G4 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • canibal86
    CBC Veteran
    • 07.03.2010
    • 155
    • Sid

    #31
    Nije losa ideja

    Comment

    • canibal86
      CBC Veteran
      • 07.03.2010
      • 155
      • Sid

      #32
      Evo ovako danas sam skino uvodnike na diznama i ispostavilo se da su 2mm dal sam ja lud ili sta nemam pojma borer od 2mm ide taman zatim to nisam vise nista dirao smanjio sam pritisak na 1.14 i odvezo benzin plin mapu i evo kako izgleda po vama da li jos uvek su male dizne i kako vam sad mapa izgleda da napomenem da nisam dirao mnozilac znaci samo voznja plin benzin i autokalibracija.Kalibracija je prosla bez gresaka napisao je samo da podesim u vonji mnozilac.Izvinjavam se ako obimno objasnjavam samo jos da napomenem da ne pomera vise vreme benz dizni na plinu kad radi u leru.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Ovo je lep primer za jednu temu koju sam danas zaključao i pokazuje baš fino šta autokalibracija uradi, to jest ništa pametno...

        Nema razloga da vozaš kola ako ne podešavaš. Naspram vremena benzinskih i gasnih dizni lako se zaključi da su baš male a množilac nije pogodio jer iako je diga opreviše ne poklapaju se crte.
        Sad da bi to bilo ok, treba proveriti hod dizni sa komparatorom, treba dodati još 0.2 promer rupe, i pustiti ponovo kalibraciju. Množilac treba da počinje izmedju 1.2 i 0 ... Peći na tihoj vatri dok ne porumeni a onda izvaditi iz rerne i uživati...

        Poslednje je naravno šala ali znači probati, probati i samo probati rekao je Ja
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • canibal86
          CBC Veteran
          • 07.03.2010
          • 155
          • Sid

          #34
          Shvatio sam da ako se smanji pritisak na isparivacu raste mnozilac ako sam u pravu sto znaci da povecanjem dizne bi se to korigovalo ako se ne varam znaci probusiti za 0.2 i ponoviti kalibraciju.Mapu nisam stelovo iz razloga sto me ovo zanimalo hvala na sugestjama.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Perpetum mobile još nema ali biće.. U jedinici vremena treba postići toliko goriva. To može na više načina ako su faktori prečnik otvora, pritisak fluida i hod (otvorenost) ventila.
            Pravilnom kombinacijom se dobija idealan rezultat.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • canibal86
              CBC Veteran
              • 07.03.2010
              • 155
              • Sid

              #36
              Shvatam poentu,ova mapa sad u ondosu na proslu da li je losija ili bolja?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                Na prvoj je množilac bio dobar ali si imao malo gasa, to se moglo ispeglati podizanjem množioca. Ono što nije valjalo je pritisak, prevelik je i nepotreban.
                Na drugoj imaš katastrofalan množilac zato što si smanjio pritisak na normalu ali imaš višak gasa što je dobro za motor, neće praviti štetu ali ne valja zadžep i verovato će paliti mil lampicu.

                Može se smanjiti množilac da se crte poklope ali će i dalje biti visoko i biće problem kad treba otići uobrtaje.

                To ti je kao tolerncija plus minus, idealno je kad je na nuli a može ako je u toleranciji do granica. Može naravno preko kao u primeru ali nije dobro iako auto ide...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • canibal86
                  CBC Veteran
                  • 07.03.2010
                  • 155
                  • Sid

                  #38
                  Ok ne znam koliko je stete ova stara mapa uradila za ovu godinu auto za sad ne trosi ulje.Korigovacu mapu razbusivanjem dizni na 2.2mm nadam se da ce to spustiti mnozilac

                  Comment

                  • hare011
                    CBC Član
                    • 22.03.2009
                    • 84
                    • Beograd
                    • Hyundai Accent

                    #39
                    Ako imas komparater probaj da povecas hod dizni.To ti je treca promenjiva.

                    Comment

                    • canibal86
                      CBC Veteran
                      • 07.03.2010
                      • 155
                      • Sid

                      #40
                      Nemam druze komparator i iskreno i da imam ne bi znao kako se podesava.Nadam se da ce biti oke ovo sa povecanjem dizne na 2.2mm da mogu da smanjim pritisak na normalu i mnozilac da se vrati u normalu.

                      Comment

                      • canibal86
                        CBC Veteran
                        • 07.03.2010
                        • 155
                        • Sid

                        #41
                        Drugari evo mape posle dodatnog razbusivanja dizni nize od ovoga mnozilac nisam uspeo da spustim.

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #42
                          pa što si ga spuštao,s oproštenjem, u režimima viskokog opterećenja????? nevalja ti to.Ajd opet autokalibraciju,pa kreni malo po malo da pomeraš mapu.Nemože ovako mapa na tom autu.Ovako nešto može samo za space-shutle

                          Comment

                          • canibal86
                            CBC Veteran
                            • 07.03.2010
                            • 155
                            • Sid

                            #43
                            Znaci na dobrom sam putu samo da ustimam mapu u visokim obrtajima

                            Comment

                            • speedplus
                              RIP Bio nam je drug!
                              • 15.01.2007
                              • 2419
                              • LAZAREVAC

                              #44
                              nisu to visoki obrtaji,već režimi visokog opterećenja motora,što znači da mogu krenuti već od 600rpm,a završavaju na "dok se motor ne raspaden od obrtaja"
                              Last edited by speedplus; 24.12.2014, 14:39.

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #45
                                sto bi dora reko: " zuta linija ti je ko vo kad pisa"
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X