Lovato Smart ne prima gas, gusi se...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludidzora
    CBC Senator XXL
    • 09.01.2012
    • 310
    • Banatsko Veliko Selo
    • Fiesta 200 iz mesta!

    #46
    Nisam mislio da ga ja palim drzeci dugme, nego kad se stavi senzor ima opcija da startuje na GAS sa vrucim motorom, to verovatno ne broji kao prinudno paljenje sa hladnim motorom...

    A sta bi moglo da bude uzrok, daleko busene dizne od glave, neispravno vezanreduktor na rashladni sistem, dugacka creva, itd... Mislim, pricamo, ako ti se preica... posto se meni vaje prica...

    Comment

    • ludidzora
      CBC Senator XXL
      • 09.01.2012
      • 310
      • Banatsko Veliko Selo
      • Fiesta 200 iz mesta!

      #47
      Nebavio sam senzor, stize u cetvrtak pa cu videti koja tacno temp. reduktora odgovara temp. gasa koja prija kolima... Nije skup a nece skoditi nikako, samo ce koristiti, nadam se...

      Comment

      • scorpioman
        CBC Član
        • 31.07.2012
        • 12
        • Banja Luka

        #48
        Lovato isparivač sequent

        Pozdrav svima.
        Evo posle dužeg vremena i ja da se uključim u problemčiće sa plinom (hvala administratoru što me se setio i opomenuo da bi se s vremena na vreme trebao prijaviti). Elem, čitam muke ovog prijatelja sa ugrađenim Lovato smart-om a i ja imam ugrađen Lovato sequent u Hyundai Elantru 1.6GL, 2005.godište (bar tako kažu).
        Prilikom ugradnje nisam se nešto razumeo ni u prizvođače ni u nazive delova jer dok te muka ne natera o tome se ne razmišlja. Ugradili su mi elektroventil Valtek (filter Valtek emer), reduktor-isparivač Lovato tip:RG10 E20 010496, filter plinske faze (ono pl.kućište sa uloškom BRC,Tomaseto i sl, uglavnom poliester sa mrežicom) i Matrikx injektor. Sve radilo besprekorno (osim elektroventila, nekad znao z********i ali sam to rešavao).
        Crkne mi jedan od injektora i auto trza neće da vuče (fali mu čorbe), pitam stručnjake šta je, kažu otišao injektor.
        Dobro de, zovnem servis koji je to ugrađivao, kaže ''taj tvoj Matrix nema ali ima drugi,bolji i on je 400 eura''. Fala doviđenja.
        Nađem drugog, ima on injektor, cena povoljna i dođem ja da to ''majstor''ugradi. Ono sve što je bilo kao apoteka urađeno on to ''popravi''na svoj način.
        Skine on Matrikx injektor, oseče originalni džek na spoju, donese četiri pojedinačna injektora, raskopa kablove, pospajai zalepi izolirkom nove kontakte i kaže vozi. ''A dijagnostika, podešavanje?''pitam, veli ''majstor'' nije to ništa poremećeno i ako šta bude ti zovi.
        E od tada auto nije trzao, dobro išao i mirno radi osim kad mu stisnem gas kao da se zaguši pa onda krene i odeeeeeee
        (oko 1,5 godinu).
        Sad počeo opet da kašljuca:
        -za toplijeg vremena nabije se pritisak u crevu ispred injektora i kada treba da prebaci sa benzina na plin motor se ugasi. Izađen, uzmem ključ, otpustim šelnu i ispustim pritisak, zavrnem šelnu i prilikom sledećeg prebacivanja na plin sve radi. -motor se dovoljno ne ugreje, sklopka prebaci i prihvati plin ali trza ''neće da proguta''. Stanem, ugasim auto i sačekam nekoliko sekundi, ponovo pokrenem motor i sve radi odlično.
        -kada je motor ugašen (nema struje) iz reduktora-isparivača (na odušku-mali šraf sa strane) pomalo curi plin, dok prethodno crevo prema injektoru bude kao kamen (pod pritiskom). Posumnjam na elektroventil i pročitam njegovu funkciju i otkrijem da je do njega.
        Pitam majstora i svaki kaže ''morate doći da proverimo ispravnost celog sistema pa da vidimo šta treba raditi''. Cenu za to da i ne pominjem.
        Rešio sam to sve sam da odradim, alat imam.
        Pomozite, ako neko zna firmu ili zastupništvo u Srbiji da ima membrane za tip isparivača koji sam naveo neka mi javi (elektroventil i filtere ću ću nekako naći i kvalitetnije injektore a ako bude sve na jednom mestu još bolje.

        SVE SE MOŽE KAD SE RUKE SLOŽE.

        Comment

        • scorpioman
          CBC Član
          • 31.07.2012
          • 12
          • Banja Luka

          #49
          Lovato isparivač sequent

          Pozdrav svima.
          Evo posle dužeg vremena i ja da se uključim u problemčiće sa plinom (hvala administratoru što me se setio i opomenuo da bi se s vremena na vreme trebao prijaviti). Elem, čitam muke ovog prijatelja sa ugrađenim Lovato smart-om a i ja imam ugrađen Lovato sequent u Hyundai Elantru 1.6GL, 2005.godište (bar tako kažu).
          Prilikom ugradnje nisam se nešto razumeo ni u prizvođače ni u nazive delova jer dok te muka ne natera o tome se ne razmišlja. Ugradili su mi elektroventil Valtek (filter Valtek emer), reduktor-isparivač Lovato tip:RG10 E20 010496, filter plinske faze (ono pl.kućište sa uloškom BRC,Tomaseto i sl, uglavnom poliester sa mrežicom) i Matrikx injektor. Sve radilo besprekorno (osim elektroventila, nekad znao z********i ali sam to rešavao).
          Crkne mi jedan od injektora i auto trza neće da vuče (fali mu čorbe), pitam stručnjake šta je, kažu otišao injektor.
          Dobro de, zovnem servis koji je to ugrađivao, kaže ''taj tvoj Matrix nema ali ima drugi,bolji i on je 400 eura''. Fala doviđenja.
          Nađem drugog, ima on injektor, cena povoljna i dođem ja da to ''majstor''ugradi. Ono sve što je bilo kao apoteka urađeno on to ''popravi''na svoj način.
          Skine on Matrikx injektor, oseče originalni džek na spoju, donese četiri pojedinačna injektora, raskopa kablove, pospajai zalepi izolirkom nove kontakte i kaže vozi. ''A dijagnostika, podešavanje?''pitam, veli ''majstor'' nije to ništa poremećeno i ako šta bude ti zovi.
          E od tada auto nije trzao, dobro išao i mirno radi osim kad mu stisnem gas kao da se zaguši pa onda krene i odeeeeeee
          (oko 1,5 godinu).
          Sad počeo opet da kašljuca:
          -za toplijeg vremena nabije se pritisak u crevu ispred injektora i kada treba da prebaci sa benzina na plin motor se ugasi. Izađen, uzmem ključ, otpustim šelnu i ispustim pritisak, zavrnem šelnu i prilikom sledećeg prebacivanja na plin sve radi. -motor se dovoljno ne ugreje, sklopka prebaci i prihvati plin ali trza ''neće da proguta''. Stanem, ugasim auto i sačekam nekoliko sekundi, ponovo pokrenem motor i sve radi odlično.
          -kada je motor ugašen (nema struje) iz reduktora-isparivača (na odušku-mali šraf sa strane) pomalo curi plin, dok prethodno crevo prema injektoru bude kao kamen (pod pritiskom). Posumnjam na elektroventil i pročitam njegovu funkciju i otkrijem da je do njega.
          Pitam majstora i svaki kaže ''morate doći da proverimo ispravnost celog sistema pa da vidimo šta treba raditi''. Cenu za to da i ne pominjem.
          Rešio sam to sve sam da odradim, alat imam.
          Pomozite, ako neko zna firmu ili zastupništvo u Srbiji da ima membrane za tip isparivača koji sam naveo neka mi javi (elektroventil i filtere ću ću nekako naći i kvalitetnije injektore a ako bude sve na jednom mestu još bolje.

          SVE SE MOŽE KAD SE RUKE SLOŽE.

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #50
            Sta je to lovato rg 10? To sto si ti opisao ne lici na lovato uredjaj. Pre bih rekao e gas. Dora ima interfejs ako je kod njega i ako ae menjaju dizne mora da se radi kalibracija. Ne valja ti isparivac pa se javi nekom plinadziji da ti nabavi i namontira drugi sa obaveznom kontrolom pritiska tj dijagnostikom za taj uredjaj.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • scorpioman
              CBC Član
              • 31.07.2012
              • 12
              • Banja Luka

              #51
              Lovato isparivač sequent

              Hvala na informaciji, u pravu si jer na onom papiru koji daju prilikom ugradnje stoji model: E-GAS a tip je RG10 itd. Koji mi isparivač predlažeš da ugradim (iz iskustva), koji se pokazao kao kvalitetan da nebi menjao sve (mislim na elektroniku). Kalibracija ili dijagnostika znam da je obavezna.
              Kakvo mišljenje imaš o HANA injektorima jer nešto reklamiraju da su kompatibilni sa svim sistemima i da su jako tihi na radu? Sve ovo pitam jer bi to radio dok nije zima zakucala na vrata.

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #52
                Mislim da:
                nemas osnovna znanja za takav poduhvat
                Ti je pitanje reduktora potpuno pogresno
                Su hana injektori odlicni i skupi
                Su matrix injektori predvidjeni da rade sa e gasom
                Ces na kraju posle stotinak eura opet zavrsiti kod dore.
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • ludidzora
                  CBC Senator XXL
                  • 09.01.2012
                  • 310
                  • Banatsko Veliko Selo
                  • Fiesta 200 iz mesta!

                  #53
                  vo da i ja priupitam nesto... Da li posle zamene lamda sonde treba voziti na benzina dan-dva ili vise pa onda opet raditi podesavanja gasa? I da li treba restartovati benz. ECu ili samo staviti sondu i pici, a on ce sam vremenom da odradi sta treba... a?

                  Comment

                  • scorpioman
                    CBC Član
                    • 31.07.2012
                    • 12
                    • Banja Luka

                    #54
                    Lovato isparivač sequent

                    Hvala plinadžija puno, posle svih poruka i komentara koje sam pročitao odlučio sam se za promenu kompletne prednje strane (elektroventil, isparivač, injektori i procesor (struja i creva se podrazumevaju). Prema tvom iskustvu koju mi kombinaciju predlažeš, u pitanju je Elantra 1.6GL, 2005.godina, 77,2 kW.
                    Bio bih zahvalan jer od svega ponuđenog na tržištu mi se vrti u glavi a voleo bih da me ta kombinacija (uz redovno servisiranje) posluži bar koliko i ova sa e-gasom (jer e-gas ne mogu nigde naći).
                    Pozdrav

                    Comment

                    • Plinadzija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.07.2008
                      • 1514
                      • Paracin

                      #55
                      U startu imas pogreanu dijagnostiku. Reduktor ti pravi problem, ne regylise pritisak gasa. Treba to da uradis, nema potrebe da menjas sve. Ne znam di je dora da se ukljuci malko da vidimo gde je interfejs.
                      Egas je ok uredjaj i ako si s njim presao 100k km nema zasto ne bi presao jos. TReba samo dase servisira. Ili zameni reduktor. Sve to kod nekoga ko ima interfeja. Novi sad ti nije daleko.
                      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                      Comment

                      • scorpioman
                        CBC Član
                        • 31.07.2012
                        • 12
                        • Banja Luka

                        #56
                        Lovato isparivač sequent

                        Plinadžija ako znaš ko u NS mi to može uraditi (servisirati ili zameniti ovar reduktor za e-gas i uraditi podešavanje) javi mi broj telefona jer planiram krajem oktobra u Srbiju.
                        Pozdrav

                        Comment

                        • Plinadzija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.07.2008
                          • 1514
                          • Paracin

                          #57
                          Neka se javi sam, znam da cita...
                          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Javio se
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • scorpioman
                              CBC Član
                              • 31.07.2012
                              • 12
                              • Banja Luka

                              #59
                              Lovato isparivač sequent

                              Pozdrav Dora,
                              prošle sedmice sam poslao poruku na e-mail vezan za zamenu reduktora i podešavanje(na www.autogas.rs) pa nemam još odgovora. Ako nije problem odgovori mi da mogu to uklopiti vremenski jer ću početkom novembra biti u Srbiji pa da dođem do tebe da to uradimo.

                              Comment

                              • ludidzora
                                CBC Senator XXL
                                • 09.01.2012
                                • 310
                                • Banatsko Veliko Selo
                                • Fiesta 200 iz mesta!

                                #60
                                Evo i ja da se ukljkucim opet... Situacija je malo bolja... Ono sto sam posle primetio je da se i na benzinu zadavi, ali znatno manje, verovatno se onda to odrazi na plin mnogo vise... NEgo radio sa mopet autokalibraciju pre nekoliko i mnogo je bolje. Pre sam radio sa PC-a u garazi i uvek je sve vise i vise podizao vreme dizni, i preko 15 ms, pa se auto ugasi, kaze upali opet, i onda tak onekad iz drugog a nekad iz treceg puta odradi autokalibraciju. sad sam nabavio USB to Serial adapter pa sam sa Netbook-om odradio i iz cuga je zavrsio sve, i vremena otvaranja diznu su znatno manja, mnozici ili sta vec u tabeli u Map kartici su znatno manji i od tad je i to trzanje znatno manje. KAo sto sam rekao verovatno to vuce od beznina, ali sta moze biti uzrok nemam pojma. Ovih dana cu uzeti novu lamda sondu, resetovati benziski ECu pa cu videti kako se ponasa na bezninu posle dan-dva voznje...

                                No, stigao mi je i senzor temperature reduktora, onda ga nije bilo na lageru kod uviznika iz NS-a, sad je stigao i hocu da ga uradim za vikend. E sad, posto mi je malo nepristupacno dole, pa ne mogu lepo da vidim reduktor, sa koje strane ide senzor, da ne zagledam puno, pa ako moze jedan HINT...

                                Comment

                                Working...
                                X