Potrebna pomoc oko landi renzo i valtek dizni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Megasp
    Banovan
    • 22.05.2011
    • 68
    • Uzice

    Potrebna pomoc oko landi renzo i valtek dizni

    Pozdrav svima.Imam problem koji bih hteo da resim ako moze uz vasu pomocako mozemo ista uraditi.Da kazem da sam bio kod lokalnih plinadzija koji mi iskreno ne ulivaju poverenje jer svi hoce da ugrade novo pa to ti je,a iz price sa njima iskreno I nisu bas mnogo strucni pa da pitam ovde vise strucnih ljudi.Automobil je Daewoo nubira 2002 god I ima tomaseto isparivac,landi Renzo omegas ecu ,I valtek dizne crvene valjda 3 oma.Potrosnja auta je bila oko 12-13 l gradske voznje I to je bilo dobro dok nije polako pocelo cimanje I povecanje potrosnje,odem kod plinadzije kaze dizne ti zapusene treba reparacija,stim sto je moje skinuo I dao mi neke druge reparirane podesio plin I od tada krecu moje muke retko kada je u gradu potrosnja 16 uglavnom 17-18 I po recima pa mora to tako.odem posle I kod drugog treba isparivac ajde uradi se to podesi auto ja ne mogu da izadjem iz ulice gusi se I sve tako na jedvite jade .Sa svakim isto pa sam uzeo intefejs pa sam mogao 16 da postignem ali zimus oko 17l. Uvek je na benzinu do radne pa na plinu.

    Uradio sam skoro motor veliki servis sve dihtunge zamenio novi ventili kvacilo novo auto dobro radi.Napunio sam I pun benzina da testiram potrosnju I benzin na otvorenom oko 6L,a benzina oko 10-11 L BENZINA.Potrosnja plina na otvorenom je 7-8L to mi je ok ali u gradu nece ispod 17L pa to ti je.Ne znam sta vise da radim pa ako moze neki savet da probam da resim .Hoce malo I da trokira na plinu.Skoro sam bio na proveri kod plinadzije.Filteri zamenjeni,isparivac nov kao I dizne,hod dizni dobar,nigde ne curi plin,motor je 1.6 sa 106ks.Sada da raspalim sa pitanjima a posle vi ako sam nesto zaboravio da pomenem.

    Pritisak oko 1.2 bara?
    Sa je ovo sto sam uokvirio sa crvenim ima br 1.OVO +30 I -30 ???
    MApa na slici je dobijena sa izmenom vremena ubrizgavanja autokalibracijom


    Evo I druge slike-podrazumevana podesavanja

    1 Ovo kad ase promeni na 3.5 ili 4 drasticno se menja autokalibrazija po default vrednosti pocinju od 195 ili vise a kada je 4 pocinje od 120
    2 ovo eleiminise malo trokiranje
    3 ovo je predpostavljam kao I na benzinskim diznama cut off

    e sada treba ovo sve lepo spojiti da radi kako treba tj kako je nekada bilo.Sta je ciniti st d a probam,samo necu ubacivati novi system.Ako ne resim moracu da vozim na benzin jer mi je ista cena I manje boli glava a bedak kada vec imam lpg u autu.Hvala svima unapred...
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    e sada treba ovo sve lepo spojiti da radi kako treba tj kako je nekada bilo.Sta je ciniti st d a probam,samo necu ubacivati novi system.Ako ne resim moracu da vozim na benzin jer mi je ista cena I manje boli glava a bedak kada vec imam lpg u autu.Hvala svima unapred...
    To ni Hudini ne bi spojio da lepo radi, ti nemaš LPG u autu nego fraknkeštajna.
    Da ne budem baš na vr' srca, imašdosta tema na tu tvoju muku ali ukratko, trebaju ti dizne 1 Om dizne kad već nećeš original a to već razumem zašto nećeš.

    Za ostalo, cenim da ćeš na kraju ako stigneš na vreme voziti an benzin a ako ne stigneš an vreme prvo ćeš popraviti motor pa onda voziti na benzin.

    I da ne pomisliš još nešto gore, u ovo se ni ja ne bih upustio da drndam a tebi se divim kako imaš nazvaćemo ga entuzijazam za dovodjenje ovog nečeg u red.

    A za novi isparivač nisi bacio pare jer može da se okoristi za nov uredjaj dok si za reparirane dizne bacio pare jer mogu da se koriste da gadjaš pandura kad te zaustavi ali će to onda dodatno da te košta...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Virtuelni majstori,imaju problema da reše problem na sistemima,gde su komponente usaglašene,jedna sa drugom.Samim tim,možeš misliti,kako neko može pomoći,ako imaš ECU koji ne podržava injektore koji su na vozilu.Znam da ćeš reći da je to savršeno radilo,ali to je daleko od savršenstva.Iako sam godinama radio te sisteme(L.R.),moram priznati,nikad nisam znao,niti sam hteo da budžim neodgovarajuće injektore.Prosto,nikad nisam naišao da je neko to uradio/nabudžio,a da to valja,iako je radilo.Tako da,iako ti nije potreban ovaj savet,ipak ću napisati: Rasmišljaj o novom sistemu,ako hoćeš da se voziš na gas
      Sistem koji podržava te injektore će te izaći sa montažom između 150-200eu,a taj L.R. ECU prodaj na oglasima za 50eu,map senzor za 15eu,stari reduktor za 10eu,dizne za 5eu i završio si posao.
      Last edited by speedplus; 02.02.2015, 21:23.

      Comment

      • Megasp
        Banovan
        • 22.05.2011
        • 68
        • Uzice

        #4
        Dora - Pa dobro nisam ja bolji od hudinija.Znaci 1om?Posto su meni od kada sam uzeo auto bile ove do 3 i to je radilo pa sam zato to i ostavio.Probacu kada se bude pri parama.Sta si mislio samo pod "prvo ces popraviti motor pa voziti na benzin",da nesto moze da zezne u motoru sa ovom voznjom na plin?(ne znam zato i pitam).Da entuzijazam je prava rec za to...
        speed plus -Ma znam ja da je to problem da se ovako kaze posto sam serviser ali racunara, pa nesto mogu telefonom da odgovorim i resim a nesto nema sanse dok ne pogledam .Pa tako i ovo.Mene zanima sta je ono sto sam pitao tj obelezio i kakve vrednosti trebaju da budu i sa medovim diznama recimo na motoru 1.6? Da recu da je "savrseno" radilo ,auto sam uzeo pre 1.5 godinu od poznanika i stvarno je bila potrosnja kao sto je rekao oko 12 plina meni u taxi i 13 do bg i nazad 7 prosek,i dok nije poceo da cima i podigao na 14 pa 15 kao sto rekoh otisao sam kod "majstora " koji je uzeo moje dizne a dao mi druge iste reparirane(koje su me kasnije zezale na spulne pustale plin i nije prihvatio reklamaciju) pa sam kod drugog uzeo iste nove jer je i on rekao da se iste stave.Ali nakon prve intervencije je bilo jos gore nego kada sam dosao ,dosao sam sa problemom da cima i trosi 15 posle majstora je trosio 19-20 dok nisma uzeo interfejs i spustio na 17l.Cena jeste oko 150e da se zameni.

        Mene iskreno najvise nervira to sto je auto i radio lepo i trosio koliko treba ,odes kod majstora sve naopako.A ko moze neko da mi kaze ono sto sam pitao u prvom postu
        I hvala momci na reply.

        Nego posto sam se zezao probavao svasta nece da mi spusti ni na benzinu ispod 1200 obrtaja na leru i trokira na plinu.Skinem klemu sa akumulatora da se resetuje ecu resetujem takodje i plinski ecu.Upalim na benzin vozao 3 h auto na benzinu(zbog posla) sve radi lepo ide kao blesav i u nizim i u visokim obrtajima na saltanju dobra vuca super,plin je li logicno gasi se sa drugim podesavanjima ne moze ona mapa da radi.Uradim autokalibraciju i ostavim tako.Mapa nenormalno visoka al itajming ubrizgavanja benzina kada prebacima na benzin i plin skoro isto a plin ide preko 4ms,sve je na stock.ali auto radi indenticno kao na benzinu ,probao da ga stisnem lepo ide i sto mi je cudno ne gusi se zbog visoke mape ,jer je ranije kada uradimn kalibraciju on se gusi a mapa nesto niza od ove na snimku pa je spustam pomalo i spustim za 30% i auto zivne.Evo i snimak,videcemo potrosnju

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Pisano je mnogo puta oko toga kako plin može da zezne motor pa dase en ponavljam ali to što je malo trošio je možda uzrok što si menjao ventile i zaptivače. ne znam ovako na dalj8inu i napamet, pretpostavka..


          Ostalo će morati LR stručnjaci mada ti od LR imaš samo komp.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Megasp
            Banovan
            • 22.05.2011
            • 68
            • Uzice

            #6
            A ha nisma znao.Ma zakucao mi je roler u voznji pa je pokrivio ventile zato sam ih menjao

            Comment

            • hare011
              CBC Član
              • 22.03.2009
              • 84
              • Beograd
              • Hyundai Accent

              #7
              Ja imam slicnu budzevinu i radi odlicno.Imas vec obradjeno u temi:

              https://www.cbc.rs/autogas-forum/sekvencijalni-sistemi/44410-landirenzo-omegas-i-p2096.html

              Comment

              • kokerer
                CBC Početnik
                • 02.09.2018
                • 9
                • Leskovac
                • Leskovac

                #8
                Pomoc

                Ako moze da se prikacim na temu iako je proslo skoro 3 godine ali mozda mi neko i odgovori, mozda je pronadjeno resenje.
                Imam VW Polo IV 1.4MPI 2008 sa oznakom motora 1.4 BUD. Takodje imam na njemu Landirenzo Omegas sa zelenim MED diznama to je bilo fabricki ugradjeno (italijansko trziste). Posto su pocele da zezaju dizne da mi se gasi auto kad je na plinu i samo kad je klima ukljucena i to kada stisnem kvacilo resio sam da resim taj problem i otisao kod majstora za plin i on me ubedio da mi stavi neku novu verziju landirenzo softvera, neki novi filter i drzac za map senzor i crvene valtek dizne. To mi je bas cudno jer nigde nisam nasao na netu da je to dobar izbor pogotovo za landirenzo i crvene valtek dizne. Nalazio sam da rade sa zutim valtek diznama ali i da to ne ispada uvek dobro. Auto mi se i dalje gasi na ler kad je klima upaljena i to mnogo mnogo cesce nego pre skoro pa svaki cetvrti pritisak na kvacilo a potrosnja mi se sa ukljucenom klimom popela na 13.5l a bila je oko 10.5l gradske voznje dok je na otvoreno oko 8l i tu sam zadovoljan. Da li me je majstor nesto zeznuo ili stvarno u 2018.godini ima ta verzija landirenzo softvera koja moze da podrzi crvene valtek dizne. Koliko sam ga razumeo kod mene je bila neka verzija 16 landirenzo softvera a on je stavio neku verziju 19. Da li je to istina i da li je moguce jer kazem sada je 2018. a sve teme u kojima se pise negativno su najblize iz 2015. godine, zato racunam mozda je za 3 godine zaista nadjeno neko resenje za landirenzo i valtek crvene dizne.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Rešenje je veoma prosto, uzmeš original dizne ili zameniš komplet uredjaj. Ostalo je sve na nivou 2015 ili bilo koje godine...Zašto bi Landirenco razvijao bilo šta na bazi Valtek ( ili bilo kojih drugih) dizni kad ima svoje.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • kokerer
                    CBC Početnik
                    • 02.09.2018
                    • 9
                    • Leskovac
                    • Leskovac

                    #10
                    Ma znam da Landorenzi ne bi namenski razvijao za drugog nego pomislio sam da znatno novija verzija softvera dozvoljava neka naprednija stelovanja pa da se doslo do nekih resenja. Ne znam samo da li da uzmem nove med dizne ili da stavim neki stag prednjicu. Ako moze preporuka koji stag je trenutno zaista dobar. Mada me plasi ovaj problem sto mi se gasi na ler kada je klima ukljucena. Step motor ociscen lepo i to dva puta. Plin proveren, kad je bio star sistem, bilo sve u redu. Ne znam da l da sumnjam na alternator. Samo se vrtim od majstora do majstora.

                    Comment

                    • zeljkoci
                      CBC Veteran
                      • 12.05.2008
                      • 143
                      • La
                      • Fiat Punto. 1.2

                      #11
                      Druže, samo ti ugradi Žute Valtek dizne.
                      Baš te dizne rade na otporu koji isporučuje tvoj plinski računar, tj. - 1 om.

                      Samo ćeš dobiti nove kablovske priključke za nove dizne, i naravno.... sve iz pocetka.
                      Samokalibracija, pa podešavanje u voznji. Kod Landirenza je to malo teže, ali je ipak izvodljivo. Pazi koga biraš od ugrađivača i nemas muke. Primetićeš tiši rad motora bez čuvenog caktanja.

                      Comment

                      • rados
                        CBC Senator XXL
                        • 02.03.2011
                        • 539
                        • G.Milanovac SRBIJA
                        • OPEL ASTRA G Z16XE

                        #12
                        Omegas sa Valtek ili REG injectorima

                        prvo POZDRAV SVIMA

                        e ovako da vam kazem u vezi tog Landi Renza i Valtek ili REG injectora.
                        To sve radi exstra sa injectorima od 3 ohm sa fimwerom 19.15 - Mnogo ugradjeno i nema problema

                        Comment

                        • toda81
                          CBC Član
                          • 06.02.2011
                          • 66
                          • Po

                          #13
                          Originally posted by rados View Post
                          prvo POZDRAV SVIMA

                          e ovako da vam kazem u vezi tog Landi Renza i Valtek ili REG injectora.
                          To sve radi exstra sa injectorima od 3 ohm sa fimwerom 19.15 - Mnogo ugradjeno i nema problema
                          Druze, ja imam neki landirenco sekvent plinski sistem, ali ne znam koji tacno. Juce sam isao u landirenco servis u ozrenskoj 66 u BG da bih menjao filtere i ljudi su stvarno ispali fer jer nisu hteli da mi zamene filtere jer kazu da je skorije menjane (ja nisam znao kada je tacno menjan jer sam auto kupio ore 4 meseca) pa su prikacili auto na komp i rekli su mi da neka dizna ne radi kako treba. To su mi demonstrirali tako sto su kompom prebacivali sa benzina na gas da mi pokazu koliko se trese sam motor kada radi na plin. Stvarno je razlika ogromna, motir bukvalno poskakuje kada radi na plin za razliku od benzina gde radi ujednaceno.

                          Rekli su mi da jedna dizna koju ja imam kosta oko 8000 dinara i da mi se nikako ne isplati da ih menjam i predlazu ugradnju stag 200 ( koji je prastari sistem) tj, ugradnju kompa kd staga 200 sa kablovima, valtek dizni, kablova i map senzora za 280-300e. Rekli su mi da isparivac radi i da ne trba da se menja. Ja sada nemam taj novac da bih to radio, a mnogo bi mi znacilo kada bih resio problem sa tresenjem auta kada radi na olinu.

                          Auto j voznji lepo vuce, ali na leru kada sam onda bs podrhtava puno. Mozda se to podrhtavanje malo oseti, ali jedva malo kada se prebaci na benzin na leru, ali mi se cini da se ubrzo stsbilizuje i bude gotovo neprimetno, dok se na gasu bas osete vibracije u kabini.

                          Radose, video sam ovaj tvoj post pa sam hteo da te pitam da li kod mene isto moze da se resi taj problem na taj nacin kao sto si napisao i da li mi ti mozes to uraditi posto sam video na tvom profilu da se bavis ugradnjom gasa? Ako mi mozes dati tvoj kontakt telefon preko poruke na forumu da se cujemo mnogo bi mi znacilo.

                          Hvala unapred.

                          Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka
                          Last edited by toda81; 25.09.2018, 06:20.

                          Comment

                          • sErGiO
                            Moderator
                            • 30.01.2007
                            • 2769
                            • Neko selo pored Beogr
                            • Alfa Romeo 156SW

                            #14
                            Imao sam ja da kažem isti takav problem i najbolje rešenje je ugradnja novog plinskog ECU-a, novih dizni i svega što uz to ide. Jedino na taj način ćeš imati poudan auto koji radi isto na plin i na benzin. Što se tiče Stag 200 računara, nebitno je da li je taj ili neki drugi ako dobro radi. Meni je ugrađen neki najnoviji Stag Go Fast ako sam dobro zapamtio i Valtek dizne sa novom instalacijom i to me koštalo 260€, a imao sam i ponudu da sve zamenim za 200. Moja 2 drugara su negde kod hotela Jugoslavija na NBGD-u ugradili kompletan sistem (sve sa bocom i isparivačem) za manje od 300€ i oni su zadovoljni kako to radi, tako da ima više varijanti, raspitaj se malo.

                            Comment

                            • kokerer
                              CBC Početnik
                              • 02.09.2018
                              • 9
                              • Leskovac
                              • Leskovac

                              #15
                              Prebacuje sa plina na benzin

                              Poceo je da se javlja drugi problem koji se nikada do sada nije javljao sa starim med zelenim diznama. Kako su krenula hladnija jutra desava mi se da kada krenem, auto normalno, posle nekih 500m uredno predje na plin da bi posle 20 sekundi voznje vratio na benzin uz pistanje kao kada nema plina. Nakon toga ukoliko nastavim sa voznjom bez obzira sto na prekidacu palim i gasim plin on uvek pisti kada ga prebacim na plin. Zbog toga moram da zagrejem malo auto, da ga potom ugasim i onda sve radi kako treba. Napominjem da se ovo nikada, nikada nije desavalo sa starim med diznama, koje su usput i bile lose, i starom verzijom softvera 16. Ovo se desava sa crveni valtek diznama i softverom verzije 19.5.

                              Comment

                              Working...
                              X