Auto Fiat Punto 2 2003god. AC Stag 4 Eco, Tomaseto isparivac, IG1 3om dizne
Decembar 2013-zima.
Potrosnja na otvorenom 80-90km/h bez preticanja ili naglog ubrzavanja po ECU pokazuje od 19-20km/l da li laze ili ne meni ostaje u boci i na pokazivacu plina.Toliko i na benzinu identicno. Dok u gradu to bude 8-9km/l relacije 3km palim-zabaviste-gasim-palim-skola-posao-gasim-pauza 8h pa nazad isti uslovi. Auto skoro pa bude na radnoj temperaturi kad dodjem na destinaciju. Velika mi je razlika u potrosnji. Auto je kompletno proveren sve je ispravno l.sonde-svecice-kablovi-termostati sve ok.
Auto vuce kao i na benzinu tj. nema razlike cak mozda bolje na plinu na nizim obrtajima.
1. Plin u boci je skoro pri kraju (znam da treba da zapisti i prebaci na benzin), vozim recimo laganim gasom i naglo dam gas do u tom momentu prebaci na benzin i pocne da pisti dugo sve dogod ga rucno ne ikljucim na prekidacu.
Znam da ima veze sa pritiskom. Da li da stavim da je minimalni pritisak u programu veci ili manji od sadasnjeg 0,75 ? Mada je pre podesavanja pritiska na isparivacu bilo sve kako treba, rezerva (crvena dioda) nekih 50km u gradu-a tako bi da ostane i sada.
2. Osiromasenjem smese na oko 3-4ms u leru bi dobio vecu temperaturu-brze zagrevanje (vece habanje ventila i siceva) bar dok ne prebaci na plin, ali je sam u pravu ?
3. Sta se dobije laziranjem senzora termostata u smislu da stavim u programu da kada je napolju 5C ja stavim senzor da pokaze da je 25-30C. Probao sam sem sto brze prebaci i ide bez problema nisam imao smetnje ta 2-3 dana testa-vratio sam kako je bilo. Primecujem samo da ako lazno stavim da je isparivac i ili temperatura gasa veca nego sto jeste cuje se neka promena u zvuku dok auto radi u leru ali neznam sta se desava tada, kakvo je doziranje tada sta se desava?
:: (update) taman sam hteo da postavim sliku mape kad ono mapa koju sam snimio na otvorenoj voznji i posle 2-3 dana voznje u gradu se razlikuje, u gradskoj voznji je mapa u siromasnoj smesi, a u vangradskoj oko 120km je u blagoj bogatoj smesi ? Kako sada nastelovati i zbog cega je tako?
4. Vase misljenje o mapi, da li je dobro da bude ovako uzbrdo, ili treba da jos malo pojacam pritisak da mnozioc pocinje na mozda 1,4 a onda da mapa izgleda silazno, cisto da se optimizuje optimalno bez nepotrebnog produzavanja vremena ubrizgavanja. Dizne neznam na koliko su busene.
5. Da li je potrebno na ovom plinskom Ecu da se poveze i lambda sonda momentalno nije ali pokazuje neka ocitavanja vise kao prosecna a ne trenutna ?
Cekam vase misljenje, hvala
Slika 1 - posle vangradske voznje od 120km

Slika2 - Podesavanja vangradske voznje

Slika 3 - posle 2-3 dana gradske voznje
Decembar 2013-zima.
Potrosnja na otvorenom 80-90km/h bez preticanja ili naglog ubrzavanja po ECU pokazuje od 19-20km/l da li laze ili ne meni ostaje u boci i na pokazivacu plina.Toliko i na benzinu identicno. Dok u gradu to bude 8-9km/l relacije 3km palim-zabaviste-gasim-palim-skola-posao-gasim-pauza 8h pa nazad isti uslovi. Auto skoro pa bude na radnoj temperaturi kad dodjem na destinaciju. Velika mi je razlika u potrosnji. Auto je kompletno proveren sve je ispravno l.sonde-svecice-kablovi-termostati sve ok.
Auto vuce kao i na benzinu tj. nema razlike cak mozda bolje na plinu na nizim obrtajima.
1. Plin u boci je skoro pri kraju (znam da treba da zapisti i prebaci na benzin), vozim recimo laganim gasom i naglo dam gas do u tom momentu prebaci na benzin i pocne da pisti dugo sve dogod ga rucno ne ikljucim na prekidacu.
Znam da ima veze sa pritiskom. Da li da stavim da je minimalni pritisak u programu veci ili manji od sadasnjeg 0,75 ? Mada je pre podesavanja pritiska na isparivacu bilo sve kako treba, rezerva (crvena dioda) nekih 50km u gradu-a tako bi da ostane i sada.
2. Osiromasenjem smese na oko 3-4ms u leru bi dobio vecu temperaturu-brze zagrevanje (vece habanje ventila i siceva) bar dok ne prebaci na plin, ali je sam u pravu ?
3. Sta se dobije laziranjem senzora termostata u smislu da stavim u programu da kada je napolju 5C ja stavim senzor da pokaze da je 25-30C. Probao sam sem sto brze prebaci i ide bez problema nisam imao smetnje ta 2-3 dana testa-vratio sam kako je bilo. Primecujem samo da ako lazno stavim da je isparivac i ili temperatura gasa veca nego sto jeste cuje se neka promena u zvuku dok auto radi u leru ali neznam sta se desava tada, kakvo je doziranje tada sta se desava?
:: (update) taman sam hteo da postavim sliku mape kad ono mapa koju sam snimio na otvorenoj voznji i posle 2-3 dana voznje u gradu se razlikuje, u gradskoj voznji je mapa u siromasnoj smesi, a u vangradskoj oko 120km je u blagoj bogatoj smesi ? Kako sada nastelovati i zbog cega je tako?
4. Vase misljenje o mapi, da li je dobro da bude ovako uzbrdo, ili treba da jos malo pojacam pritisak da mnozioc pocinje na mozda 1,4 a onda da mapa izgleda silazno, cisto da se optimizuje optimalno bez nepotrebnog produzavanja vremena ubrizgavanja. Dizne neznam na koliko su busene.
5. Da li je potrebno na ovom plinskom Ecu da se poveze i lambda sonda momentalno nije ali pokazuje neka ocitavanja vise kao prosecna a ne trenutna ?
Cekam vase misljenje, hvala
Slika 1 - posle vangradske voznje od 120km

Slika2 - Podesavanja vangradske voznje

Slika 3 - posle 2-3 dana gradske voznje

Comment