Ford Focus 1.6 visoka potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    1.1 bi značilo da imaš turbinu a nemaš je
    Treba da je izmedju 0.3 i 0.4 ili 0.6 do 0.7 ako "merač" pokazuje naopako..
    Stag meri apsolutni pritisak.

    Potpritisak, samo mu ime kaže, je pritisak manji od atmosferskog, znači mora biti manji od jedan. Kad se otvori leptir skroz, pun gas, onda je približno jedan, malo manje. Kad se koči motorom onda je 0, klipovi u****vaju a leptir je zatvoren.

    Sve preko jedan recimo, 0.5, auto ide znatno bolje, a preko još 1 ide baš lepo
    Ovo naravno može samo uz pomoć turbine ili kompresora.

    Rezimej, ako treba 0.3+ a tvoj motor radi na 0.23 imaš problem sa u****vanjem, zapušen leptir, prezupčio itd... Ako imaš 0.5+ onda je negde rupa u usisnoj grani, vuče falš vazduh.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • potyo
      CBC Član
      • 30.04.2013
      • 97
      • Ada
      • Laguna 1.6 16V 1999

      #17
      Originally posted by Helper View Post
      Sutra idem do Nisa nekim drugim poslom, moj drug iz detinjstva radi auto elektriku i elektroniku, zavo sam ga i kaze da koristi Delphi dijagnostiku, kaze da imam dve sonde jednu na izduvnoj grani a drugu na katalizatoru, pogledace na dijagnostici da li daju vrednosti u definisanim granicama. Pitao sam ga za MAP pritisak i kaze da nije siguran ali da bi trebao kod mene da bude 0.9~1.1 bara, i njega ce svakako proveriti i videcemo kakve vrednosti daje.

      Hvala na sugestijama
      Ako ce auto biti kod elektricara, ja bih trazio da poveze lambda sondu (prvu, odnosno onu izmedu katalizatora i motora) sa gasnim kontrolerom. Ni kod mene nije bila povezana, ne razumem zasto. Samo jedna zica, al je dobro videti i lambda signal pored ostalih.

      Comment

      • Helper
        CBC Član
        • 18.09.2014
        • 16
        • Daleko juzno
        • Ford Focus

        #18
        Originally posted by potyo View Post
        Ako ce auto biti kod elektricara, ja bih trazio da poveze lambda sondu (prvu, odnosno onu izmedu katalizatora i motora) sa gasnim kontrolerom. Ni kod mene nije bila povezana, ne razumem zasto. Samo jedna zica, al je dobro videti i lambda signal pored ostalih.
        Lambda sonda je povezana i vide se ocitavanja sa nje. Koliko sam video u upustvu za Stag 200 moze da se zakaci samo jedna sonda i to na violet zici.
        Odlazak na dijagnostiku smo pomerili za par dana pa sam procitao upustvo i prema instrukcijama u njemu odradio auto kalibraciju. Nakon zavrsene kalibracije primetio sam da mi je obrisana plinska mapu dok je benzinska ostala. Kako nisam bio siguran da li treba da obrisem benzinsku mapu ili ne ostavio sam je i presao oko 15 km kako bi prikupio jos tacaka na bezinu. Nakon zavrsene benzinske voznje izvozio sam tu istu rutu na plinu.
        Inace primetio sam da mi je nakon auto kalibracije u Gas conroller setings/calibration parameters/presure (bars) promenjena vrednost pritiska na 1.18 dok je pre auto kalibracije ta vrednost iznosila 1.10 !!!

        Evo i slika nakon voznje 15km na benzinu:


        Slika nakon zavrsene iste rute na plinu:


        Sada nema razlika u vremenima ubrizgavanja bezina kada radi na benzinu i kada radi na plinu.
        Poradicu na plinskoj mapi pa postavljam slike nakon dorade mape a takodje i sa dijagnostike vezane za parametre MAP senzora.

        Pozdrav
        Last edited by Helper; 21.09.2014, 22:59.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Pritisak se beleži onaj koji je bio na kalibraciji, zato ti se razlikuje sad i onda.
          Dizne su malo manje, ali može da prodje. Vreme bi trebalo biti ispod 5...
          Ne verujem da ti je kalibracija napravila te dve tačke jednu do druge.
          Benzinska mapa je zaključana ili nije, ne vidim sa slike, ima dole ispod mape opcija za to.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Helper
            CBC Član
            • 18.09.2014
            • 16
            • Daleko juzno
            • Ford Focus

            #20
            Vrednost pritiska nisam dirao, bila je 1.10 kada sam zapoceo autokalibraciju da bi nakon zavrsene auto kalibracinje njegova vrednost bila 1.18.
            Kalibracija je sama napravila tacke tako da su i te dve tacke orginalne pozicije, nakon zavrsene voznje napravio sam print screen sa laptopom u vozilu.
            Te dve mape su orginalne postavke kako ih je auto kalibracija sama napravila bez ikakvmog mog diranja.
            Ukoliko sam dobro razumeo ono sto kazu mape, gasna mapa je prebogata kada priblizim mape postavicu slike.
            Odlazak na dijagnostiku sam pomerio zbog , i nista nisam napravio, niti sam otisao na dijagnostiku niti sam se napecao, ubila me je

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Zaboravih, ili imaš sondu od 0 do 5 ili nije prikopčana a ne vidim ni oscilacije na dijagramu.

              Otključaš, obrišeš mapu, napraviš kalibraciju pa ispčetka.

              Ja sam bio prekjuče na pecanju, 100 nula za ribe
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • stevak
                CBC Senator XXL
                • 31.05.2009
                • 1215
                • Zemun
                • Saab 9000 cs 2.0T

                #22
                Neće riba na crve, treba makar glista
                ex SAABotražitelj

                Comment

                • Helper
                  CBC Član
                  • 18.09.2014
                  • 16
                  • Daleko juzno
                  • Ford Focus

                  #23
                  Nikako da stignem da napisem par reci i zahvalim se Dori

                  Letos sam konacno svratio do legendarnog servisa Dora i resio problem koji me je dugo mucio. Nakon intervencije u servisu smanjila mi se potrosnja i auto mi je postao agilniji, prosto nisam mogao da ga prepoznam. Svaka preporuka za ljude iz Dore, toliko srdacnosti i korektnosti dugo nisam video.

                  Jos jednom svaka cast!

                  Comment

                  Working...
                  X