Pozdrav svima.
Imam Cruze 1.6 benzinac 114 ks2009 godiste.
Ugradio sam prije 2 godine Plin AC STAG 300 Tomasetto.
Imam problem na plinu sa ler gasom kad je motor hladan . Zaletim ga i kad treba da stanem na semafor ubacim u ler auto se gasi. Kad se ugasi onda vrlo tesko i pali,i ako pali na benzin.
Ako vozim malo sporije obrtaji padnu do 400-500 medjutim nekako se iscupaju na gore i auto se ne ugasi..
Kad se motor ugrije vise nemam ovih problema. Desi se sa vremene na vrijeme da iz velike brzine stisnem ler,padnu obrtaji do 500-600 medjutim vrate se . Govorim ovo je kad motor postigne radnu temperaturu...
Sve ovo na benzin se ne desava.
Nekoliko puta sam isao da ponovo stelujem plin,i uvjek isto.
Isao sam na preporuceno ciscenje klapne gase. Majstor je ocistio klapnu,vratio je stelovao na kompjuter,medjutim opet isto.. Nema resenja...
Dosta sam laik oko mehanike. Znam da mi su dizne Valtek 3 oma busene na 1.8 . Da je pritisak na 1.4 podesen.
Ima li nekoda moze da mi pomogne sa nekim savjetom ?
Imam Cruze 1.6 benzinac 114 ks2009 godiste.
Ugradio sam prije 2 godine Plin AC STAG 300 Tomasetto.
Imam problem na plinu sa ler gasom kad je motor hladan . Zaletim ga i kad treba da stanem na semafor ubacim u ler auto se gasi. Kad se ugasi onda vrlo tesko i pali,i ako pali na benzin.
Ako vozim malo sporije obrtaji padnu do 400-500 medjutim nekako se iscupaju na gore i auto se ne ugasi..
Kad se motor ugrije vise nemam ovih problema. Desi se sa vremene na vrijeme da iz velike brzine stisnem ler,padnu obrtaji do 500-600 medjutim vrate se . Govorim ovo je kad motor postigne radnu temperaturu...
Sve ovo na benzin se ne desava.
Nekoliko puta sam isao da ponovo stelujem plin,i uvjek isto.
Isao sam na preporuceno ciscenje klapne gase. Majstor je ocistio klapnu,vratio je stelovao na kompjuter,medjutim opet isto.. Nema resenja...
Dosta sam laik oko mehanike. Znam da mi su dizne Valtek 3 oma busene na 1.8 . Da je pritisak na 1.4 podesen.
Ima li nekoda moze da mi pomogne sa nekim savjetom ?
Comment