Koji uređaj u Peugeot 1,6 VTI (valvetronic)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peugeot 308
    CBC Početnik
    • 15.04.2014
    • 6
    • Šid
    • Peugeot 308 1,6 VTI

    Koji uređaj u Peugeot 1,6 VTI (valvetronic)

    Pozdrav, pošto vidim da ovde ima dosta stručnih ljudi, koji mi auto gas preporučujete za Peugeot 1,6 VTI (valvetronic) 120hp
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Tecni naftni ti je zastupljeniji ali je metan mnogo jeftiniji... Ipak ces morati da se odlucis...
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Saljivo

      Comment

      • Peugeot 308
        CBC Početnik
        • 15.04.2014
        • 6
        • Šid
        • Peugeot 308 1,6 VTI

        #4
        TNG svakako, samo me zanima marka uređaja, recimo da li bi odgovaralo nešto od ova dva?

        AC Stag 4+ ili AC Stag 300 isa2

        i da li neko ima Peugeot 308 sa TNG uređajem, kako se ponaša?
        Last edited by Peugeot 308; 17.04.2014, 18:07.

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Pre 3-4 godine, jedan moj kolega je probao,sa uređajima koje si naveo(300+ isa2 + Hana),ali je bilo problema,pa je onda stavljen BRC(plug&drive) i sve je proradilo kako dolikuje.
          Na BMW-ima(valvetronic) nije problem,ali Peugeot kao i svaki Peugeot,uvek ima neku specifičnost
          Last edited by speedplus; 17.04.2014, 20:13.

          Comment

          • Stefan90
            CBC Član
            • 13.11.2012
            • 90
            • Beograd
            • Audi TT mk1

            #6
            Jel probao neko mozda stag300 premuium ili kako se vec zove onaj sa odb korekcijom.
            Ako sam dobro razumeo isa2 vrsi korekciju koristeci signale koje benzinski ecu daje benzinskim diznama. A odb bi treba da ima direktnu komunikaciju sa benzinskim ecu?
            Ja planiram da prodam 206cc i uzmem 207cc sa 1.6vti ili 1.6thp. nije mi bitna toliko snaga auta koliko ekonomicnost po gradu i korektan rad na gas posto je to durgi auto.
            pa me zanima problematika rada sa stagom koji je visestruko povoljniji od brc-a

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              nešto sumnjam da ćeš sa 300Premium proći jeftinije

              Comment

              • Peugeot 308
                CBC Početnik
                • 15.04.2014
                • 6
                • Šid
                • Peugeot 308 1,6 VTI

                #8
                @ Stefan90 ako uzmeš Turbo High Pressure zaboravi na TNG, to je tek komplikovano i skupo za ugradnju, uz to troši dosta benzina.

                Comment

                • Stefan90
                  CBC Član
                  • 13.11.2012
                  • 90
                  • Beograd
                  • Audi TT mk1

                  #9
                  @speedplus moguce da sam ja nesto pomesao cinimi se da sam kod dobavljaca gledao premium aljda 30ak eura skuplji od isa2 a ostatak je valjda isti reduktor dizne...

                  @peugeot 308 kod mene na turbo motoru super radi gas, ali ono stvaki motor je prica za sebe ... ne znam jel neko probao na tom pug/bmw motoru kako se ponasa.

                  Comment

                  • Peugeot 308
                    CBC Početnik
                    • 15.04.2014
                    • 6
                    • Šid
                    • Peugeot 308 1,6 VTI

                    #10
                    Nije sam turbo problem već direktno ubrizgavanje pod viskokim pritiskom, kada sam kupovao auto raspitao sam se za THP i otprilike nisam video ni jedan sa ugrađenim gasom ni kod nas ni u inostranstvu, za VTI uzmi 2009 godište ili novije ,prve serije motora imaju problematičan lanac i software.

                    Comment

                    • Stefan90
                      CBC Član
                      • 13.11.2012
                      • 90
                      • Beograd
                      • Audi TT mk1

                      #11
                      Hvala za informaciju ja sam tek sad skontao da sam potpuno izostavio iz razmisljanja da je to direktno ubrizgavanje u cilindar.
                      Mozda se sad i predomislim i ostavim stru 206

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        Originally posted by Stefan90 View Post
                        @speedplus moguce da sam ja nesto pomesao cinimi se da sam kod dobavljaca gledao premium aljda 30ak eura skuplji od isa2 a ostatak je valjda isti reduktor dizne...
                        nisam upućen do kraja u cene,ali koliko znam(od ranije) premium je skuplji za 200+eu,mada,raspitaj se,može se desiti da se ta razlika smanjila

                        Comment

                        • Stefan90
                          CBC Član
                          • 13.11.2012
                          • 90
                          • Beograd
                          • Audi TT mk1

                          #13
                          sad sam bas pogledao cene preko isa2 i premium sa valtek diznama i nekim megicjet reduktorima . mini kitovi su u pitanju prednji deo samo razlika je 30funti znaci 45e. malo sam pogresio ali nije drasticno ne bavim se gasom pa ne znam tacne cene ali kad sam ugradjivao u moj auto brc najeftiniji u gradu je bio skuplji malo manje od duplo od isa2 tomaseto at13 i valteka.

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            preko i ovde,nije isto

                            Comment

                            • Stefan90
                              CBC Član
                              • 13.11.2012
                              • 90
                              • Beograd
                              • Audi TT mk1

                              #15
                              Slazem se nego sam na brzinu uporedio cene , nisam govorio o ciframa nego samo o razlici, nisam uspeo na brzinu da nadjem cene kod nas. pa ako je kod proizvodjaca neka razlika ne bi trebalo ni kod nas da bude mnogo veca. marza je valjda ista na svaki ecu.

                              Comment

                              Working...
                              X