Landirenzo LSI plus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #16
    Originally posted by zeljkoci View Post

    Prvo što sam primetio, je da nisu lepo izabrani iniektori u softveru. Izabrane su "large", umesto "medium" ( injektori su crne boje, 81kw). Ja sam promenio u softveru na „medium“, odradio autokalibraciju bez MAP-a i auto se preporodio! Trzanja više nema!!! Što se tiče vremena ubrizgavanja plinskih injektora, sad su nešto manja nego što su bila na "large".Vremena ubrizgavanja benz. Injektora(u radu na plinu) sad su neznatno veća (možda 5-10%). Čak i na BC pokazuje veću potrošnju za 5-10%.
    odredjivanje velicine injektora u SW,nema ama bas nikakvog uticaja na rad uredjaja.
    MAP,prilikom autokalibracije ti nije potreban,osim,u slucaju kada radis snimanje uzoraka ubrizgavanja benzina u razlicitim rezimima opterecenja motora,to jest u voznji,ali tom prilikom moras koristiti i namenjeni firmware.
    I poslednja stvar,mislim da ulazis u pricu,bez osnovnog znanja o tome,sta treba gledati i stelovati.Inace Landi Renzo ili Landi,nisu uredjaji,na kojima mozes da se igras.Mislim mozes,ali muka je to.Treba tu puno iskustva,da bi mogao da prepoznas problem.Mada mogu ti reci da,imas vise znanja od gomile "licenciranih i ovlascenih"

    Comment

    • zeljkoci
      CBC Veteran
      • 12.05.2008
      • 143
      • La
      • Fiat Punto. 1.2

      #17
      zahvaljujem na pohvali u zadnjoj recenici.
      Mislim da znam dosta toga sta bi trebalo gledati u stelovanju (vise od nekih, nazovi ovlascenih majstora, a opet manje od onih pravih). Naravno, znanja nikad dovoljno i uvek tu ima nesto novo. Za sebe znam dovoljno. Obracam paznju i na oba vremena ubrizgavanja, i na lambda, i na trimove, i na pritisak.... znam da na vreme ubrizgavanja utice 5-6 faktora direktno + faktori koji uticu indirektno. Treba sve to ispratiti i postaviti da bude idealno uskladjeno. Ne treba meni mnogo, mas.inz. sam po struci, brzo kapiram i povezujem. Samo jos kad bi mi neko objasnio i onaj deo koji ne znam...

      Kako eliminisati trzanje kad su injektori otvoreni 2-4ms?
      Last edited by zeljkoci; 14.12.2014, 10:37.

      Comment

      • hare011
        CBC Član
        • 22.03.2009
        • 84
        • Beograd
        • Hyundai Accent

        #18
        Predlazem ti da negde pozajmis (ovlasceni servis) ispravne dizne i napravis jedan krug.Tako ces eliminisati dizne kao izvor problema.
        Kada kazem trese,mislim trza.Odu sicevi pa dizna ne dihtuje i pusta gas kada je zatvorena i to je bas izrazeno pri malim vremenima ubrizgavanja.Nazalost te dizne se ne repariraju.

        Comment

        • zeljkoci
          CBC Veteran
          • 12.05.2008
          • 143
          • La
          • Fiat Punto. 1.2

          #19
          Hare011, verovatno nisi dobro procitao da sam u svom tekstu napisao da motor ne trza kada u sw izaberem medium injektore. Tada motor radi perfektno i to sa smanjenim K koeficijentom.

          Comment

          • rados
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2011
            • 539
            • G.Milanovac SRBIJA
            • OPEL ASTRA G Z16XE

            #20
            pa onda si resio problem,podesi na medijum injektore i vozi;litar gasa gore dole nista toliko ne znaci

            Comment

            • zeljkoci
              CBC Veteran
              • 12.05.2008
              • 143
              • La
              • Fiat Punto. 1.2

              #21
              To je ofrlje resenje, a ja ne volim kad je nesto ofrlje.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Ja sam te lepo pitao koliko ti trosi benzina u takvim uslovima a ti si dao politicki odgovor.

                Mislim da ti je smesa siromasna kad odaberes lardge dizne.

                Comment

                • zeljkoci
                  CBC Veteran
                  • 12.05.2008
                  • 143
                  • La
                  • Fiat Punto. 1.2

                  #23
                  Originally posted by b_samardzic View Post
                  Ja sam te lepo pitao koliko ti trosi benzina u takvim uslovima a ti si dao politicki odgovor....
                  Dao sam odgovor u nastavku. Potrosnja benzina je 6lit/100km na otvorenom.

                  Originally posted by b_samardzic View Post
                  Mislim da ti je smesa siromasna kad odaberes lardge dizne
                  Trebalo bi malo bolje da procitas moj post od ranije (12-ti post unazad). Tu sam jasno napisao da su vremena plinskih ubrizgavanja veca sa odabirom LARGE injektora, a manja sa odabirom MEDIUM injektora.

                  Ukratko:
                  LARGE injektori - veca vremena plinskih ubrizgavanja - manja potrosnja - TRZA!!!
                  MEDIUM injekt. - manja vremena plinskih ubrizgavanja - veca potrosnja - NE TRZA!!!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    To što s inapisao nema logike, kako troši više ako je kraće vreme otvorena dizna?
                    Drugo, vreme ubrizgavanja gasnih injektora u principu nema veze dok je vreme benzinskih injektora isto kad radi na benzinu i na gasu.

                    Primer,
                    Benzinsko vreme je 5ms a gasne dizne sa large diznama izabranim je 7. Samo benzin je 5.. to je ok

                    Benzinsko vreme je 5ms a gasne dizne sa medium diznama izabranim je 6. Samo benzin je i dalje 5 i to je ok.

                    Posmatra se vreme benzinskih dizni dok radi na plinu, mora biti 5 a gasnih može biti svašta, zavisi od uredjaja, vrste dizni, pritiska reduktora, temperature gasa, kvaliteta gasa i ihaj svega...

                    Ukoliko vreme benzinskih dizni odstupa od 5 onda nešto ne štima. Tolerancija je do 10 posto max plus minus ... TRIM do 5% je skroz ok.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • zeljkoci
                      CBC Veteran
                      • 12.05.2008
                      • 143
                      • La
                      • Fiat Punto. 1.2

                      #25
                      Sad vidim da sam se pogresno izrazavao svo vreme. U pravu si Dora. Plinska vremena mugu biti svakakva, bitna su benzinska ubrizgavanja. U tom slucaju situacija je sledeca:

                      LARGE INJEKTORI ..... veca vremena benzinskih ubrizgavanja ...veci K koeficijent..... manja potrosnja ..... TRZA
                      MEDIUM INJEKTORI .... manja vremena benzinskih ubrizgavanja....manji K koeficijent...... veca potrosnja ...... NE TRZA

                      Da uzmemo za primer da su normalna benzinska ubrizgavanja 5ms. Na LARGE je to kod mene 7ms, a na MEDIUM 6ms.

                      Savet?

                      Da li je moguce celu K tabelu malo povecati i kako?
                      Zelja mi je da dobijem ista, ili sto je moguce pribliznija, benzinska ubrizgavanja i na benzinu i na plinu. Povecanjem K tabele, ECU preko lambda sonde razume da je smesa bogatija i smanjuje benzinska ubrizgavanja.
                      Last edited by zeljkoci; 14.12.2014, 22:10.

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #26
                        i da dodam opet, odabir veličine u SW,nema nikakvog uticaja na isti.Služi samo kao indikacija,nekome ko prvi put pristupa tom uređaju.Tako da, ne gubite vreme na toj stavci,karakteristika dizne je ista,samo je rupa na izlazu veća,a samiim tim i protok u jedinici vremena,a SW taj podatak(velika,srednja,mala) ne uzima u obzir.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Vidi, ja se u taj uredjaj razumem kao Marica u kriv astal.. Zadnji sam radio kad su nemci lomili pragove i bežali za Berlin...

                          Princip je isti za sve a kako ćeš do toga moraće neko drugi...

                          Tvoja osnovna zabluda je od premise da je ono pre bila dobra potrošnja jer to tebi odgovara da bude toliko ili manje od toga što je sada.
                          Princip kaže sledeće ako ti u oba slučaja iz TVOG primera pokazuje veće vreme ubrizgavanja benzinskih dizni da je to malo jer se otvaraju više (duže vremenski) nego što je to uobičajeno ili ispravno.
                          5 je tražena cifra a ti imaš 7 i 6 što pokazuje da je još uvek manje goriva nego što treba i treba povećavati nivo goriva dok ne dobije rezultat 5 na benzinskim injektorima dok radi na plin. Prebaciš na benzin 5, prebaciš na plin, ostaje 5. prebaciš na benzin 5 itd... Cela filozofija...
                          Mapa, k tabela, množilac, kocka trougao mogu da izgledaju kao pijani jovica ali prethodno mora biti ispoštovano.

                          Naravno da će neodgovarajuće dizne po bilo kom pitanju veličine ili brzine uticati na uspeh podešavanja, iskustvo je moćna stvar pa ću ja uspeti da nabudžim da sve radi potpuno ispravno i ako mapa izgleda kao patka ali to je muka naterati, zato je bitno da je taj deo oko dizni u sredini tolerancije da se lako namesti u svim opsezima da to radi kako treba.

                          Razlog zašto sam odustao od tog uredjaja je i taj da je to problematično i za dobre majstore a za tapatalkane je katastrofa, jednostavno takva je filozofija. To se stvarno i jedino valjano podešava u vožnji sa aparatm koji meri trimove, to traje ali kad se namesti to je to...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #28
                            Originally posted by zeljkoci View Post
                            Sad vidim da sam se pogresno izrazavao svo vreme. U pravu si Dora. Plinska vremena mugu biti svakakva, bitna su benzinska ubrizgavanja. U tom slucaju situacija je sledeca:

                            LARGE INJEKTORI ..... veca vremena benzinskih ubrizgavanja ...veci K koeficijent..... manja potrosnja ..... TRZA
                            MEDIUM INJEKTORI .... manja vremena benzinskih ubrizgavanja....manji K koeficijent...... veca potrosnja ...... NE TRZA

                            Da uzmemo za primer da su normalna benzinska ubrizgavanja 5ms. Na LARGE je to kod mene 7ms, a na MEDIUM 6ms.


                            Pa vidis i sam koliko ti je siromasna smesa kad izaberes LARGE pa benz. ECU pokusava da nadoknadi manjak goriva povecanjem otvorenosti dizni.

                            A na MEDIUM ti je opet siromasna ali manje nego sa LARGE.

                            Comment

                            • zeljkoci
                              CBC Veteran
                              • 12.05.2008
                              • 143
                              • La
                              • Fiat Punto. 1.2

                              #29
                              Dora, u potpunosti se slazem s tobom.
                              U celoj raboti fora je dovesti benzinska ubrizgavanja na isto vreme i kad radi na benzinu i kad radi na plinu. Manje je bitno kako izgleda mnozilac, kocka i trougao ( usput, mnozilac i nemam, a tako bih voleo ). Naravno, ima tu sijaset faktora koji uticu. Izgleda da je uredjaj i izmisljen ovakav kakav jeste,da bi zastitio one prave, valjane majstore. I gde ja sad da ga nadjem!? Muke moje niko ne zna

                              Comment

                              • zeljkoci
                                CBC Veteran
                                • 12.05.2008
                                • 143
                                • La
                                • Fiat Punto. 1.2

                                #30
                                Originally posted by b_samardzic View Post
                                Pa vidis i sam koliko ti je siromasna smesa kad izaberes LARGE pa benz. ECU pokusava da nadoknadi manjak goriva povecanjem otvorenosti dizni.

                                A na MEDIUM ti je opet siromasna ali manje nego sa LARGE.

                                U pravu si.

                                Comment

                                Working...
                                X