Koltec problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milosnis1984
    CBC Član
    • 20.07.2013
    • 47
    • Niš
    • Peugeot 308

    Koltec problem

    Auto na benzin radi kako treba ali zato na plin ne najbolje.
    Pri niskim obrtajima kao da se razmislja pre nego sto primi gas.
    Prilikom ubzavanja treba mu vise vremena. Kada ubrzavam kao da zastane pa probije, teze mu ide preko 3000.
    Zamenio sam svecice, stavio NGK po katalogu, koje su i ranije bile kada je radio korektno.
    Odradio stelovanje, pritisak u isparivacu i distributeru gasa je kakv je po upustvu.
    Pre 2,5 god sam menjao membrane na isparivacu, ako sam 15000 presao od trada.
    Za!enio pre 15 dana oba filtera.
    Ne znam sta moze da bude problem.
    Da li moze da se desi da su kablovi, mada na benzin radi dobro.
    Cini mi se da cetvrti ventil ne radi kako treba, vise trese motor na gas, i iz auspuha se cuje boom boom boom kada radi na leru.
    Problem se javio kada mi je serviser stavio neke ngk koje nisu predvidjene za moj motor od 135 din komad, pa me zanima da nisu svecice napravile problem pa da je kabli negde probio. Mada mi je sumnjivo posto na benzin radi dobro
    Imam original ngk kablove, stavljene pre 6 god.
    Plin hoce da se oseti u toku voznje.
    Na prekidacu za plin gori narandzasto svetlo kako i treba pa posle par km gori konstantno crveno, signalizuje problem.
    Last edited by milosnis1984; 31.05.2014, 20:40.
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Znamo da vozis benzinca i da imas plin Koltek! Znamo da imas i NGK kablove al neznamo koji plinski sistem.

    Comment

    • milosnis1984
      CBC Član
      • 20.07.2013
      • 47
      • Niš
      • Peugeot 308

      #3
      Koltec necam vg392 - sekvent

      Comment

      • milosnis1984
        CBC Član
        • 20.07.2013
        • 47
        • Niš
        • Peugeot 308

        #4
        Neko neku ideju?

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #5
          Moguć je problem sa dozatorom gasa. Blaža varijanta je prljavština, rešava se demontažom, rasklapanjem i pranjem u benzinu ili propil-alkoholu. Teža varijanta je mehaničko oštećenje step-motora na dozatoru.
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • milosnis1984
            CBC Član
            • 20.07.2013
            • 47
            • Niš
            • Peugeot 308

            #6
            Cemu sluzi step motor?

            Comment

            • rados
              CBC Senator XXL
              • 02.03.2011
              • 539
              • G.Milanovac SRBIJA
              • OPEL ASTRA G Z16XE

              #7
              pa lepo je kolega Slavko napisao step motor na dozatoru;znaci da sluzi da dozira odredjenu kolicinu plina

              Comment

              • milosnis1984
                CBC Član
                • 20.07.2013
                • 47
                • Niš
                • Peugeot 308

                #8
                Izgleda da mi je crkla 4. dizna. Kada pritisnem crevo na prve tri dizne, motor zatrokira, kada isto uradim sa 4. diznom, nista se ne desava tj trokira kao i pre. Sada samo da nabavim diznu.

                Comment

                • potyo
                  CBC Član
                  • 30.04.2013
                  • 97
                  • Ada
                  • Laguna 1.6 16V 1999

                  #9
                  Probaj da izmenis kablove sa 3. i 4. dizne, pa pritisni crevo opet, da nije slucajno kabl ostecen negde. Ako opet trokira na 4., onda je sigurno dizna, ako na 3., onda je kabl, ili nesto drugo.

                  Comment

                  • milosnis1984
                    CBC Član
                    • 20.07.2013
                    • 47
                    • Niš
                    • Peugeot 308

                    #10
                    Menjao sam creva pre mesec dana zbog reatesta

                    Comment

                    • gaja90
                      CBC Početnik
                      • 07.10.2010
                      • 2
                      • Beograd

                      #11
                      pozdrav

                      Originally posted by milosnis1984 View Post
                      Auto na benzin radi kako treba ali zato na plin ne najbolje.
                      Pri niskim obrtajima kao da se razmislja pre nego sto primi gas.
                      Prilikom ubzavanja treba mu vise vremena. Kada ubrzavam kao da zastane pa probije, teze mu ide preko 3000.
                      Zamenio sam svecice, stavio NGK po katalogu, koje su i ranije bile kada je radio korektno.
                      Odradio stelovanje, pritisak u isparivacu i distributeru gasa je kakv je po upustvu.
                      Pre 2,5 god sam menjao membrane na isparivacu, ako sam 15000 presao od trada.
                      Za!enio pre 15 dana oba filtera.
                      Ne znam sta moze da bude problem.
                      Da li moze da se desi da su kablovi, mada na benzin radi dobro.
                      Cini mi se da cetvrti ventil ne radi kako treba, vise trese motor na gas, i iz auspuha se cuje boom boom boom kada radi na leru.
                      Problem se javio kada mi je serviser stavio neke ngk koje nisu predvidjene za moj motor od 135 din komad, pa me zanima da nisu svecice napravile problem pa da je kabli negde probio. Mada mi je sumnjivo posto na benzin radi dobro
                      Imam original ngk kablove, stavljene pre 6 god.
                      Plin hoce da se oseti u toku voznje.
                      Na prekidacu za plin gori narandzasto svetlo kako i treba pa posle par km gori konstantno crveno, signalizuje problem.
                      Jesi li uspeo da resis problem i kako?

                      Comment

                      • milosnis1984
                        CBC Član
                        • 20.07.2013
                        • 47
                        • Niš
                        • Peugeot 308

                        #12
                        Jesam. Bilo je problem u dizni za gas. Nasao na netu ( u Engleskoj) povoljno dizne 10e kom. Kod nas su mi trazili 40e za kom. Tako da sam kupio sve 4 nove. Zamenio sam step motor za svaki slucaj. 35 e komad, ovde kosta oko 150e. Tako da auto sada radi perfektno na plin. Cini mi se bolje nego na benzin.

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          To je to.Cena se uklapa,uređaj je dobar. Ko je instalater??? Može i na PM

                          Comment

                          Working...
                          X