Valja li ovo i treba li sta dirat? Malo je povecao potrosnju u zadnje vreme pa sam malo cackao dizne i mapu, samnjio sam hod dizni a povecao mnozilac tako da je trenutno promer 2.0, a hod dizni je 0.4 (bio je 0.5), pritisak isparivaca nisam dirao - 1bar, autokalibraciju nisam radio a mnozilac je pocinjao sa 1.02. Brzina ubrizgavanja benz.dizni je bila skoro ista kao i brzina plinskih dizni pa iz tog razloga sam malo korigovao. Malo me buni vrednost map koji je skoro 0.5, da li je to dobro ili..? Da li neko zna kolika je vrednost podpritiska u usisnoj grani za ovaj motor, postoji li negde neki podatak gde mogu da proverim, neka tablica, bilo sta.. Motor je m50 2.000ccm 110kw, uredjaj je stag 300-6 tomaseto isparivac AT-09. Unpapred zahvalan
bmw 320 stag 300-6
Collapse
X
-
Na prvi pogled se moze reci da si dobro uradio....Medjutim,mapa na punom gasu bezi iz opsega grafikona.Valjalo bi da ocitas vrednosti MAPa kada je motor ugasen,lici mi da map senzor nije ispravan ili crevo ka njemu.Vreme ubrizgavanja je na leru preveliko,valjda snimak nije sa upaljenom klimom svetlima i svim i svacim?
Kada su potrosaci iskluceni,na leru,6tak bi trebao zabiti potpritisak ispod 0.30....sa 0.50 ima problema sa lerom.Ali daj prvo da vidimo ispravnost senzora.
Nisam siguran,ali sa tim promerom dizni i tim pritiskom u reduktoru,sumnjam da ce se taj motor napajati dovoljno iznad 4500 obrtaja.Kao prvo bih limitirao prelazak sa plina na benzin, vec od 5000 obrtajai i podigao min.pritisak reduktora bar na 0.60Last edited by TECA; 18.10.2014, 23:53.
Comment
-
-
ovaj tip motora, u režimu,koliko se ja sećam,kad je sve ispravno,drži MAP na 0,45-0,50.Vidim da je "apsolutni" pritisak gasa,malo veći,nego što bi trebalo a plus je i vreme brizganja(što je već Teča pomenuo),malo povisoko,pa se može reći da imaš jedan siguran problem na visokim obrtajima(vreme brizganja) a drugi eventualni,ako ti još i pritisak(apsolutni) pada u visokim režimima,što ti dodatno produžava vremena brizganjaLast edited by speedplus; 19.10.2014, 13:42.
Comment
-
-
Hmm, e situaciuja je ovakva.. Promenio sam filnter tecne i gasne faze, bili su katasrtrofa ocigledno. Kad sam ih zamenio, pritisak isparivaca se automatski podigao na skoro 1.2bara, takodje se i vreme brizganja plinskih dizni smanjilo. Vratio pritisak reduktora na 1.0 bara i ostavio tako. Vreme brizganja benzinskihg diznii na leru sada iznosi na zagrejanom motoruu oko 4.5 m/s, plinskih dizni oko 5.7. i vreme benz.dizni se ne menja prilikom prebacivanja sa benzina na plin i obratno. Map na punom gasu ide do 0.99, kada pustim gas pada na 0.2 i manje, a na laeru drzi oko 0.45. Valjda je to sada OK, videcu ionako sutra idem na put i precicu oko 150km pa cu videti sta kazu sada mape i kako se sada ponasa na punmom gasu. Ove slike su bez ukljucenih potrosaca (svetla, klioma itd), i ganjao sam ga do 6000 obrt bez problema sa tim pritiskom i tim diznama. Hvala puno na sugestijama i javljam se sa novim infomnLast edited by araps81; 19.10.2014, 20:13.
Comment
-
-
Dosao malopre sa kraceg puta, nisam stigao da ukljucim komp da vidim sta kazu mape ali pogledacu danas pa javljam. Za sada nema sitnih i blagih trzakanja u toku voznje sto sam zabortavio da napomenem, ganjao sam ga bez problema do 7000 obrt i ponasa se besprekorno, sa 1000din plina presao sam 120km otvorene voznje i jos se pistalica nije oglasila
@TECAKada su potrosaci iskluceni,na leru,6tak bi trebao zabiti potpritisak ispod 0.30....sa 0.50 ima problema sa leromovaj tip motora, u režimu,koliko se ja sećam,kad je sve ispravno,drži MAP na 0,45-0,50
Usput proverio sam creva koja vode do MAPa i crevo koje vodi do membrane servo kocnice i sve je OK, nigde ne pusta tj. nigde ne vuce fals vazduh
Comment
-
-
leru je 590mbara
Ovo na gasnom uredjaju znači 0.41
Comment
-
Comment