a6, 1.8t, beznin, tng, cng, suludo znam, ali...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    #16
    Pa dora, prijatelju, ja nista jos napravio nisam, sve je ovo maltene u povoju i trudim se da shvatim malo principe rada koji se u ovom slucaju primjenjuju, a ono sto sam pisao, samo iznosim svoja iskustva, na osnovu onoga sto sam probao/opitovao i pitam za savjete. Nikako nisam rekao da mora da bude po mom, ja iznosim moja zapazanja na osnovu testova koje sam vrsio, a zaista se ne razumijem toliko u plin/metan sistem rada, pa zato i pitam sta i kako.
    Isto kao sto su kvazi majstori od ugradnje metana i plina napravili nauku ravnu kontroli nuklearnog procesa u nuklearnoj elektrani i formiranju jezgra reaktora, a danas zaista moras biti totalni tutuban da maltene sa prirucnim alatom mozes sve sam da odradis, i da to bude isto kao i kod svakog drugog, zato i ne idem kod kvazimajstora po savjete, jer zaista previse mi je slusanja njihovih hvalospijeva kako je sve na ovom svijetu nauka koju samo oni znaju i kako je to nemoguce da iko drugi zna. Zato i cijenim ovaj forum kao mjesto okupljanja normalnih ljudi koji su spremni da podijele svoja znanja i daju normalne savjete, sta i kako funkcionise...
    Oko sagorijevanja i mehanike sam itekako dobro potkovan, tako da tu znanja ne manjka, ali kao sto rekoh ne razumijem se u plin/metan problematiku, i ponasanja motora na ta goriva, tek sam maltene uplivao u te vode i zelim da se malo uputim u taj svijet. Ono sto sam ja naveo kao podatke su cisto opitni podaci koje sam ustanovio mjerenjima, a kao sto sam rekao meni je poenta da dobijem sto manju potrosnju, naravno bez unistavanja kao nusprodukta, to kako vuce auto i kako poteze mi zaista nije bitno jer kao sto rekoh prelazim poprilicne kilometraze i usteda na gorivu mi je svakako jako bitna stavka. Bitno mi je da nadjem neki modus i usaglasim 3 sistema goriva da rade kako treba...pa bih svakako volio znati koji su to problemi na koje se treba obratiti paznja kao i sta vuce sa sobom bogata/siromasna smjesa, kako se to manifestuje i tako to...
    Ono sto sam ja primetio je da je spustanje smjese do odredjene granice praceno samo smanjenjem obrtnog momenta motora, dok se ispod odredjene granice javlja trzanje motora i to je ono sto sam ja jurio sa podesavanjima. Iako ova mapa koju sam okaci izgleda katastrofalno, rekoh da sam vozio i na plin i na metan pa je doslo vjerovatno do mixanja parametara pa je zato isarana ovako,,,a realno auto dobro ide i ponasa se ono sto kazu normalno, samo sto slabije vuce...ono sto ja pokusavam je da andjem modus da uskladim dva goriva, ili kao sto rekoh da vidim da li postoji nacin da se mape, tj podesavanja sacuvaju pa da svako gorivo podesim pojedinacno pa po potrebi da ucitavam mape, to je minut vremena, pa mi ne predstavlja problem
    I da spalim motor, pa nije ni prvi ni poslednji, spalio sam jedan prije nesto vise od dva mjeseca na benzin, i evo me ziv i zdrav, spalio sam ih dosad poprilicno mnogo, izbijao klipnjace kroz blok, otkidao motore sa nosaca, izbijao dihtunge glave, sagorijevao klipove i sasipao turbine, i opet me evo ziv i zdrav, sa a4 1.8 20v gazim evo preko 120 000km na najsiromasnijoj mogucoj smjesi metana, ispod toga nemoze...motor zgazio 540 000 i nije spaljen...pa sam zato i pitao da li se metan ponasa kao i plin i kakvi su manifesti kod njega. On inace ima manju temperaturu sagorijevanja i od benzina i od plina koliko sam ja uspio da nadjem podatke, ali sporije sagorijeva, pa zato neki sistemi imaju uredjaje za zakretanje ugla paljenja (imao sam ga i ja na drugom autu, pa mi pravio probleme, i bio iscupan i odbacen)
    Da sam htio po svome, tako bi i radio, ali zelim da se malo ozbiljnije uputim u problematiku i mogucnosti, i zato se i obracam za pomoc tamo gdje ocekujem da su razumni ljudi od struke koji zele i mogu da pomognu drugarima
    Last edited by dandy; 08.09.2014, 21:08.

    Comment

    • dandy
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 513
      • Bijeljina-Beograd Medakovic

      #17
      Moze li mala pomoc ako se neko baktao sa time, naime na kombiju transporter, 2,5 petak redni imam metan i plin, tomaseto reducir za metan i apolo plinski. Desilo mi se jutros da je matan nekako prosao kroz plinski isparivac i stigao na vakuum crijevo i nabija pritisak u njemu. Mislio sam da su memebrane u plinskom popcucale i zamijenim membrane, ali se isto desava, do sada je sve radilo kako treba, samo neznam kojim trikom metan dodlazi do ventila na koji de crijevo podpritiska sa usisne grane. Raskacivao sam sva crijeva i definitivno probija kroz plinski isparivac, pa me zanima da li ima neko rjesenje tome i sta bi moglo biti uzrok, membrane su jutros stavljene. Na plin radi normalno, kad je sve spojeno, a na metan nece, dok na metan kad se raskaci plinski isparivac radi ok. znaci samo kad je spojeno, vraca metan kroz plinski isparivac i prolazi nekako do vakuum crijeva

      Comment

      Working...
      X