Zdravo svima,
Ima cudan problem sa autom ali posle vise stelovanja i proba i čitanja foruma ubedjen da je problem u plinu.
Auto je Punto 1,4 16v, a uređaj je mislim stag 300 isa2 (mozda je i 300 premium, znam da je bio najskuplji), dizne mislim da su Valtek i ostalo standardno (tomaseto...). Ugradjeno u najskupljem servisu, nisam stedeo,ali sam vec zamrzeo plin i rado bi izbacio iako sam sa prethodnim autom presao preko 100k km bez problema.
Problem se javlja što hladan auto teško pali, obicno upali tek iz drugog pokusaja, dok je na benzinu štuca, ne prima gas, ne moze da odrzi ler (kao da gubi neki cilindar). Kada dam gas on ne reaguje, pa onda naglo cimne. Epilog vrlo nezgodna i nebezbedna voznja, a i za sada jedan nosac motora. Kada je auto zagrejam ovih problema skoro da nema ali opet auto na benzin ne ubrzava linearno neko krene, pa zastane, pa ponovo krene. Kada je na plinu bolje radi nego na benzinu ali sam juce primetio da ima prekide na visim obrtajima, što me je moglo kostati glave prilikom nekoliko tesnih preticanja kada me je izdao na 4500 o/min kada mi je bio najpotrebniji.
Ja sam mislio da su dizne zapusene, nasuo sam pun rezervoar benzina, sipao aditiv i vozio nekih 400-500km. Auto je posle 50-100km vožnje na benzin potpuno promenio ponasanje, radio je kao švajcarac, za ne prepoznati. Na kratko sam mislio da sam resio problem aditivom ali ne. Posle prve voznje na plin sve je po starom. Moj zaključak je da plin nesto brljavi rad na benzinu. Ne znam kako ali je tako. Auto je bio na redovnom servisu pre 1,000km, a ukupno je presao od ugradnje 30,000 km, stim da su probelemi skoro od početka korišćenja gasa.
Dajte neke ideje da ne idem ponovo nespreman u servis jer je po njima mapa nastelovana i oni tu ne mogu nista ?
Hvala svima unapred
Ima cudan problem sa autom ali posle vise stelovanja i proba i čitanja foruma ubedjen da je problem u plinu.
Auto je Punto 1,4 16v, a uređaj je mislim stag 300 isa2 (mozda je i 300 premium, znam da je bio najskuplji), dizne mislim da su Valtek i ostalo standardno (tomaseto...). Ugradjeno u najskupljem servisu, nisam stedeo,ali sam vec zamrzeo plin i rado bi izbacio iako sam sa prethodnim autom presao preko 100k km bez problema.
Problem se javlja što hladan auto teško pali, obicno upali tek iz drugog pokusaja, dok je na benzinu štuca, ne prima gas, ne moze da odrzi ler (kao da gubi neki cilindar). Kada dam gas on ne reaguje, pa onda naglo cimne. Epilog vrlo nezgodna i nebezbedna voznja, a i za sada jedan nosac motora. Kada je auto zagrejam ovih problema skoro da nema ali opet auto na benzin ne ubrzava linearno neko krene, pa zastane, pa ponovo krene. Kada je na plinu bolje radi nego na benzinu ali sam juce primetio da ima prekide na visim obrtajima, što me je moglo kostati glave prilikom nekoliko tesnih preticanja kada me je izdao na 4500 o/min kada mi je bio najpotrebniji.
Ja sam mislio da su dizne zapusene, nasuo sam pun rezervoar benzina, sipao aditiv i vozio nekih 400-500km. Auto je posle 50-100km vožnje na benzin potpuno promenio ponasanje, radio je kao švajcarac, za ne prepoznati. Na kratko sam mislio da sam resio problem aditivom ali ne. Posle prve voznje na plin sve je po starom. Moj zaključak je da plin nesto brljavi rad na benzinu. Ne znam kako ali je tako. Auto je bio na redovnom servisu pre 1,000km, a ukupno je presao od ugradnje 30,000 km, stim da su probelemi skoro od početka korišćenja gasa.
Dajte neke ideje da ne idem ponovo nespreman u servis jer je po njima mapa nastelovana i oni tu ne mogu nista ?
Hvala svima unapred
Comment