plinske instalacije od strane bivseg vlasnika, tako da su filteri bili začepili skroz, obarali pritisak i izazivali razna sr**a na leru i vecim obrtajima.

          U prilogu možete videti kako je izgledao filter na multiventilu. Ja tako nešto ni na traktoru nisam video!!!
          Po rečima majstora, jedino što me spaslo je što su bili originalni BRC filteri na njemu, pa nisu popustili.

          Evo filtera na multiventilu:


          Opiljci razni:

          Comment

          Working...
          X