Lovato Smart ne prima gas, gusi se...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #31
    Plinadžija je Lovataš ,on zna te detalje

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #32
      Nemam pojam, nikad ga nisam ugradio, nikad nije bilo potrebe za tim. Meni svi traze da sto ranije predje na gas i to u toku leta pa i sada ne sme da predstavlja problem. Temperatura gasa nikada ne ide ispod nule. Auto mora da radi i tako pa i da ga palis direkt na gas. Pitanje je da li imas pritisak gasa i da li je gas jos uvek u crevima ili je izvetreo a na vazduh auto nece da radi...
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #33
        Sad sam procitao prvobitno pitanje, malo ne mogu da ti objasnim temperaturne korekcije a sve i da mogu nisam toliko vidovit. Auto mora da radi na 17stepeni kao i na 30 probaj da prebacis rucno pa vidi kako se ponasa
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • ludidzora
          CBC Senator XXL
          • 09.01.2012
          • 310
          • Banatsko Veliko Selo
          • Fiesta 200 iz mesta!

          #34
          Prebacivao sa mga rucno, isti djavo, radi u leru a kada hocu da dam gas gusi se, sve do nekih 25 stepeni... Od pocetnih 17 pa do 25 sve manje i manje, da bi preko 25 vec prestao i radio normalno... Sa onim pre podesavanjima, od "majstora", sam i probao da ga palim na plin kad je napolju bilo 20-ak stepeni i palio je odma na plin, i radio je isto kao i zagrejan. Isto mu je trebalo i vise vremena da prebaci na plin, ali to je verovatno zbog netacno podesenog senzora i nije davao dobre informacije o stvarnoj temperaturi, pokazivao je manje i trebalo mu je vise vremena...

          Znaci mora da radi i na tih 17 i manje, to sam hteo svakako da pitam, kao i koja je minimalna temperatura. Onih -20 sto je bilo sam podesio na 0. Nego, pritisak ima uvek izmedju 1.3-1.4 bara, dal zadje fals vazduh nemam pojma, mogu sutra proveriti spojeve. Da kazem i da se baj jako davi, sa lera mu dam gas i hoce da se i ugasi. U voznji se zdavi pa povuce i onda ide, dok opet ne pustim gas i opet kad ga stisnem se zadavi...

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #35
            Sve na dalje prevazilazi mogucnosti savetovanja ma forumu. Nesto nije uradjeno kako treba. Ako neko od kolega moze da se pozabavi problemom neka preuzme. Moj savet na kraju je povecaj vreme prebacivanja ako neces da se maltretiras kod majstora ili skidaj to i nadji nekoga ko zna sta radi.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • ludidzora
              CBC Senator XXL
              • 09.01.2012
              • 310
              • Banatsko Veliko Selo
              • Fiesta 200 iz mesta!

              #36
              Vazi... Tebi hvala za sve do sada, ako ti pane jos sta na um, ti slobodno kazi...

              Nego evo sta sam dobio od papira...

              Comment

              • ludidzora
                CBC Senator XXL
                • 09.01.2012
                • 310
                • Banatsko Veliko Selo
                • Fiesta 200 iz mesta!

                #37
                I da, rece trebao bi raditi na 17 i ispod, ali koja je neka donja granica, neka normalna temperatura koja ne bi stetila diznama i sl. kad iam senzor u isparivacu, vidim da se uglavnom steluna na 30-40 stepeni, ali on meri vodu. Koje su temperature plina u tim slucajevima? Iste ili ipak nize?

                Comment

                • chobo13
                  CBC Senator XXL
                  • 01.05.2009
                  • 1274
                  • pozega,srbija
                  • AUDI,VW

                  #38
                  cuvaj ti ovu papirologiju osim ove izjave...ipak ce taj morati da ti obezbedi validnu izjavu da bi te uputio na atest

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #39
                    Originally posted by ludidzora View Post
                    I da, rece trebao bi raditi na 17 i ispod, ali koja je neka donja granica, neka normalna temperatura koja ne bi stetila diznama i sl. kad iam senzor u isparivacu, vidim da se uglavnom steluna na 30-40 stepeni, ali on meri vodu. Koje su temperature plina u tim slucajevima? Iste ili ipak nize?
                    temperatura gasa + 40stepeni(+- 5), to ti je temperatuara rashladne tečnosti,koja ulazi u reduktor.

                    Comment

                    • ludidzora
                      CBC Senator XXL
                      • 09.01.2012
                      • 310
                      • Banatsko Veliko Selo
                      • Fiesta 200 iz mesta!

                      #40
                      @chobo13, ima i sa druge strane jos podataka i pecat i potpis. Podaci o firmi i sl... Kako bi uopste trebala da izgleda validna izjava? Kazem, rekao mi je da mu ostavim suto 23. uvece da bi ga on 24 terao na atest kod nekog klege u servis gde ima i tehnicki. Ja sam izrazio zelju da hocu da to odradim sam u AMS ali mu se bas nije svidela ideja i odgovarao me, kao sto ces tamo ici da cekas reda i tako... Bolje i da cekam i znam jel ugradjeno po pravilima nego da dam njemu, dobijem atest sigurno i tamo negde mi curi malo plina... Svraticu ja do AMS sam ovom papiroligijom da vidim sta ce mi reci...

                      @
                      speedplus, znaci temperatura rashladne tecnosti u reduktoru = temperaturi gasa? Znaci za normalno i bezbedno funkcionisanje gara i njegova temperatura treba da bude oko 40, +/-...
                      Last edited by ludidzora; 15.09.2013, 14:33.

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #41
                        Temperatura gasa u momentu isparenja(čiji se proces odvija u reduktoru), je -40(+- 5) stepeni.Tako da ako imaš temperaturu rashladne tečnosti.koja ulazi u reduktor na 80 stepeni,izlazna temperatura gasa bi trebala da bude 40 stepeni (-40 + 80 = +40 i tako redom)

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Sem ako kućište filtera za gas ne stoji na prednjem veznom limu pa je izloženo strujanju vazduha prilikom kretanja vozila pa čovek ima malo problem sa temperaturomkoja je u tom slučaju uvek niska jer po računici 40+ (-) 40 jednako ništica pa mu prebaci od novog sada do niša negde kad stane na pauzu za kafu a ostavi auto da radi

                          Ko god šta rekao ali ušteda jednog senzora koji košta ni euro na velikoj seriji je mizerija za jednog ozbiljnog proizvodjača... Mislim na temperaturu isparivača.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • ludidzora
                            CBC Senator XXL
                            • 09.01.2012
                            • 310
                            • Banatsko Veliko Selo
                            • Fiesta 200 iz mesta!

                            #43
                            Dal ga siba vetar, nem pojma... Ovo sto se desava je u leru i u voznji. Npr. jutros sam ga ktesnuo, grenuo na posao i posle minut, minut i po prebaci na plin i naravno davi se, ali posle probije, i tako na svako normalno davanje gasa. Ako ga dajem mrc, po mrc, prima, isto tako ako ga stisnem u patos, malo stucne i ode u obrtaje. No, prebacim jos nekih minut, minut i po na benzin, skala za temp se malo mrdnula, vratim na plin i teraj, ide bez stucanja i trzanja, ko na benzin... Presao nekih 1.5 km, ali videcu tacno koliko mi treba, uglavnom kroz nekih 3 km kazaljka temp. je na mestu kad je na radnoj temp...

                            Meni licno isto izgleda bezveze, ostavili zicu a nisu turili senzor. Mislim da bi tako bilo najtacnije prebacivanje, pa bih ga i montirao, samo nemam pojma gde ga naci... Ako neko zna neka slobodno kaze, necu mu nista... Jos mi se svidja opcija paljenja na plin kad je zagrejan, posto cesto prelazim kratke relacije, par puta u toku dana po 1-2 km, a uglavnom ostane vruc motot, pogotovo leti, i prijala bi mi ta opcije, naravno ako je bezbedna...

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Iznad opisani primer se odnosi na mušteriju koja je došla da se žali na pojavu da mu trev 14 kilometara da bi prebacio na plin. Očevidom je utvrdjeno stanje da je isparivač tamo negde a ot tamo negde vodi cevka do napred a onda se opet vraća na dizne tamo negde.... Montaža boli glava..

                              Za tvoju montažu ne znam, nisam gledao slike.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Plinadzija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.07.2008
                                • 1514
                                • Paracin

                                #45
                                Nije da branim uredjaj ali ni Omegas ga nema, to su otprilike isti uredjaji i isto rade... i rade. Negde postoji problem kod ove montaze, nesto mi govori da nije ranije prebacivanje vec neka greska u montazi ali ovako to ne moze da se vidi.

                                Zaboravi opciju paljenja na gas jer ces istrositi pokusaje pa posle kad ti stvarno zatreba neces imati.
                                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                                Comment

                                Working...
                                X