Pozdrav,
Pre dva meseca kupio sam auto(BMW 520 m52b20tu) sa vec ugradjenim sekventom, u pitanju je BRC FlySF, i od pocetka mi se desava sledece:
Kada je plin na manje od trecine pune boce i kada ga nagazim u preticanju (preko 4500rpm) onda secne, ugusi se, pocne da pisti plinski prekidac kao da je prazna boca i prebaci na benzin i naravno neizbezna CheckEngine lampica.
Onda vratim prekidac na benzin, iskljuci se pistanje (a vec je na benzinu jer ga je on saam prebacio kad je secnuo i poceo da pisti), pa ga vratim na plin i sve normalno opet na normalnim obrtajima.
Kada je puna boca, ili malo vise od pola, mogu ga gaziti koliko mi volja, problem je samo kada ima manje plina u boci, i tada zna da ga secne i prebaci na benz na vecim obrtajima.
Prethodni vlasnik je posedovao auto 2 godine i nije mu nikada radio servis TNG, pa racunam da i to treba uraditi, pa me interesuje sta se radi na jednom servisu plina i koliko to otprilike kosta, jer nikada nisam imao automobil na plin.
Hvala unapred
Pre dva meseca kupio sam auto(BMW 520 m52b20tu) sa vec ugradjenim sekventom, u pitanju je BRC FlySF, i od pocetka mi se desava sledece:
Kada je plin na manje od trecine pune boce i kada ga nagazim u preticanju (preko 4500rpm) onda secne, ugusi se, pocne da pisti plinski prekidac kao da je prazna boca i prebaci na benzin i naravno neizbezna CheckEngine lampica.
Onda vratim prekidac na benzin, iskljuci se pistanje (a vec je na benzinu jer ga je on saam prebacio kad je secnuo i poceo da pisti), pa ga vratim na plin i sve normalno opet na normalnim obrtajima.
Kada je puna boca, ili malo vise od pola, mogu ga gaziti koliko mi volja, problem je samo kada ima manje plina u boci, i tada zna da ga secne i prebaci na benz na vecim obrtajima.
Prethodni vlasnik je posedovao auto 2 godine i nije mu nikada radio servis TNG, pa racunam da i to treba uraditi, pa me interesuje sta se radi na jednom servisu plina i koliko to otprilike kosta, jer nikada nisam imao automobil na plin.
Hvala unapred

Comment