Landirenzo MED - zvuk dizni tokom predgrevanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    Landirenzo MED - zvuk dizni tokom predgrevanja

    Može li neko da mi objasni šta se dešava sa mojim plinskim uređajem, koji je od pre nekoliko dana počeo da čvakće samo pri prvom jutarnjem paljenju? Čvakatanje se dešava svaki put kad upalim hladan motor i traje par minuta. Posle toga, čvakatanje prestaje, motor dalje radi na benzin i posle postizanja temperature vode normalno prebacuje na plin i tera dalje. Da li neko zna šta li to može biti?
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Ne brini,ništa nije pokvareno.To je jedna od Landijevih strategija,kojom žele da,pre puštanja u rad plinskog uređaja,puste plinske brizgaljke u prazan hod,da eventualne lepljive suptanze,koje se mogu naći u unutršnjosti,ne bi uticale na loš rad iste,a samim tim i motora u prvim momentima prelaska na gas.Tako da,stanje je redovno i ispravno,to jest,tako treba

    Comment

    • zeljkoci
      CBC Veteran
      • 12.05.2008
      • 143
      • La
      • Fiat Punto. 1.2

      #3
      Lepo objašnjeno, ali me čudi zašto se to pojavilo od skoro, a nije ga bilo pre (letos, jesenas...)?!

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        aktivira se u zavisnosti,kako je setovano.Valjda će se pojaviti Slavko,da obrazloži,ako nije otišo da se sanka

        Comment

        • zeljkoci
          CBC Veteran
          • 12.05.2008
          • 143
          • La
          • Fiat Punto. 1.2

          #5
          Ok, cekamo Slavka.

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #6
            Nemojte me čekati, baš sam u gužvi ovih dana...

            Landirenzo ima kalendar u ECU, od proleća do jeseni ne čuje se cvaktanje a od jeseni do proleća se čuje. To su pametni kontroleri koji znaju kad je grejna sezona u Srbiji

            Speedplus je sve objasnio par postova iznad. Ta strategija predgrevanja injektora je podešena fabrički, instalateri ne vide podešavanja niti mogu menjati uslove rada strategije. Vozite i uživajte !
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              Originally posted by slavko_bgd View Post
              Landirenzo ima kalendar u ECU, od proleća do jeseni ne čuje se cvaktanje a od jeseni do proleća se čuje. To su pametni kontroleri koji znaju kad je grejna sezona u Srbiji
              !
              e da su mu još ubacili webasto

              Comment

              • potyo
                CBC Član
                • 30.04.2013
                • 97
                • Ada
                • Laguna 1.6 16V 1999

                #8
                Originally posted by slavko_bgd View Post
                Ta strategija predgrevanja injektora je podešena fabrički, instalateri ne vide podešavanja niti mogu menjati uslove rada strategije. Vozite i uživajte !
                Cemu sluzi ovo predgrejanje? I ja imam ovu opciju, ali pojma nemam, cemu sluzi. Vredi ukljuciti ili ne?

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  recimo da je od koristi,vrati se koji post unazad,već je objašnjeno

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #10
                    Pravite famu, od jednog jednostavnog programa. Sve zavisi, od postavki, koje je majstor uneo, prilikom prvog programiranja. A, cakće, zato što proverava temperaturu rashladne tećnosti i temperaturu gasa. Ako su nisko postavljene, jer bi svi hteli, da im pali na -10, pokušava da prebaci na gas. Još, ako je podešeno, da prebacuje na nižim obrtajima (normalno 1600), eto ti caktanja.

                    Da bi razumeli, "strategiju" Landi Renzo kompjutera, vidi se iz:



                    Kompletno (za znatiželjne i one, koji bi nešto da nauče):

                    Landi Renzo omegas software C GB.p65 - landirenzoomegassoftwar.pdf

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      po sećanju,treba da prestane da cakće,kad temperatura rashladne tečnosti dotigne 35 celzijusa.A nemogu sad da se setim,kako ide kad nema senzora temperature rashladne tečnosti,ali bi reko,da tu uvek cakće.Nek me dopuni Slavko,on bolje zna te pojedinosti

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Ako nema ništa, onda vreme programirano za odlaganje prelaska na gas 35-255 sekundi. Za to vreme, ne bi trebalo da cakće! Povećanjem tog vremena na 3-4 minuta, trebalo bi, da obezbedi u radu na benzin, podizanje temperature rashladne tećnosti na 30 stepeni i lak prelazak na gas.

                        Comment

                        • slavko_bgd
                          CBC Senator XXL
                          • 24.03.2009
                          • 771
                          • Batajnica
                          • Stilo 1.6 16V MW

                          #13
                          Originally posted by Franjo View Post
                          Pravite famu, od jednog jednostavnog programa. Sve zavisi, od postavki, koje je majstor uneo, prilikom prvog programiranja. A, cakće, zato što proverava temperaturu rashladne tećnosti i temperaturu gasa. Ako su nisko postavljene, jer bi svi hteli, da im pali na -10, pokušava da prebaci na gas. Još, ako je podešeno, da prebacuje na nižim obrtajima (normalno 1600), eto ti caktanja.

                          Da bi razumeli, "strategiju" Landi Renzo kompjutera, vidi se iz:



                          Kompletno (za znatiželjne i one, koji bi nešto da nauče):

                          Landi Renzo omegas software C GB.p65 - landirenzoomegassoftwar.pdf

                          1. niko ne pravi famu od programa. "zeljkoci " je postavio pitanje i dobio odgovor. Odgovor je da je normalno da "cakću" injektori u fazi predgrevanja i da se ti uslovi ne mogu ni videti ni menjati od strane instalatera.
                          2. kakve veze ima "caktanje" injektora sa nižim ili višim obrtajima za prebacivanje na gas?
                          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            1. Odnosi se na "ugrađeni kalendar". Dora je, najmanje jednom, naveo, da se dijagnostikom sve vidi. Što se vidi i iz uputstva (vizuelizacija).

                            2. Šta se dešava sa hladnim motorom, pri temperaturi bliskoj nuli, ako podesiš, da prebacuje na 500 rpm? Ili na 0 rpm, tj. palenje na plin? Da li u tom slučaju cakće, dok ne prihvati?

                            Ne zameri, stručnjak si, a ja sam po pitanju plina samo teoretičar. Ugradio mi je Dora TNG u kćerkim "aveo", iako sam plinofob.

                            P.S. U svojoj 74-toj godini i u sexu sam sve više teoretičar!
                            Last edited by Franjo; 03.12.2013, 09:52.

                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              #15
                              Originally posted by Franjo View Post
                              1. Odnosi se na "ugrađeni kalendar". Dora je, najmanje jednom, naveo, da se dijagnostikom sve vidi. Što se vidi i iz uputstva (vizuelizacija).
                              Ne vidi se sve. Dora nije nigde i nikada naveo da se dijagnostikom bilo kog Landirenzo uređaja vidi strategija predgrevanja. Proizvođači ne dozvoljavaju da se sve vidi niti da se "čačka" po svemu. Tamo gde je podešavanje moguće i dozvoljeno postoje granice (limiti) do kojih se može podešavati. Postoje i različiti nivoi pristupa određenim opcijama...

                              Inače, okačili ste potpuno zastarelo uputstvo za verziju programa koja se odavno ne koristi. Pritom, "zeljkoci" na svom Fluensu uopšte nema taj već sasvim drugi Landirenzo gasni kontroler, koji koristi sasvim drugi program i nema blage veze sa ovim koji ste Vi naveli. Ova opaska je samo da se zna da kada želimo da nekome pomognemo ili odgovorimo - potrudimo se da saznamo sve relevantne detalje a ne da pišemo koješta da bi fascinirali čitaoce i laike.

                              Originally posted by Franjo View Post
                              2. Šta se dešava sa hladnim motorom, pri temperaturi bliskoj nuli, ako podesiš, da prebacuje na 500 rpm? Ili na 0 rpm, tj. palenje na plin? Da li u tom slučaju cakće, dok ne prihvati?
                              Ne dešava se ništa. Motor se zagreva po određenim strategijama. Uređaj promeni gorivo i motor normalno radi na gas.
                              Postoje temperaturni uslovi za strategiju predgrevanja gas-injektora koje mi ne vidimo. "zeljkoci" je pitao zašto se predgrevanje dizni čuje sada kada je hladnije a nije se čulo letos i jesenas? Odgovor je da ne znamo, iz razloga što ne znamo koji su temperaturni limiti/uslovi za aktiviranje ili deaktiviranje te strategije. Još jednom ponavljam: tu strategiju ni u jednom programu niti vidimo niti je na bilo koji način možemo menjati. Može je menjati proizvođač na naš zahtev, to smo već radili u nekoliko slučajeva. I sve to nema apsolutno nikakve veze sa brojem obrtaja za prelazak na gas.

                              Originally posted by Franjo View Post
                              Ne zameri, stručnjak si, a ja sam po pitanju plina samo teoretičar. Ugradio mi je Dora TNG u kćerkim "aveo", iako sam plinofob.

                              P.S. U svojoj 74-toj godini i u sexu sam sve više teoretičar!
                              Nisam stručnjak, samo se kao i ostale moje kolege ovde dugo bavim ovim poslom pa imam malo praktičnog iskustva. Da budem iskren, zameram kada se neko od nas potrudi da nešto objasni i da nekome da neki korisan savet a neki drugar-forumaš počne da stvara zabunu. Mislim da nema potrebe za time. Uvek sam za diskusiju ali za diskusiju koja ima za cilj pomoć ili rešenje problema. Predlažem da ubuduće nastavimo tako, ako se slažete?

                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              Working...
                              X