Landi Renzo omegas polovan, loše radi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guliver
    CBC Početnik
    • 06.03.2014
    • 9
    • Kruševac
    • Opel Omega 2.5 V6

    Landi Renzo omegas polovan, loše radi

    Drugari,
    dobio sam polovan Landirenzo Omegas, došao u Srbiju na nekom strancu i ovde skinut, i montirao sam na moju Omegu 2,5 V6 i došao do toga da nikako ne može da složi rad.
    Pri prebacivanju sa benzina na gas broj obrtaja drastično padne, ako je na leru gasi se momentalno a ako je na 2500 rpm on pada ispod 1000 rpm. Detaljnom pretragom jedne po jedne stavke došli smo do zaključka da je ožičenje u redu pošto na benzin radi perfektno i dalje, dizne sve rade (proverena jedna po jedna) ali do 3. i 5. dizne signal ne stiže kako treba (elekrtoničar je obavio svoj deo posla). Pre elektroničara auto je kačen na dijagnostiku za Landirenzo u jednom servisu i program očitava neke nebuloze čak i lažno stanje broja obrtaja sa konstatacijom mladog servisera da ne rade dve dizne ali bez ikakvog daljeg obrazloženja.

    Moje pitanje za Vas je:
    - da li Vam pada napamet neki drugi kvar osim računara,
    - da li neko ima opremu za proveru ovog tipa računara "na suvo" (kad nije zakačen na auto) i da li neko popravlja iste,
    - da li vredi popravljati računar ili tražiti drugi?
    Radi se o računaru sa oznakom: Landirenzo Omegas 5-6-8 cyl.
    Last edited by Guliver; 06.03.2014, 21:40.
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Ja uporno govorim ljudima da polovni uredjaji pogotovo brand name za koje delovi kostaju vise nego nov uredjaj iz poljske ne treba da se ugradjuje. Kod Omegasa cesto se desava da ECU crkne i ima bas takve simptome kao sto si ti opisao. Vise ce ti reci kolega Slavko ili Speedplus kad se pojavi oni su maheri za Landirenzo.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • potyo
      CBC Član
      • 30.04.2013
      • 97
      • Ada
      • Laguna 1.6 16V 1999

      #3
      Cisto teorijski, ako je vec poznato, da izlazi 3 i 5 ne rade, nije moguce koristiti izlaze 7 i 8 umesto njih?

      Comment

      • Guliver
        CBC Početnik
        • 06.03.2014
        • 9
        • Kruševac
        • Opel Omega 2.5 V6

        #4
        @plinadzija
        Poklonu se u zube ne gleda!

        @potyo
        kao sto rekoh aparat je polovan, neko pre mene je odsekao konetore za 7 i 8!
        Jbg!

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          U dosadašnjoj praksi,sa Landi Renzo-m,nisam se susreo sa time da brljave obrtaji,a da je uzrok kvar na ECU.Ali sam se zato više puta susreo sa tim da neko dohvati u ruke šemu povezivanja i napravi štetu,kako na autu tako i na ispravnom uređaju.Ne bih da budem pogrešno shvaćen,ali,takvi problemi se ne rešavaju na forumu,već u opremljenoj radionici sa stručnim osobljem,jer ovde imamo uređaj koji je i u kilometarskom i vremenskom razdoblju,odsvirao svoje i onda je premešten na drugi auto.Montirao ga je, nezna se ko, i sa koliko znanja,tako da se ja ne bih u ovom slučaju upuštao u ovakve avanture

          Comment

          • Guliver
            CBC Početnik
            • 06.03.2014
            • 9
            • Kruševac
            • Opel Omega 2.5 V6

            #6
            OK, poštujem.
            Hvala na iskrenosti, više poštujem takav odgovor nego "zavlačenje" u problem bez želje da bude rešen!

            Comment

            • slavko_bgd
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2009
              • 771
              • Batajnica
              • Stilo 1.6 16V MW

              #7
              Proveri redosled isključenja benzinskih brizgaljki: redosled je A-B-C i E-F-G. "E-F-G" snop je obeležen crvenom trakom. Redosled cilindara motora je nebitan. Redosled gasnih brizgača mora biti usklađen sa redosledom isključenja benzinskih brizgaljki.

              Ako su sečeni konektori pa benzinski brizgači isključeni prevezivanjem, proveriti na 3-em i 5-om cilindru (C u prvom snopu i F u drugom) da slučajno nisu zamenjena mesta jednobojnom i dvobojnom provodniku (C= zelena ka dizni, zeleno/crna ka ECU; F=crvena ka dizni, crveno/crna ka ECU) .

              Kada se to proveri i otklone eventualne greške, proveriti:
              - da li je ECu programiran firmverom za 5-6-8 cilindara (SW: LRE188#1500 ili noviji)
              - da li je ECU setovan za 6 cilindara

              U vezi obrtaja: ECU ima opciju usklađivanja frekvencije i jačine signala RPM tako da nema razloga da obrtaji budu pogrešni ili nestabilni;

              Probajte ovo što sam savetovao pa ako ne uspe moguće je da je neispravan ECU. Ne znam da li neko u Srbiji ima opremu da na "stolu" testira ECU. Inače, najčešći razlog neispravnosti izlaza na tom ECU je ili ogroman broj sati rada (normalno starenje) ili spoj snopa sa masom (oštećena izolacija snopa usled nepropisne montaže). ECU se po pravilu ne popravlja. Čuo sam za slučajeve da se od dva neispravna pravi jedan ispravan po sistemu "donacije" delova ali to je neproverena informacija. Polovan ispravan se može naći i kupiti, isto kao i nov. Da li je jeftin ili skup je vrlo relativan pojam tako da to ne bih komentarisao. Svako ima svoju "matematiku".
              Last edited by slavko_bgd; 07.03.2014, 10:35.
              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

              Comment

              • Guliver
                CBC Početnik
                • 06.03.2014
                • 9
                • Kruševac
                • Opel Omega 2.5 V6

                #8
                Slavko hvala na iscrpnom postu a sad "odgovor" na Vaš post:

                Benzinske brizgaljke dobro povezane - dvaput provereno pre sklapanja usisnika, strogo ispraćeno i razdvojeno na dve strane A-B-C i E-F-G kao dva nezavisna snopa, kako kablova tako i creva za gas.

                Konektori nisu sečeni i prevezivani već su u potpunosti originalni samo je sa celog snopa odsečen priključak D i H kako kod benzinskih brizgaljki tako i kod elekrto ventila za gas i žice izolovane (to je urađeno na predhodnom autu od stranje "njihovog" majstora). Konektor ne može da se okrene pri montaži za 180 stepeni tako da je raspored žica OK.

                Nismo proveravali koji je program u ECU-u ali skinut je sa Volvoa S80 2.4 V6 i bio je u radnoj funkciji na autu, nije bio skinut i dovežen u gepeku u Srbiju.

                Originally posted by slavko_bgd View Post
                ...Inače, najčešći razlog neispravnosti izlaza na tom ECU je ili ogroman broj sati rada (normalno starenje) ili spoj snopa sa masom (oštećena izolacija snopa usled nepropisne montaže)...
                Ovaj deo me najviše boli!
                Broj radnih sati nije u pitanju jer, iskreno rečeno ko još poklanja uređaj te materijalne vrednosti ako ti nije rod rođeni, dovezao ga je moj dalji rođak koji voli dizele i ubacuje drugi motor u taj auto te sam ja dobio ovaj uređaj koji je u njegovoj režiji montiran na auto u inostranstvu pa garantuje da nije star ali kabl na konektoru za 5. cilindar je bio bez propisne izolacije na jednom delu te sam uveren da je došlo do nekog kratkog spoja!

                Hvala Vam za post, pomogao je da rešimo misteriju kako aparat danas radi na jednom autu a par dana posle neće na drugom, po snazi i kubikaži jako sličnom autu. Nismo ni stigli do mapiranja i tome slično da bi tu mogli nešto da pogrešimo, nismo mogli da utvrdimo zašto neće da prorade svi cilindri a pre 7 dana radili!!!
                Verovatno je došlo do greške pri montaži koju pominjete.

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #9
                  Nema na čemu. Sad žurim i nemam vremena da pišem ali ako se setim još nečeg što bi moglo da vam pomogne napisaću svakako...

                  EDIT: sad sam se setio:

                  -ako se zaista ustanovi da su "opalili" drajveri 3 i 5, možda neki servis u tvojoj blizini može da ih zameni sa drajverima 4 i 8 koji nisu korišćeni i sigurno su ispravni... U tom slučaju za male pare bi mogao popraviti taj "digitron".
                  Last edited by slavko_bgd; 07.03.2014, 14:18.
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • Guliver
                    CBC Početnik
                    • 06.03.2014
                    • 9
                    • Kruševac
                    • Opel Omega 2.5 V6

                    #10
                    Hvala za ideju,
                    našao sam jednog servisera čiji elektroničar želi da proba baš tu varijantu!

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      #11
                      Nema na čemu. Bar javi rezultat kakav god bude a nadam se da će biti popravljen i da će lepo raditi.
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • vladaomega
                        CBC Senator XXL
                        • 11.10.2010
                        • 484
                        • beograd

                        #12
                        Volvo s80 je motor sa 5cyl 20v a ne v6.

                        Comment

                        • Guliver
                          CBC Početnik
                          • 06.03.2014
                          • 9
                          • Kruševac
                          • Opel Omega 2.5 V6

                          #13
                          Izvinjavam se nije V ali je 6 u liniji!


                          P.S. Auto kod majstora trenutno, javljam šta bude rekao.
                          Last edited by Guliver; 13.03.2014, 19:40.

                          Comment

                          • vladaomega
                            CBC Senator XXL
                            • 11.10.2010
                            • 484
                            • beograd

                            #14
                            Volvo s80 2.4 je 5cyl 20 v 140ps atmo ili 170 turbo . sigurno nije 6cyl. Volvo ima motore 2.8 turbo I 2.9 to je redni sestak.
                            neznam dali ima neke veze sa ovim problemom ali raspored paljenja na r6 I v6 motoru jer poptpuno drugaciji
                            Last edited by vladaomega; 14.03.2014, 07:17.

                            Comment

                            • Guliver
                              CBC Početnik
                              • 06.03.2014
                              • 9
                              • Kruševac
                              • Opel Omega 2.5 V6

                              #15
                              Vredi i to uzeti u obzir, hvala za ideju.

                              Comment

                              Working...
                              X