Peugeot 307 1.4 xr i novi LPG TEch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • manastiriste
    CBC Član
    • 21.10.2010
    • 36
    • Beograd, Novi Beograd

    Peugeot 307 1.4 xr i novi LPG TEch

    Postovani clanovi foruma. Prilikom reatesta plina, doneo sam odluku, da zamenim ceo stari sistem i ubacim novi. Majstor je ubacio LPG tech sistem. Nakon prvih 1000 km, otisao sam na onu rutinsku kontrolu kod njega. Vreme ubrizgavanja benzina na leru je 15 ms, te me je on uputio kod svog majstora koji mi odrzava auto, jer smatra da nesto za benzinskim sistemom nije u redu. Medjutim, majstor koji mi vec pet godina odrzava auto je proverio i benzinski sistem nema nikakvih greski, auto i na plinu i na benzinu radi normalno, bez prijavljivanja greski na board kompjuteru. Potrosnja je ista kao i ranije sto sam imao sa starim plinskim sistemom baykan. Cak su mi u auto servisu rekli da ubrizgavanja benzina ide i do 20ms. RAzumeo sam da bi ovo ubrizgavanje trebalo da bude oko 5ms.

    Majstor za plin mi se ne javlja vise i tvrdi da je problem do benzinskog sistema a ne do gasnog.

    Ja auto vozim i ne osecam nikakve probleme u toku voznje. Da li da ovde nesto cackam i trazim drugog majstora ili da nastavim da vozim u ovakvom stanju. Da li mislite da ovo moze izazvati neke dublje posledice po motor, ili nesto drugo.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako je vreme ubrizgavanja na leru 15ms a auto radi normalno onda sam ja Božić Bata a nisam... Kako si uspeo da nadješ dva takva majstora za isti auto nije mi jasno...
    Ili auto ne radi na 15ms ili ne radi kako treba oba neće moći. Ubrizgavanje ide do 20ms ali ne na leru nego na punom gasu a kod nekih ta cifra dostiže bogami i svih 8ms, na punom gasu naravno...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • bmiillan
      CBC Senator XXL
      • 18.04.2005
      • 393
      • beograd
      • clk 200k

      #3
      Originally posted by Dora View Post
      Kako si uspeo da nadješ dva takva majstora za isti auto nije mi jasno...
      bili su šegrti kod istog majstora
      nemoj na silu uzmi veci cekic

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ja uvek zadržavam pravo ispravke jer mišterija (pisac pitanja) možda nije dovoljno upućen da kaže tačno šta su mu preneli pa je naveo netačne podatke u pitanju, naravno nenamerno..
        Ali dve loše interpretacije u jednom pitanju su stvarno...

        Da ne bude spam, mora se znati tačno da li auto radi dobro (normalno) ili stvarno radi na leru na 15ms.

        Postoji jedna teoretska mogućnost da je majstor za gas utvrdio preko gasnog softvera da benzinske dizne rade na 15ms ali dok radi na gasu što bi izazvalo moj komentar (obrisani) koji se ne bi svideo majstoru pa zbog toga moramo biti sigurni
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • manastiriste
          CBC Član
          • 21.10.2010
          • 36
          • Beograd, Novi Beograd

          #5
          Jesam laik i to priznajem. Hajde da probam da objasnim kako je bilo.
          1. dogadjaj u Autogas servisu, ne bih da ga imenujem.
          Posle ugradnje sistema, i predjenim 1000 km, otisao sam na pregled vozila. Tom prilikom mi majstor u gas servisu kaze da ocitavanje na njegovom racunaru pokazuje da je ubrizgavanje benzina na 15 ms. Vizuelno pamtim da se ta brojka prikazivala pri frhu monitora racunara, a ispod je bilo neko drugo ocitavanje, koje se valjda odnosilo na plin. Opet da se ogradim, ja samo pricam ono sto sam video i cuo. Pita me covek da li auto stuca, da li se pali nesto na board kompjuteru, ja kazem nista. Zaista, presao sam 1000 km, ali nikakvih komplikacija nije bilo. Desilo se samo jednom da mi je na autoputu, u toku voznje 100-120km/h, gasni sistem ugasio i ponovo upalio. Posle toga se nije ponavljalo ovo. Majstor u plin servisu je nesto podesavao oko isparivaca i rekao mi da auto vozim desetak kilometara samo na benzin. Ja provozao, vratio se i on kaze da je i dalje lose, da ubrizgavanje ide i do 20ms, ali ne znam da li na leru, ili pri dodavanju gasa. Nakon ovoga me uputio kod majstora kod koga servisiram vozilo.

          2. dogadjaj iz autoservisa gde servisiram auto (pet godina isti majstor, svasta nesto je radio oko pezoa i doveo ga u red)
          Prikopca majstor auto na nekih njegov mali kompjuter i covek ne moze da veruje. Vidi da na leru ocitava 15ms, bar mi to potvrdio, ja nisam video (ne znam ni gde da gledam). Uradi sve moguce chekove i nema nijedne greske u radu motora. Drzao ruku i na auspuhu, ma nema cudnih mirisa. Onda je zvao neka tri ortaka, servisera auto gasa i ljudi se cude. Kazu da bi u ovakvom stanju sa 15 ms na leru, auto radio kao traktor.
          Sumnja je u sledecem (samo cu prepricati a nadam se da cete uhvatiti nit)
          Da je nesto do kompjutera za plin i dizni za plin - da li neki napon, ili nesto slicno, nisam vise siguran.
          Majstor u ovom servisu poznaje auto i zna da je sa starim baykan sistemom (koji mi je zadavao mnogo muka u radu) ubrizgavanje bilo izmedju 5 -7 ms, ali nikada 15ms. On mi je predlozio da trazim u plin servisu da mi skinu ovaj sistem LPG tech i stave neki drugi.

          Sada sam izmedju dve vatre. Jedni brane plin sistem, drugi benzin sistem. Ne znam koga da slusam.

          Moje pitanje je vise bilo, ako auto dobro radi i ne osecam nista lose,a potrosnja ista, da li da nesto cackam, ili da ostane ovako. Da li taj brojac ubrizgavanja moze da se pokvari i da pobrljavi

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Jedina dodirna tačka gasa i benzina su dizne, to jest signal koji ide od motornog ECU-a na dizne. Kod ugradnje gasa taj signal se preusmerava da ide kroz gasni kompjuter da bi ga u odredjenom momentu prekunuo kad treba da predje na gas. Ovo nema veze sa problemom ali pišem da bi se shvatio proces rada.
            Da bi se proverio ispravan rad motora na benzin potrebno je ukloniti ovu vezu. Pošto kroz gasni ECU signal samo prolazi i on ne utiče uopšte na njega sem što ga fizički prekida kad treba, dovoljno je isključiti prekidač gasnog uredjaja i tada gas u principu ne postoji na autu, da bi se otklonila do kraja sumnja može se izvaditi osigurač od napajanja gasa i u najtežem slučaju sumnje raskopčati gasni emulator od benzinskih dizni. Rastaviti džekove i vratiti originalne benzinske na dizne direktno. Time je i fizički eliminisan gas u potpunosti što se struje tiče. Ukoliko su žice sečene onda je poslednja operacija malo problematična i zahteva veći posao i letovanje što smatram da u tvom slučaju nije potrebno.

            Zaključak na kraju. Skineš obe kleme sa akumulatora, prespojiš jednu na drugu žicu, plus i minus klemu da se isprazne svi kondenzatori, ostaviš tako neko vreme (kraće, desetak minuta) pa ih vratiš na akumulator. Prethodno izvadiš osigurač gasa koji se nalazi na plus klemi u okolini, ima kućište i obično je na desetak petnaest santimetara od kleme.
            Voziš auto dva dana na benzin i odeš kod mehaničara da proveri vreme ubrizgavanja. Ukoliko nije dobro neka popravlja, ukoliko je dobro (3-5ms, ne znam tačno za taj motor ali nije više) neka gasadžija popravlja.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • manastiriste
              CBC Član
              • 21.10.2010
              • 36
              • Beograd, Novi Beograd

              #7
              hvala puno. moracu nesto da preduzmem sam, jer se plinadzija ne javlja.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Napisao sam ti šta možeš da uradiš sam, ili tvoj majstor mehaničar, on će razumeti šta sam napisao..
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • manastiriste
                  CBC Član
                  • 21.10.2010
                  • 36
                  • Beograd, Novi Beograd

                  #9
                  da, svakako. u automehanicara imam poverenje, te cu sa njim ovo da uradim.

                  Hvala jos jednom.
                  sta cu kada se nista ne razumem u automehaniku i gas.

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #10
                    Ti si bio u Batajnici, pre neko veče kod Ace ???
                    Inače po onome o čemu sam ja pričao sa njim,sve što mi je rekao je nelogično,a isto to i ti pišeš ovde.Međutim taj auto radi dobro,kako i zašto,to nikom zasad nije jasno.Korektori ubrizgavanja su mu blizu 0, na koje god gorivo radio,a vremena ubrizgavanja,nemoguća(u očitavanju).Ja sam imao slučajeva na nekim vozilia PSA grupacije,da na motornom očitavam ubrizgavanje benzina od preko 6ms,dok mi s druge strane gasni ECU daje vrednosti duplo manje,ali tvoj slučaj je totalno specifičan,takoreći nikad viđen.Moguće je da plinski ECU pravi određene greške u prikazu ubrizgavanja,ali nikom nije jasno,kako se sad tolika vremena ubrizgavanja očitavaju i dijagnostičkim skenerom u benzinskom ECU.
                    Moja preporuka je da nekako pronađeš majstora,gasadžiju i probate da raskačite gasni ECU i tek onda očitate vremena ubrizgavanja iz Benzinskog ECU,da bi bili načisto,na koju stranu da krenete,jer ovako samo možete da se vrtite u krug.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Ako raskači gasni ECU neće upaliti nikako. Znam da znaš ali on ne zna Mora raskačiti džekove na diznama...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        na to sam i mislio

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Pa to ti pričam napisao si da raskači ECU misleći na pravi način ali on ne zna da ti misliš da on zna šta ti misliš a on ustvari misli da si mu ti rekao da raskači jer ti misliš da on zna... i tako u beskraju
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            upravo tako.Sve u svemu,završiće mu posao mehaničar,kad već tako mora

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Obzirom da si i ti video slučaj i potvrdjuješ navode oko nebuloze, mora se ići postepeno. Prvo da se vidi da li je benzin ok.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X