U zadnje vreme mom tomaseto isparivacu treba znatno vise vremena da postigne temperaturu od 30 stepeni da bi uredjaj stag 300 prebacio na plin, i to tek kad je motor postigao radnu temperaturu i kad sam krenuo u voznju. Ranije kad je bio minus napolju nisam imao taj problem, kazaljka temperature cim izadje iz plavog polja uredjaj prebaci na plin i to kad radi samo na ler. Da li je to predznak da pumpa za vodu polako pocinje da slabi. Jel imao neko slicno iskustvo?
pumpa za vodu slaba?
Collapse
X
-
Prvo treba utvrditi pravu temperaturu isparivača. Ako ostali delovi motora nemaju problem sa dizanjem temperature, ne verujem da je pumpa krivac. Termostat radi kako treba?
-
-
Hmm, ovako.. prikacen na inetrfejs sve vreme dok sam se vracao sa posla, vrlo sporo dize temperaturu isparivaca dok temeraturu motora postize normalno. Otprilike 10tak km voznje, temperatura isparrivaca na kraju voznje oko 55, dok radi na leru (dok cekam semafor) temp.isparivaca se spusta ispod 50. Na kraju voznje sam pustio da radi 5 min na leru, temp.se spusti, pa opet digne na 55 i tako. Verovatno je termostat u pitanju, otvoren
Comment
-
-
Ako to što si merio odgovara temperaturi motora onda je termostat otvoren.
Comment
-
-
Neće često, ili neće skoro nikad. Hoće kad šaban od majstora ne skrati senzor pa viri sirotan kao antena 5 cm iznad isparivača pa ga hladi ili greje okolni vazduh a ne sam isparivač.
Comment
-
-
Jao Doro tu si u pravu, kod mene je bas tako. Sramota me sliku da postavim da vidis na sta lici, jos sam iskidao korubu kad sam udario kera pa ga zapljuskuje i voda kad naletim na baru.. isparivac je okrenut na dole tako da visi sirotan naglavacke, ventilator ga pirka sa jedne strane, a sa druge voda, ima pravi tretman. Mada malo me i buni jer nista nisam cackao oko isparivaca jos kad sam uzeo auto osim sitnog stelovanja, do sad sve radilo OK i pod ovakvim tretmanom. Pod hitno cu da ispravim krivu drinu da vidim sta biva. Hvala puno
Comment
-
-
Ja sam uvek u pravu čak i kad jesam... Ma šta Samardžić i Franjo rekli
Comment
-
-
Navoj je većinom "fabrički" 4cm a rupa je duboka 1cm.. Kad se ne skrati, sonda je daleko od isparivača i ne pokazuje realnu temperaturu isparivača. Teška početničko šabanska greška, video sam na stotine...
Skratiš navoj da se sonda nasloni na isparivač i sve radi kako je predvidjeno.
Comment
-
-
a tooo .... kod mene senzor lezi na isparivacu ali i pored toga, recimo na toyoti sam menjao senzor jer je zveknuo. babic se zalio da je imao gomilu koji su mu pravili problem pa je morao da menja.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Nije da ih branim ali iskreno, ne sećam se da sam ikad menjao neki a da je bio neispravan sem ako je neko otkinuo žice ili ga ostavio tako kao antenu pa je brljavio... Jedan glupi NTC otpornik u mesinganom kućištu, to je kao da kažeš pokvario se kliker... No nije bitno, neka ga on skrati pa ćemo čuti rezultat a svakako košta par evra tako da i to nije problem...
Comment
-
-
Skratio navoj, senzor lepo lego, opet ista prica.. popizdim i privremeno resenje mi je bilo ovo: smanjio temperaturu u softveru na minimum (15) i u opciji za izbor senzora izaberem CT-4k5 (ranije je bilo CT-04-2K) tako da mi softver pokazuje +20 stepeni na realnu temperaturu, tako da sam mogao odmah da prebacujem na plin prilikom hladnog starta. NAPOMINJEM, to nije resenje i to je neispravno! Zna se zasto i kakve su posledice. Naravno kazaljka temp. cim izadje iz plavog polja ja prebacim na plin al to mi je bilo privremeno resenje. Ajde da proverim vodu, otvorim poklopac kad ono posuda skoro prazna, dodam vise od litar destilovane vode, vratim podesavanja i sad je sve OK. Znaci problem je bio voda! Hvala
Comment
-
Comment