Bmw 730 automatik-zavoli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    Bmw 730 automatik-zavoli

    Odma da kazem da mi je jasno da preko foruma niko nemoze da mi resi problem i znam da cu morati u servis ali bih voleo da znam sta da ocekujem.
    Auto je BMW e32 730 Automatik a uredjaj je Zavoli
    Problem je kada ga vozim na plinu i pritisnem kikdaun.Lepo presalta u manju brzinu i krene da ubrzava ali kada dodje do 5500-6000 obrtaja i kada treba da presalta u vecu on pocne da trokira i nece da presalta prilicno dugo a kada presalta nece neko vreme da povuce.
    Na benzinu salta perfektno i nema knedle i gubitak snage.
    Uredjaj je ugradjen pre 2 godine i presao je oko 15000km.
    Sto se tice potrosnje mislim da je OK i krece se od 15 do 20.
    Znaci,gde da idem i sta da ocekujem.
    Hvala lepo,dobri ljudi!
    Last edited by gorans; 13.11.2013, 12:46.
  • zdushan
    CBC Veteran
    • 21.08.2012
    • 129
    • Beograd
    • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

    #2
    Sta je to zavoli-stag? Jel to nesto kao Lady-boy?


    http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #3
      Greska u kucanju,uredjaj je Zavoli Zeta a kolega pored mene prica o Stag uredjaju i ja ukucam

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        Imaš, najverovatnije,manjak ili višak goriva,to jest gasa,u tim režimima.Teoretski,a i praktično,bilo bi bolje da u režimima visokih obrtaja(preko 4500 rpm),motor napaja benzinom,ili delimično benzinom.Zavoli ima tu opciju,dovoljno je aktivirati je,od strane nekog ko zna šta radi i kako se radi.

        Comment

        • gorans
          CBC Senator XXL
          • 09.03.2010
          • 1525
          • Beograd

          #5
          Hvala lepo.Jel ima neka preporuka za servis u Beogradu ili jos bolje Borča?

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            poslao sam ti na PM

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #7
              Zvao sam neke servise i odma je krenulo mudrovanje kako verovatno treba da se remontuje isparivac i ociste dizne.Kada kazem da uredjaj nije presao vise od 20 000km oni kazu da to nema veze sa kilometrazom. E sad jbg ako treba svakih 20hkm da dam 150e za remont.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Pitanje je kako je namešteno ali većina uredjaja rade do 6000 obrtaja a onda prelaze na benzin po difultu. Oprezniji majstori procene situaciju pa to dorade na manje... Moguće je da se dešava prelazak na benzin a na tim obrtajima i punom opterećenju to je sve samo nije gladak prelaz. Treba proveriti kako je podešeno uz proveru koliko ima goriva u tom trenutku.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • gorans
                  CBC Senator XXL
                  • 09.03.2010
                  • 1525
                  • Beograd

                  #9
                  A da li na prekidacu pokazuje da je prebacio na benzin? Pitam jer meni uvek sija zeleno sto znaci da je na plinu.
                  Aj malo da preciziram problematiku.Vozim 90km/h i tada je u 4. stepenu prenosa i na oko 2000 obrtaja i onda mu zalepim gas u patos.Tada vrati u 2. stepen i baci obrtaje na oko 4000 i krene da ih dize do nekih 5000 i tada pocinje da stuca i trza pa presalta u 3. brzinu i nastane pauza oko 2 sekunde (kao da sam pustio gas) pa opet pocne da vuce do 5000 obrtaja i tako.
                  Na benzinu kada mu drzim pun gas salta skoro na 8000 obrtaja i prilkom saltanja u vecu brzinu ne dolazi do gubitka snage.
                  Danas sam nesto gledao i osetio sam miris plina ispod haube i kada sam ga ugasio cuo sam sistanje.Nasao sam da pusta na nekoj racvi u koju ulazi crevo iz rasplinjaca i jos neko malo crevce (kao od vakuuma) i ima i neke zice na toj mesinganoj racvi.Sada sam skratio ta creva i promenio selne i vise ne pusta plin ali ga nisam probao u voznji.Mozda gresim a mozda i nije dobijao dovoljno plina za visoke obrtaje iz toh razloga sto je pustao na toj racvi.Videcu pa javljam.
                  Jos jednom,hvala svima na trudu za pomoc.
                  Evo par slicica














                  Last edited by gorans; 16.11.2013, 15:46.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    A da li na prekidacu pokazuje da je prebacio na benzin? Pitam jer meni uvek sija zeleno sto znaci da je na plinu.
                    Ne, ostaje i dalje kao da voziš na plin. Mnogi Alfisti i Hondaši se unezvere kad opale po gasu do Niša a ono ode sav benzin a plina puna boca
                    95% automobila ide do 6500 obrtaja ostatak neka pazi kako stiska gas
                    Zavoli je namešten po difultu na 6000 obrtaja i kraj plina...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • gorans
                      CBC Senator XXL
                      • 09.03.2010
                      • 1525
                      • Beograd

                      #11
                      Izvini,u medjuvremenu sam dodao neke slike pre tvog posta.
                      Hvala na info,to nisam znao

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        s obzirom da imaš RAIL injektore,(koji su u poslednje vreme,zadavali glavobolju),može se desiti da su oni problem,ali neverujem,ako auto radi stabilno na leru.Drgi problem,može biti,da prilikom ugradnje neko,nije završio posao do kraja

                        Comment

                        • gorans
                          CBC Senator XXL
                          • 09.03.2010
                          • 1525
                          • Beograd

                          #13
                          Na leru radi lepse na plinu nego na benzinu.
                          Imao sam navedene probleme od momenta kada sam ga kupio,samo su bili manje izrazeni.
                          Primetio sam i to da mi je u poslednjih 500km potrosnja drasticno skocila,nisam precizno merio ali je preko 20L.Verovatno jer je pustao na toj racvi koju sam slikao.
                          U ponedeljak imam zakazano u jedan servis u Visnjickoj pa cemo videti.
                          U principu se ne zalim na potrosnju (mada bih voleo manju) jer je jedno 70% voznje sam spic Beograda a auto ima 3000ccm,automatski menjac i 1700kg.Da je manuelni ja bih ga vec na 70km/h saltao u 5. a ovako ispod 85km/h on nece da prebaci u 4. brzinu (osim nizbrdo ili niz vetar).
                          Imam i Nissan Sunny Kupe 1.6 16v sa 90ks i Venturi lovato sistemom i na potpuno istoj relaciji i isti rezim voznje on trosi 8 L plina na 100km a to je skoro 3X manje.

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            Originally posted by gorans View Post
                            isti rezim voznje on trosi 8 L plina na 100km a to je skoro 3X manje.
                            i 7X neudobnije

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #15
                              I nebezbednije. Sve ja to znam,zato i ne kukam za potrosnju jer meni je prvom muka kada neko kuka kako mu auto od 3000ccm trosi puno i kako je skupa registracija.Hoces veliko i udobno-e to kosta! Upravo zato i imam tog kupea i jos jednog Nisana dizela stare generacije pa vozim u zavisnosti od situacije i trenutne dubine dzepa a kako je krenulo da se zaradjuje izgleda da ce BMW pod ceradu ispod kotarke

                              Comment

                              Working...
                              X