pumpa za vodu slaba?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    pumpa za vodu slaba?

    U zadnje vreme mom tomaseto isparivacu treba znatno vise vremena da postigne temperaturu od 30 stepeni da bi uredjaj stag 300 prebacio na plin, i to tek kad je motor postigao radnu temperaturu i kad sam krenuo u voznju. Ranije kad je bio minus napolju nisam imao taj problem, kazaljka temperature cim izadje iz plavog polja uredjaj prebaci na plin i to kad radi samo na ler. Da li je to predznak da pumpa za vodu polako pocinje da slabi. Jel imao neko slicno iskustvo?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Prvo treba utvrditi pravu temperaturu isparivača. Ako ostali delovi motora nemaju problem sa dizanjem temperature, ne verujem da je pumpa krivac. Termostat radi kako treba?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • araps81
      CBC Veteran
      • 09.02.2012
      • 144
      • Beograd
      • BMW E36 320

      #3
      Hmm, ovako.. prikacen na inetrfejs sve vreme dok sam se vracao sa posla, vrlo sporo dize temperaturu isparivaca dok temeraturu motora postize normalno. Otprilike 10tak km voznje, temperatura isparrivaca na kraju voznje oko 55, dok radi na leru (dok cekam semafor) temp.isparivaca se spusta ispod 50. Na kraju voznje sam pustio da radi 5 min na leru, temp.se spusti, pa opet digne na 55 i tako. Verovatno je termostat u pitanju, otvoren

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ako to što si merio odgovara temperaturi motora onda je termostat otvoren.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          da je termostat otvoren sporo bi dizao i radnu a na otvorenom bi spustao ispod radne i povecao potrosnju.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • araps81
            CBC Veteran
            • 09.02.2012
            • 144
            • Beograd
            • BMW E36 320

            #6
            mada je ovo relativno kratka voznja po gradu, nisam bio na duzi put da bih to ustanovio. mozda me i senzor temp.na isparivacu zeza, vidim da pomalo divlja kad radi na ler

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              oce to kod tomaseta i to vrlo cesto
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Neće često, ili neće skoro nikad. Hoće kad šaban od majstora ne skrati senzor pa viri sirotan kao antena 5 cm iznad isparivača pa ga hladi ili greje okolni vazduh a ne sam isparivač.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • araps81
                  CBC Veteran
                  • 09.02.2012
                  • 144
                  • Beograd
                  • BMW E36 320

                  #9
                  Jao Doro tu si u pravu, kod mene je bas tako. Sramota me sliku da postavim da vidis na sta lici, jos sam iskidao korubu kad sam udario kera pa ga zapljuskuje i voda kad naletim na baru.. isparivac je okrenut na dole tako da visi sirotan naglavacke, ventilator ga pirka sa jedne strane, a sa druge voda, ima pravi tretman. Mada malo me i buni jer nista nisam cackao oko isparivaca jos kad sam uzeo auto osim sitnog stelovanja, do sad sve radilo OK i pod ovakvim tretmanom. Pod hitno cu da ispravim krivu drinu da vidim sta biva. Hvala puno

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ja sam uvek u pravu čak i kad jesam... Ma šta Samardžić i Franjo rekli
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #11
                      kako bre da skrati senzor koji se srafi u isparivac? dole je navoj a gore zalivene zicke...
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Navoj je većinom "fabrički" 4cm a rupa je duboka 1cm.. Kad se ne skrati, sonda je daleko od isparivača i ne pokazuje realnu temperaturu isparivača. Teška početničko šabanska greška, video sam na stotine...
                        Skratiš navoj da se sonda nasloni na isparivač i sve radi kako je predvidjeno.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          a tooo .... kod mene senzor lezi na isparivacu ali i pored toga, recimo na toyoti sam menjao senzor jer je zveknuo. babic se zalio da je imao gomilu koji su mu pravili problem pa je morao da menja.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Nije da ih branim ali iskreno, ne sećam se da sam ikad menjao neki a da je bio neispravan sem ako je neko otkinuo žice ili ga ostavio tako kao antenu pa je brljavio... Jedan glupi NTC otpornik u mesinganom kućištu, to je kao da kažeš pokvario se kliker... No nije bitno, neka ga on skrati pa ćemo čuti rezultat a svakako košta par evra tako da i to nije problem...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • araps81
                              CBC Veteran
                              • 09.02.2012
                              • 144
                              • Beograd
                              • BMW E36 320

                              #15
                              Skratio navoj, senzor lepo lego, opet ista prica.. popizdim i privremeno resenje mi je bilo ovo: smanjio temperaturu u softveru na minimum (15) i u opciji za izbor senzora izaberem CT-4k5 (ranije je bilo CT-04-2K) tako da mi softver pokazuje +20 stepeni na realnu temperaturu, tako da sam mogao odmah da prebacujem na plin prilikom hladnog starta. NAPOMINJEM, to nije resenje i to je neispravno! Zna se zasto i kakve su posledice. Naravno kazaljka temp. cim izadje iz plavog polja ja prebacim na plin al to mi je bilo privremeno resenje. Ajde da proverim vodu, otvorim poklopac kad ono posuda skoro prazna, dodam vise od litar destilovane vode, vratim podesavanja i sad je sve OK. Znaci problem je bio voda! Hvala

                              Comment

                              Working...
                              X