bmw 320 stag 300-6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    bmw 320 stag 300-6

    Valja li ovo i treba li sta dirat? Malo je povecao potrosnju u zadnje vreme pa sam malo cackao dizne i mapu, samnjio sam hod dizni a povecao mnozilac tako da je trenutno promer 2.0, a hod dizni je 0.4 (bio je 0.5), pritisak isparivaca nisam dirao - 1bar, autokalibraciju nisam radio a mnozilac je pocinjao sa 1.02. Brzina ubrizgavanja benz.dizni je bila skoro ista kao i brzina plinskih dizni pa iz tog razloga sam malo korigovao. Malo me buni vrednost map koji je skoro 0.5, da li je to dobro ili..? Da li neko zna kolika je vrednost podpritiska u usisnoj grani za ovaj motor, postoji li negde neki podatak gde mogu da proverim, neka tablica, bilo sta.. Motor je m50 2.000ccm 110kw, uredjaj je stag 300-6 tomaseto isparivac AT-09. Unpapred zahvalan
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    #2

    Comment

    • araps81
      CBC Veteran
      • 09.02.2012
      • 144
      • Beograd
      • BMW E36 320

      #3

      Comment

      • araps81
        CBC Veteran
        • 09.02.2012
        • 144
        • Beograd
        • BMW E36 320

        #4

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Na prvi pogled se moze reci da si dobro uradio....Medjutim,mapa na punom gasu bezi iz opsega grafikona.Valjalo bi da ocitas vrednosti MAPa kada je motor ugasen,lici mi da map senzor nije ispravan ili crevo ka njemu.Vreme ubrizgavanja je na leru preveliko,valjda snimak nije sa upaljenom klimom svetlima i svim i svacim?
          Kada su potrosaci iskluceni,na leru,6tak bi trebao zabiti potpritisak ispod 0.30....sa 0.50 ima problema sa lerom.Ali daj prvo da vidimo ispravnost senzora.
          Nisam siguran,ali sa tim promerom dizni i tim pritiskom u reduktoru,sumnjam da ce se taj motor napajati dovoljno iznad 4500 obrtaja.Kao prvo bih limitirao prelazak sa plina na benzin, vec od 5000 obrtajai i podigao min.pritisak reduktora bar na 0.60
          Last edited by TECA; 18.10.2014, 23:53.

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            ovaj tip motora, u režimu,koliko se ja sećam,kad je sve ispravno,drži MAP na 0,45-0,50.Vidim da je "apsolutni" pritisak gasa,malo veći,nego što bi trebalo a plus je i vreme brizganja(što je već Teča pomenuo),malo povisoko,pa se može reći da imaš jedan siguran problem na visokim obrtajima(vreme brizganja) a drugi eventualni,ako ti još i pritisak(apsolutni) pada u visokim režimima,što ti dodatno produžava vremena brizganja
            Last edited by speedplus; 19.10.2014, 13:42.

            Comment

            • araps81
              CBC Veteran
              • 09.02.2012
              • 144
              • Beograd
              • BMW E36 320

              #7
              Hmm, e situaciuja je ovakva.. Promenio sam filnter tecne i gasne faze, bili su katasrtrofa ocigledno. Kad sam ih zamenio, pritisak isparivaca se automatski podigao na skoro 1.2bara, takodje se i vreme brizganja plinskih dizni smanjilo. Vratio pritisak reduktora na 1.0 bara i ostavio tako. Vreme brizganja benzinskihg diznii na leru sada iznosi na zagrejanom motoruu oko 4.5 m/s, plinskih dizni oko 5.7. i vreme benz.dizni se ne menja prilikom prebacivanja sa benzina na plin i obratno. Map na punom gasu ide do 0.99, kada pustim gas pada na 0.2 i manje, a na laeru drzi oko 0.45. Valjda je to sada OK, videcu ionako sutra idem na put i precicu oko 150km pa cu videti sta kazu sada mape i kako se sada ponasa na punmom gasu. Ove slike su bez ukljucenih potrosaca (svetla, klioma itd), i ganjao sam ga do 6000 obrt bez problema sa tim pritiskom i tim diznama. Hvala puno na sugestijama i javljam se sa novim infomn
              Last edited by araps81; 19.10.2014, 20:13.

              Comment

              • araps81
                CBC Veteran
                • 09.02.2012
                • 144
                • Beograd
                • BMW E36 320

                #8
                Dosao malopre sa kraceg puta, nisam stigao da ukljucim komp da vidim sta kazu mape ali pogledacu danas pa javljam. Za sada nema sitnih i blagih trzakanja u toku voznje sto sam zabortavio da napomenem, ganjao sam ga bez problema do 7000 obrt i ponasa se besprekorno, sa 1000din plina presao sam 120km otvorene voznje i jos se pistalica nije oglasila

                @TECA
                Kada su potrosaci iskluceni,na leru,6tak bi trebao zabiti potpritisak ispod 0.30....sa 0.50 ima problema sa lerom
                @speedplus
                ovaj tip motora, u režimu,koliko se ja sećam,kad je sve ispravno,drži MAP na 0,45-0,50
                Zaista bih voleo da vidim ili da procitam negde tacan podatak za ovaj motor. Mada sam negde procitao na forumu da po Tolerance Data podpritisak na leru je 590mbara, ako bi mogao neko to zaista da potvrdi bilo bi super.

                Usput proverio sam creva koja vode do MAPa i crevo koje vodi do membrane servo kocnice i sve je OK, nigde ne pusta tj. nigde ne vuce fals vazduh

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  leru je 590mbara

                  Ovo na gasnom uredjaju znači 0.41
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X