Pozdrav,
u auto je ugradjen AC Stag 200-4, crvene Valtek 3ohm dizne, Tomaseto isparivac do 100kv itd. Motor je 1.6 16v, 79kw-107KS / 5750rpm. Od pocetka je ceo sistem nakaradno ugradjen da sam se vracao jedno 7-8x u servis (ledio isparivac, dugacka creva do dizni i to presavijana pa se gusio, hod dizni rastelovan (nisu ni stelovali komparatorom prilikom ugradnje), ostavljene na 1.5mm, pa po mojoj ko zna kojoj primedbi sto auto nije hteo da ide preko 5000rpm, dizne samo razbusene navodno na 2mm i nastelovano autokalibracijom. Posle jedno 10 reklamacija izgubio sam zivce i nakon toga otisao sam kod "krstenog" majstora, koji je podesio dizne na komparatoru, skratio creva na najmanje moguce i uradio kalibraciju ljudski u voznji. Tada je pritisak rucno "na sraf" bio podesen na 1.14 bar-a, dizne su ostavljene bile na 2mm. Bilo sve ekstra, mape se poklopile, auto isao super 2 dana.. prvi izlazak na autoput, auto pri svakom jacem gasu prebacuje na benzin. Vratim se u servis kod majstora, AC Synhro pokazuje da je pritisak pao na 0,97 kao da ga je neko zavrnuo na sraf, a nije. Majstor kaze da je moguce da se s***ao isparivac, ali da mu damo jos jednu sansu podigne se rucno pritisak na 1.31 i opet kalibracija ali samo plinske mape i to brzinski jer bila guzva a i ja sam izgubio vise zivce da smaram coveka. Mape se sada nisu tako pogodile, ali po recima majstora je to ok sve, medjutim u voznji sam i dalje imao probleme koje od starta imam da kada je auto pri cutoff-u (ugasene dizne) i na ispod 2000 rpm, kocenje i pritiskanje kvacila auto se gasi dosta cesto. To se samo na plin desavalo, na benzinu nikad. Ali i pored toga ociscene su benzinske dizne, ociscena el. klapna, TDC senzor, stavljene nove NGK LPG svecice, sve 4 nove bobine itd. a dijagnostika za benzin nikada ni jednu gresku nije pokazivala. Brdo para sam stukao ali nista opet se gasio na plin bas cesto u gradu i trosio je 14l bez klime (i ni makac manje a ne vozim nesto agresivno, board pokazuje 11.1) relacija Blok 45-Dimitrija Tucovica blizu gradske bolnice mereno sipam pun, pa 200km i opet na istoj pumpi i tocilici pun, menjao pumpe potrosnja ista.
Vise sam izgubio zivaca da idem od servisa do servisa i da smaram ljude i resio sam da ispadnem "pametan" i uzeo sam dijagnostiku, instalirao najnoviji software i krenuo sam u avanturu stelovanja mape. Sto se tiče mehaničkog dela (podesavanja pritiska na isparivacu, podesavanja dizni itd.) nista nisam cackao znaci samo mape, pre toga izbrisao sve postojece i ubacio novi firmware za taj stag 200-4 koji mi je ponudio AC synhro prilikom povezivanja.
Odvezao sam 40-ak km na benzin u svim mogucim uslovima novi beograd-centar-auto put trudeci se da pokupi tacke sto je vise moguce po krivi, posle stao uradio autokalibraciju koja je prosla uspesno i nije prijavio da su velike dizne niti ista i onda istu tu relaciju provozao na plin i uz blago "cackanje" i samog mnozioca i "tackica" dobio gotovo preklopljene mape sem jedne stvari, u najvisem opterecenju plinska mapa nikako nije htela da se preklopi sa benzinskom - pada ispod, i na pred 6000rpm izbaci mi samo gresku (ali bez da osetim ista u radu motora) "LPG/CNG injector skroz otvoren!! - Proveriti lambda senzor pod punim opterecenjem!"
Evo i slika:



Moja pitanja:
- Da li je ok ovako nastelovano ili ne? Da napomenem da posle predjenih 100km na plin danas ni jednom se nije ugasio niti imam ikakvih problema u voznji i auto ide identicno kao na benzin.
- Ako nije ok, sta bi trebalo da promenim sto se tice podesavanja?
- Iz kog razloga mi izbacuje tu gresku pri punim opterecenjem, da li mogu da je zanemarim u smislu da li to sto je otvoren injector nesto remeti, ako da kako da eleminisem tu gresku i iz kog razloga u punom opterecenju plinska mapa "ne sustize" benzinsku?
Izvinjavam se zbog opsirnog posta i zahvaljujem se svima unapred na pomoci jer sam zaista izgubio zivce sa ovim kolima i sa plinom u njemu.
u auto je ugradjen AC Stag 200-4, crvene Valtek 3ohm dizne, Tomaseto isparivac do 100kv itd. Motor je 1.6 16v, 79kw-107KS / 5750rpm. Od pocetka je ceo sistem nakaradno ugradjen da sam se vracao jedno 7-8x u servis (ledio isparivac, dugacka creva do dizni i to presavijana pa se gusio, hod dizni rastelovan (nisu ni stelovali komparatorom prilikom ugradnje), ostavljene na 1.5mm, pa po mojoj ko zna kojoj primedbi sto auto nije hteo da ide preko 5000rpm, dizne samo razbusene navodno na 2mm i nastelovano autokalibracijom. Posle jedno 10 reklamacija izgubio sam zivce i nakon toga otisao sam kod "krstenog" majstora, koji je podesio dizne na komparatoru, skratio creva na najmanje moguce i uradio kalibraciju ljudski u voznji. Tada je pritisak rucno "na sraf" bio podesen na 1.14 bar-a, dizne su ostavljene bile na 2mm. Bilo sve ekstra, mape se poklopile, auto isao super 2 dana.. prvi izlazak na autoput, auto pri svakom jacem gasu prebacuje na benzin. Vratim se u servis kod majstora, AC Synhro pokazuje da je pritisak pao na 0,97 kao da ga je neko zavrnuo na sraf, a nije. Majstor kaze da je moguce da se s***ao isparivac, ali da mu damo jos jednu sansu podigne se rucno pritisak na 1.31 i opet kalibracija ali samo plinske mape i to brzinski jer bila guzva a i ja sam izgubio vise zivce da smaram coveka. Mape se sada nisu tako pogodile, ali po recima majstora je to ok sve, medjutim u voznji sam i dalje imao probleme koje od starta imam da kada je auto pri cutoff-u (ugasene dizne) i na ispod 2000 rpm, kocenje i pritiskanje kvacila auto se gasi dosta cesto. To se samo na plin desavalo, na benzinu nikad. Ali i pored toga ociscene su benzinske dizne, ociscena el. klapna, TDC senzor, stavljene nove NGK LPG svecice, sve 4 nove bobine itd. a dijagnostika za benzin nikada ni jednu gresku nije pokazivala. Brdo para sam stukao ali nista opet se gasio na plin bas cesto u gradu i trosio je 14l bez klime (i ni makac manje a ne vozim nesto agresivno, board pokazuje 11.1) relacija Blok 45-Dimitrija Tucovica blizu gradske bolnice mereno sipam pun, pa 200km i opet na istoj pumpi i tocilici pun, menjao pumpe potrosnja ista.
Vise sam izgubio zivaca da idem od servisa do servisa i da smaram ljude i resio sam da ispadnem "pametan" i uzeo sam dijagnostiku, instalirao najnoviji software i krenuo sam u avanturu stelovanja mape. Sto se tiče mehaničkog dela (podesavanja pritiska na isparivacu, podesavanja dizni itd.) nista nisam cackao znaci samo mape, pre toga izbrisao sve postojece i ubacio novi firmware za taj stag 200-4 koji mi je ponudio AC synhro prilikom povezivanja.
Odvezao sam 40-ak km na benzin u svim mogucim uslovima novi beograd-centar-auto put trudeci se da pokupi tacke sto je vise moguce po krivi, posle stao uradio autokalibraciju koja je prosla uspesno i nije prijavio da su velike dizne niti ista i onda istu tu relaciju provozao na plin i uz blago "cackanje" i samog mnozioca i "tackica" dobio gotovo preklopljene mape sem jedne stvari, u najvisem opterecenju plinska mapa nikako nije htela da se preklopi sa benzinskom - pada ispod, i na pred 6000rpm izbaci mi samo gresku (ali bez da osetim ista u radu motora) "LPG/CNG injector skroz otvoren!! - Proveriti lambda senzor pod punim opterecenjem!"
Evo i slika:



Moja pitanja:
- Da li je ok ovako nastelovano ili ne? Da napomenem da posle predjenih 100km na plin danas ni jednom se nije ugasio niti imam ikakvih problema u voznji i auto ide identicno kao na benzin.
- Ako nije ok, sta bi trebalo da promenim sto se tice podesavanja?
- Iz kog razloga mi izbacuje tu gresku pri punim opterecenjem, da li mogu da je zanemarim u smislu da li to sto je otvoren injector nesto remeti, ako da kako da eleminisem tu gresku i iz kog razloga u punom opterecenju plinska mapa "ne sustize" benzinsku?
Izvinjavam se zbog opsirnog posta i zahvaljujem se svima unapred na pomoci jer sam zaista izgubio zivce sa ovim kolima i sa plinom u njemu.
Comment