Laguna 2 1.6 16v - AC Stag 200-4 podesavanje mape - pomoc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djuka
    CBC Član
    • 04.02.2006
    • 83
    • Novi Beograd/Blokovi
    • Peugeot 308 1.6 eHDI

    Laguna 2 1.6 16v - AC Stag 200-4 podesavanje mape - pomoc.

    Pozdrav,

    u auto je ugradjen AC Stag 200-4, crvene Valtek 3ohm dizne, Tomaseto isparivac do 100kv itd. Motor je 1.6 16v, 79kw-107KS / 5750rpm. Od pocetka je ceo sistem nakaradno ugradjen da sam se vracao jedno 7-8x u servis (ledio isparivac, dugacka creva do dizni i to presavijana pa se gusio, hod dizni rastelovan (nisu ni stelovali komparatorom prilikom ugradnje), ostavljene na 1.5mm, pa po mojoj ko zna kojoj primedbi sto auto nije hteo da ide preko 5000rpm, dizne samo razbusene navodno na 2mm i nastelovano autokalibracijom. Posle jedno 10 reklamacija izgubio sam zivce i nakon toga otisao sam kod "krstenog" majstora, koji je podesio dizne na komparatoru, skratio creva na najmanje moguce i uradio kalibraciju ljudski u voznji. Tada je pritisak rucno "na sraf" bio podesen na 1.14 bar-a, dizne su ostavljene bile na 2mm. Bilo sve ekstra, mape se poklopile, auto isao super 2 dana.. prvi izlazak na autoput, auto pri svakom jacem gasu prebacuje na benzin. Vratim se u servis kod majstora, AC Synhro pokazuje da je pritisak pao na 0,97 kao da ga je neko zavrnuo na sraf, a nije. Majstor kaze da je moguce da se s***ao isparivac, ali da mu damo jos jednu sansu podigne se rucno pritisak na 1.31 i opet kalibracija ali samo plinske mape i to brzinski jer bila guzva a i ja sam izgubio vise zivce da smaram coveka. Mape se sada nisu tako pogodile, ali po recima majstora je to ok sve, medjutim u voznji sam i dalje imao probleme koje od starta imam da kada je auto pri cutoff-u (ugasene dizne) i na ispod 2000 rpm, kocenje i pritiskanje kvacila auto se gasi dosta cesto. To se samo na plin desavalo, na benzinu nikad. Ali i pored toga ociscene su benzinske dizne, ociscena el. klapna, TDC senzor, stavljene nove NGK LPG svecice, sve 4 nove bobine itd. a dijagnostika za benzin nikada ni jednu gresku nije pokazivala. Brdo para sam stukao ali nista opet se gasio na plin bas cesto u gradu i trosio je 14l bez klime (i ni makac manje a ne vozim nesto agresivno, board pokazuje 11.1) relacija Blok 45-Dimitrija Tucovica blizu gradske bolnice mereno sipam pun, pa 200km i opet na istoj pumpi i tocilici pun, menjao pumpe potrosnja ista.

    Vise sam izgubio zivaca da idem od servisa do servisa i da smaram ljude i resio sam da ispadnem "pametan" i uzeo sam dijagnostiku, instalirao najnoviji software i krenuo sam u avanturu stelovanja mape. Sto se tiče mehaničkog dela (podesavanja pritiska na isparivacu, podesavanja dizni itd.) nista nisam cackao znaci samo mape, pre toga izbrisao sve postojece i ubacio novi firmware za taj stag 200-4 koji mi je ponudio AC synhro prilikom povezivanja.

    Odvezao sam 40-ak km na benzin u svim mogucim uslovima novi beograd-centar-auto put trudeci se da pokupi tacke sto je vise moguce po krivi, posle stao uradio autokalibraciju koja je prosla uspesno i nije prijavio da su velike dizne niti ista i onda istu tu relaciju provozao na plin i uz blago "cackanje" i samog mnozioca i "tackica" dobio gotovo preklopljene mape sem jedne stvari, u najvisem opterecenju plinska mapa nikako nije htela da se preklopi sa benzinskom - pada ispod, i na pred 6000rpm izbaci mi samo gresku (ali bez da osetim ista u radu motora) "LPG/CNG injector skroz otvoren!! - Proveriti lambda senzor pod punim opterecenjem!"

    Evo i slika:




    Moja pitanja:
    - Da li je ok ovako nastelovano ili ne? Da napomenem da posle predjenih 100km na plin danas ni jednom se nije ugasio niti imam ikakvih problema u voznji i auto ide identicno kao na benzin.
    - Ako nije ok, sta bi trebalo da promenim sto se tice podesavanja?
    - Iz kog razloga mi izbacuje tu gresku pri punim opterecenjem, da li mogu da je zanemarim u smislu da li to sto je otvoren injector nesto remeti, ako da kako da eleminisem tu gresku i iz kog razloga u punom opterecenju plinska mapa "ne sustize" benzinsku?

    Izvinjavam se zbog opsirnog posta i zahvaljujem se svima unapred na pomoci jer sam zaista izgubio zivce sa ovim kolima i sa plinom u njemu.
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #2
    da li zaista menjaš brizine na 5500+

    ovako je ok, ne diraj više ništa
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • Djuka
      CBC Član
      • 04.02.2006
      • 83
      • Novi Beograd/Blokovi
      • Peugeot 308 1.6 eHDI

      #3
      A to sto sam "navlacio" mnozilac da bi koliko toliko poklopio mape ne predstavlja problem?
      Saltao sam na preko 5500 rpm, da bi podesio da moze da ide i u te obrtaje ako mi zatreba, medjutim izbacuje ono upozorenje.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Upozorenje znači baš to što piše, proveri preko lambda sonde da li ima doboljno goriva pa ako ima zanemari upozorenje...
        Lambda sonda ti nije prikačena na gasni ECU pa će ti za to trebati neka dijagnostika koja čita obd2.
        Množilac služi tome da se "navlači" da bi se krive poklopile.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Djuka
          CBC Član
          • 04.02.2006
          • 83
          • Novi Beograd/Blokovi
          • Peugeot 308 1.6 eHDI

          #5
          Da li je potrebno povezati lamda sondu na gasni ECU ili moze da ostane ovako? Koje su prednosti u koliko je povezem (zalemim za gasni ECU) i da li ako to uradim moram opet kalibraciju da radim?
          Majstor koji mi je ispravio tu "prvu" nakaradnu instalaciju (i koji se i na forumu spominje kao dobar majstor) mi nista nije rekao za tu lambda sondu.

          Izbrisao sam onu gore mapu sto sam postavio i uradio opet autokalibraciju. Uradio je uspesno samo prijavio da su dizne prevelike i da odradim stelovanje u voznji. Nakon toga seo u auto i odvezao ga opet 50-ak km u svim rezimima voznje gotovo identicnim putem kuda sam vozio i na benzin. Uz malo pomeranja mnozioca rezultat je sledeci:


          Da li je sada bolje nego onaj prvi put i da li je ok da ostane ovako mapa?

          Auto bas lepo ide, identicno kao na benzin (barem ja ne osetim razliku), ni jednom se nije ugasio pri "cut off-u" i pritiskanju kvacila (sto je radio od kada je ugradjen plin), ide na 6000rpm i sada ne izbacuje ono upozorenje, bas nikakvih problema nema, barem ja ne osetim to u voznji i stvarno nikad bolje radi na gas od kada je ugradjen.
          Last edited by Djuka; 27.07.2014, 14:29.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Kod tog Staga prikačena lambda sonda samo pomaže kod podešavanja ali za sam rad kasnije nije bitna.

            Ne diraj ništa na mapi, odvozaj nešto kilometara bez želje da podesiš i bez gledanja u monitor, vozi kako inače voziš pa onda prikopčaj i vidi na šta liči...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Djuka
              CBC Član
              • 04.02.2006
              • 83
              • Novi Beograd/Blokovi
              • Peugeot 308 1.6 eHDI

              #7
              Hvala mnogo. Precicu do kraja nedelje sigurno nekih 200km pa cu da pogledam, do sada prilikom stelovanja nisam palio klimu, pa cu da vidim dal ce to nesto da promeni. Hvala mnogo.

              Comment

              • Djuka
                CBC Član
                • 04.02.2006
                • 83
                • Novi Beograd/Blokovi
                • Peugeot 308 1.6 eHDI

                #8
                Koji je pritisak i koji promer dizni po tablicama AC Stag-a predvidjen za ovaj motor sto je kod mene u laguni, 1.6 16v 79kw. U onoj tablici koja je na sajtu stag-a kao uputstvo su promeri dizni od-do za odredjenu snagu motora pri pritisku od 1bar, ali cini mi se da postoje jos neke tablice gde su za konkretne motore ispisani promeri dizni i tip dizni uz radni pritisak, video sam to negde ali ne mogu da nadjem preko search. Hvala.
                Last edited by Djuka; 23.09.2014, 02:48.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Djuka
                    CBC Član
                    • 04.02.2006
                    • 83
                    • Novi Beograd/Blokovi
                    • Peugeot 308 1.6 eHDI

                    #10
                    Hvala mnogo!

                    Comment

                    • Djuka
                      CBC Član
                      • 04.02.2006
                      • 83
                      • Novi Beograd/Blokovi
                      • Peugeot 308 1.6 eHDI

                      #11
                      Da li je moguca "prosta" zamena ovog mog ECU-a stag 200 sa Stag 4+, ovaj da izvadim - "odkopcam" i samo ubacim Stag 4+ i prikacim ga, posto imam priliku da ga dobijem za dz?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Nije moguće, ništa ne odgovoara oko ECU-a i kablaže.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Djuka
                          CBC Član
                          • 04.02.2006
                          • 83
                          • Novi Beograd/Blokovi
                          • Peugeot 308 1.6 eHDI

                          #13
                          Hvala

                          Comment

                          Working...
                          X