Pozdrav, pošto vidim da ovde ima dosta stručnih ljudi, koji mi auto gas preporučujete za Peugeot 1,6 VTI (valvetronic) 120hp
Koji uređaj u Peugeot 1,6 VTI (valvetronic)
Collapse
X
-
TNG svakako, samo me zanima marka uređaja, recimo da li bi odgovaralo nešto od ova dva?
AC Stag 4+ ili AC Stag 300 isa2
i da li neko ima Peugeot 308 sa TNG uređajem, kako se ponaša?Last edited by Peugeot 308; 17.04.2014, 18:07.
Comment
-
-
Pre 3-4 godine, jedan moj kolega je probao,sa uređajima koje si naveo(300+ isa2 + Hana),ali je bilo problema,pa je onda stavljen BRC(plug&drive) i sve je proradilo kako dolikuje.
Na BMW-ima(valvetronic) nije problem,ali Peugeot kao i svaki Peugeot,uvek ima neku specifičnostLast edited by speedplus; 17.04.2014, 20:13.
Comment
-
-
Jel probao neko mozda stag300 premuium ili kako se vec zove onaj sa odb korekcijom.
Ako sam dobro razumeo isa2 vrsi korekciju koristeci signale koje benzinski ecu daje benzinskim diznama. A odb bi treba da ima direktnu komunikaciju sa benzinskim ecu?
Ja planiram da prodam 206cc i uzmem 207cc sa 1.6vti ili 1.6thp. nije mi bitna toliko snaga auta koliko ekonomicnost po gradu i korektan rad na gas posto je to durgi auto.
pa me zanima problematika rada sa stagom koji je visestruko povoljniji od brc-a
Comment
-
-
@speedplus moguce da sam ja nesto pomesao cinimi se da sam kod dobavljaca gledao premium aljda 30ak eura skuplji od isa2 a ostatak je valjda isti reduktor dizne...
@peugeot 308 kod mene na turbo motoru super radi gas, ali ono stvaki motor je prica za sebe ... ne znam jel neko probao na tom pug/bmw motoru kako se ponasa.
Comment
-
-
Nije sam turbo problem već direktno ubrizgavanje pod viskokim pritiskom, kada sam kupovao auto raspitao sam se za THP i otprilike nisam video ni jedan sa ugrađenim gasom ni kod nas ni u inostranstvu, za VTI uzmi 2009 godište ili novije ,prve serije motora imaju problematičan lanac i software.
Comment
-
-
Originally posted by Stefan90 View Post@speedplus moguce da sam ja nesto pomesao cinimi se da sam kod dobavljaca gledao premium aljda 30ak eura skuplji od isa2 a ostatak je valjda isti reduktor dizne...
Comment
-
-
sad sam bas pogledao cene preko isa2 i premium sa valtek diznama i nekim megicjet reduktorima . mini kitovi su u pitanju prednji deo samo razlika je 30funti znaci 45e. malo sam pogresio ali nije drasticno ne bavim se gasom pa ne znam tacne cene ali kad sam ugradjivao u moj auto brc najeftiniji u gradu je bio skuplji malo manje od duplo od isa2 tomaseto at13 i valteka.
Comment
-
-
Slazem se nego sam na brzinu uporedio cene , nisam govorio o ciframa nego samo o razlici, nisam uspeo na brzinu da nadjem cene kod nas. pa ako je kod proizvodjaca neka razlika ne bi trebalo ni kod nas da bude mnogo veca. marza je valjda ista na svaki ecu.
Comment
-
Comment