BMW 735i ac stag tng

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkovicBMW
    CBC Član
    • 27.01.2014
    • 18
    • Beograd
    • BMW e32 735i

    #31
    nisam stigao da zagrejem do 90,ovaj drugar je morao da ide pa nisam stigao

    Comment

    • MarkovicBMW
      CBC Član
      • 27.01.2014
      • 18
      • Beograd
      • BMW e32 735i

      #32
      jel ima dora neki predlog,posto vidim da se bavi bas auto gasom,ako nisam pogresio ...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Za početak ugasi plin i vozi na benzin bar 80 km. Onda tako na benzin otidji do drugara pa resetujte LPG liniju a i ne morate ali morate uraditi kalibraciju pre bilo kakve vožnje na plin.
        VEOMA VAŽNO, pre kalibracije podigni pritisak na bar 1.3 i izaberite u padajućem meniju HANA dizne.

        Veće vreme ubrizgavanja na benzinu može biti posledica neispravnosti motora ali i posledica nepravilnog rada na gasu gde konstantno nedostaje goriva.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • MarkovicBMW
          CBC Član
          • 27.01.2014
          • 18
          • Beograd
          • BMW e32 735i

          #34
          vazi probacu tako pa cemo da vidimo ...

          nego jel ove podesene hana dizne neodgovaraju ili da nezaboravi da podesi na HANA dizne pre kalibracije ?

          nego sam se setio tek,reci mi vlasnik da su na auto stavljene vece dizne,nzm iz kog razloga...al verovatno da vise trosi :@

          i reci mi drugar,jel moze da bude problem da isparivac nevalja pa da zato obara pritisak ? ili ipak ne ?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Hana dizne se kupuju za odredjene kilovate i ne podešavaju se. Boja fonta na nalepnici odredjuje kapacitet.
            Isparivač nisi naveo koji je ili ja nisam video, naravno da ako je slab neće raditi.

            Vidi se da je kalibracija radjena na pritisku 1.4 a sad je oko 1, neko je nešto čačkao. Motor će da ti rikne kao žviždaljka ukoliko nastaviš da voziš na plin sa ovim "podešavanjem"
            Minimalni pritisak je baš minimalan, to mora biti najmanje bar 0.5
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • bmw735i
              CBC Senator
              • 07.05.2006
              • 258
              • Mostar
              • BMW 320i, 740i, 750i

              #36
              Originally posted by MarkovicBMW View Post
              Imam sajlu gasa,a za ostalo pravo da ti kazem pojma nemam

              nego jel ima jos neko neku ideju sta moze da bude problem i sta dalje ?
              Zanemari moje predhodno pisanje, odnosilo se na 735i sa ASC/EML.
              Prvo provjeri jeli ti uredu termostat na autu znaju zaglaviti ako se sipa obična voda a naši plinoinstalateri (čast izuzecima) to obožavaju. Kazaljka tewmperature uspravno na instrument tabli znači da je motor zagrijan na 83-85 stepeni. Ako stoji uspravno a dijagnostika plina pokazuje 70 ili manje provjeri gdje je uzeta voda za isparivač. Na tom autu se vrlo lako može desiti da je uzeta poslije ventila za grijanje i onda imaš problem. Postoji mogućnost da je odabran pogrešan senzor u konfiguraciji plina.
              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

              Comment

              • MarkovicBMW
                CBC Član
                • 27.01.2014
                • 18
                • Beograd
                • BMW e32 735i

                #37
                nije me bilo neko vreme,radio sam pa nisam ni stizao da se bakcem nesto mnogo oko auta ... ali problem sam uglavnom uspeo da resim sa drugarom

                problem je bio u isparivacu,kome je otisla membrana i pustao plin kako drugar kaze ...
                auto je bio ugasen i kaze on cek da vidim nesto i skine ono crevo sa isparivaca,kad je to pocelo da siklja pljin do plafona neke dve sekunde i posle je prestao ali je i dalje pustao plin,kako vreme prolazi manje ali pusta ... zamenili smo isparivac,on mi je dao drugi...stavili,uradili to kalibrisanje...

                e sad ona narandzasta ili zuta linija koja je bila na 1,7 ili 1,8 se spustila na jedan i auto sad radi savrseno,mozda malo slabije ide al ide ... vreme ubrizgavanja ono sto je rekao dora je sad normalno,tako barem kaze drugar ...

                ali nejga i dalje kopka zasto izlazi ta "lezeca mapa" i nije kao kod ostalih automobila,on misli da je to zato sto je motor full grup,ako sam dobro zapamtio,pa jel ima neke veze to sa tim ?

                nauci ja sve o ovom plinu ;D

                Comment

                • MarkovicBMW
                  CBC Član
                  • 27.01.2014
                  • 18
                  • Beograd
                  • BMW e32 735i

                  #38
                  niko nista ?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Dora
                    Za početak ugasi plin i vozi na benzin bar 80 km. Onda tako na benzin otidji do drugara pa resetujte LPG liniju a i ne morate ali morate uraditi kalibraciju pre bilo kakve vožnje na plin.
                    VEOMA VAŽNO, pre kalibracije podigni pritisak na bar 1.3 i izaberite u padajućem meniju HANA dizne.

                    Veće vreme ubrizgavanja na benzinu može biti posledica neispravnosti motora ali i posledica nepravilnog rada na gasu gde konstantno nedostaje goriva.
                    Ne znam šta očekuješ da ti se kaže. Nema slike nisi napisao osnovne podatke kako je sada i hoćeš da ti neko pomogne oko ležeće mape koja ne postoji sem kod tebe.
                    Odeš kod nekog ko zna šta da radi...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • bmw735i
                      CBC Senator
                      • 07.05.2006
                      • 258
                      • Mostar
                      • BMW 320i, 740i, 750i

                      #40
                      735i M30 nije full group nego polu sequent. Velika je razlika. Puca tri pa tri dizne.
                      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                      Comment

                      Working...
                      X