Chevrolet Cruze 1.6 Problem na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NightY
    CBC Početnik
    • 17.12.2014
    • 5
    • Podgorica
    • Chevrolet Cruze

    Chevrolet Cruze 1.6 Problem na leru

    Pozdrav svima.


    Imam Cruze 1.6 benzinac 114 ks2009 godiste.
    Ugradio sam prije 2 godine Plin AC STAG 300 Tomasetto.


    Imam problem na plinu sa ler gasom kad je motor hladan . Zaletim ga i kad treba da stanem na semafor ubacim u ler auto se gasi. Kad se ugasi onda vrlo tesko i pali,i ako pali na benzin.


    Ako vozim malo sporije obrtaji padnu do 400-500 medjutim nekako se iscupaju na gore i auto se ne ugasi..


    Kad se motor ugrije vise nemam ovih problema. Desi se sa vremene na vrijeme da iz velike brzine stisnem ler,padnu obrtaji do 500-600 medjutim vrate se . Govorim ovo je kad motor postigne radnu temperaturu...


    Sve ovo na benzin se ne desava.


    Nekoliko puta sam isao da ponovo stelujem plin,i uvjek isto.


    Isao sam na preporuceno ciscenje klapne gase. Majstor je ocistio klapnu,vratio je stelovao na kompjuter,medjutim opet isto.. Nema resenja...


    Dosta sam laik oko mehanike. Znam da mi su dizne Valtek 3 oma busene na 1.8 . Da je pritisak na 1.4 podesen.

    Ima li nekoda moze da mi pomogne sa nekim savjetom ?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Problem je od kada?
    Imaš viška gasa kad je hladan sudeći p otome da neće upaliti ako se ugasi, naduva se gasa u granu pa kod paljenja gde ide naravno i benzin, guši se.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • NightY
      CBC Početnik
      • 17.12.2014
      • 5
      • Podgorica
      • Chevrolet Cruze

      #3
      Problem je od same ugradnje. Od prvog dana.
      Medjutim vozio sam tako,ali sve mi vise i vise smeta.
      Plin sam ugradjivao u BG
      Prvo podesavnja je bilo sa Rail diznama probijenim na oko 2.1 mm.. Smjesa je bila dobra,i sve je bilo u redu,ali gasilo se auto kad je hladan motor,cim se ugrije radi savrseno bez ikakve razlike u radu na Plin i Benzin. Crkle mi te rail dizne, upalila se lampica check engine. Na dijagnostici Siromasna smjesa.
      Ja od tada idem kod nasih majstora ovdje. Nas mi majstor ugradio Valtec dizne i probio ih na 1.8. Pritisak popeo na 1.5 bar,sto mi je isprva djelovalo mnogo za ovu kubikazu i snagu al on je tvrdio da to treba tako,nastelovao mapu,ja podjem kuci posle par dana Siromasna smjesa. Ja kod njega on ponovo steluje,probije dizne na 1.9 ,smanji pritisak na 1.30. Ja podjem kuci posle par dana opet isto.Ja ponovo podjem kod njega on popne pritisak na 1.40. Eo proslo je nesto preko 24 sata,radi auto, ali problem sa gasenjem je jos uvjek tu. Majstor za plin mi tvrdi da je nesto mehanicki kvar na motornom dijelu. (da napomenem. Iako na benzin radi poptuno normlano i kako treba). Servis za motorni dio mi kaze da je nesto do plina cim na benzinu sve radi kako treba. Ja im kazem plin je osjetljiviji,i prije prepozna kvar,a on mi kaze ne moze da ga prepozna prije motornog kompjutera,no ti vozi na benzin 200 km pa dodji,ako ne bude radilo. Ja vozim na benzin 200km sve radi kako treba..

      Izvini malo se raspisah. Malo mi crno da pisem gdje sam ugradio i sve. Ugradio sam u servis sa "imenom",i eto...Nisam zadovoljan. Sad trazim resenje,a ni sam ne znam kako da ga pronadjem.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Pomogla bi slika ekrana za podešavanje kad je upaljen motor na gasu kao i slika motornog prostora, da se vide dizne gde su.

        Taj pritisak je velik za takav motor a dizne su male za takav motor, Mislim da je to osnovni uzrok zašto se teško uskladjuje smeša.

        Problem nije nerešiv, samo treba malo truda..
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • NightY
          CBC Početnik
          • 17.12.2014
          • 5
          • Podgorica
          • Chevrolet Cruze

          #5
          Hvala na odgovoru.
          Ja nemam interfejs,pokusacu da ga pronadjem sjutra.Slikacu i motorni prostor da se vidi gdje stoje dizne.
          E sad sto se tice ovoga drugog,tu ja imam problem. Majstora koji nece da me poslusa,ne mogu da ja ubjedim covjeka da mi probusi dizne na 2.1 i da mi spusti pritisak "zato sto je on majstor" a ja samo znam sa interneta ... U citavoj crnoj gori ja imam 3 majstora koji rade Sekvent i sva trojica su isti po ovom pitanju. Sto god da pitam ili predlozim dobijem povratni odgovor ti ne znas,to sto citas su glupostii a ja znam i tako ...Nije mi ni mjerio komparaterom kad je stavljao ove nove dizne.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Nije ti to od juče a auto se vozi, tako da polako... Nabavi slike pa da vidimo šta ima. Može stvarno biti nešto do benzina jer se to na gasu manifestuje jače ali sumnjam.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • NightY
              CBC Početnik
              • 17.12.2014
              • 5
              • Podgorica
              • Chevrolet Cruze

              #7
              Eo slike sam konacno uspio da nabavim.







              evo i polozaj dizni


              Ima li spasa ?Sto da radim ?

              Comment

              • araps81
                CBC Veteran
                • 09.02.2012
                • 144
                • Beograd
                • BMW E36 320

                #8
                Mislim da je ovo cist primer kada se ne iskoristi komparater, jer vreme otvaranja plinskih dizni sve govori.. na tvom mestu bih spustio pritisak na 1.0 ili 1.1, dizne na 2.0, autokalibracija obavezna i da se vidi gde je mnozilac. Korigovao pritisak isparivaca blagim povecanjem ukoliko mnozilac pocinje visoko ili eventualno povecanjem hoda dizni ako je mnozilac mnogo visoko. Sve u svemu, pola sata posla za iskusnijeg majstora.. pozz

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Kolega je sve rekao tako da ako se to napravi da je množilac ok i vreme otvaranja ok, ako i dalje pravi problem, idemo dalje
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X