Da li STAG200 zameniti sa STAG300 ISA2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gari55
    CBC Član
    • 26.03.2005
    • 72
    • Pirot
    • Honda Accord 2.0

    #16
    Originally posted by speedplus View Post
    To što bi ti hteo je izvodljivo sa Stag 300 uz puno muka u štelovanju u 3D mapi.Aktiviranjem ISA2, je veliki znak pitanja ,dali će raditi,ili brljati.Ako hoćeš nešto pouzdano,onda uzmi Stag Q-box plus,koji ima stalnu OBD korekciju smeše,a uz to je i jeftiniji od Stag 300 ISA2 i naravno,novije je genereacije.Pored toga,da bi OBD korekcija mogla da radi,dobro bez zaglupljivanja,moraš imati i gasne brizgaljke koje izvršavaju zadato,a nikako Vaktek ili slično.
    To o gasnim brizgaljkama mi je i serviser napomenuo. Da li bi barracuda brizgaljke odgovarale za takvu primenu?

    I da li bi Lovato Easy Fast mogao da dođe u obzir pored Stag Q-Box.
    Last edited by gari55; 06.08.2015, 19:10.

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #17
      Barracuda može,ali nema je u SW,pa samim tim bolje je staviti HANA ili OMVL-REG.
      Inače,nemoj porediti Easy-Fast i Q-Box, jer su to, ne dva sveta različita,već dve različite galaksije,s tim što se ova prva može nazvati crnom rupom galaksije

      Comment

      • gari55
        CBC Član
        • 26.03.2005
        • 72
        • Pirot
        • Honda Accord 2.0

        #18
        Originally posted by speedplus View Post
        Barracuda može,ali nema je u SW,pa samim tim bolje je staviti HANA ili OMVL-REG.
        Inače,nemoj porediti Easy-Fast i Q-Box, jer su to, ne dva sveta različita,već dve različite galaksije,s tim što se ova prva može nazvati crnom rupom galaksije
        A šta je SW?

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #19
          Software

          Comment

          • gari55
            CBC Član
            • 26.03.2005
            • 72
            • Pirot
            • Honda Accord 2.0

            #20
            Originally posted by speedplus View Post
            Software
            Pretraživajući CBC forum, vezano za STAG QBOX, ne mogu da nađem ništa o njemu.
            Gledajući poljske forume, naišao sam da ga ugrađuju u Hondu Accord.
            Da li neko ima iskustva sa njegovim radom u praksi , da li funkcije integrisane u njemu stabilno rade, bez bagovanja i brljanja software-a.

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #21
              Sve radi

              Comment

              • GOLUB
                CBC Član
                • 06.04.2005
                • 39
                • Beograd

                #22
                I mene zanima ova tema s obzirom da imam accorda poslednje generacije sa Stag 300 premium uredjajem. Mogu reci da sam se poprilicno namucio sa seckanjem na nizim obrtajima i nesto nepravilniijem ponasanju prilikom ubrzavanja i delimicno na leru. Zato me i zanima da li bi prelazak na qbox plus, qnext plus ili mozda lpgtech 324 obd doneo neke poboljsanja kroz nove funkcionalnosti kojima bi se moglo izvrsiti dodatno podesavanje rada motora. I sto je najvaznije, da li uopste instalacija tj. kablaza omogucava samo prostu zamenu ecu-a? Ako ne, da li se cela instalacija menja ili se moze prepraviti?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Loše radi na leru, trza na nižim obrtajima i nepravilno ubrzava?? Pa radi li ikad kako treba??
                  Retoričko pitanje ali me uvek fascinira kako ljudi trpe sve i svašta, dodje mi baš krivo što ja nemam takve mušterije.
                  Taj auto tera Stag 4 sve leti u šesnaest a ako baš treba inat i stag 200 će ga terati.

                  To što vi sad ovde pričate je isto kao kad se pita da li win 8 tera excel bolje nego win7... Podrazumeva se da je exel ispravno instaliran a da je PC takodje ispravan.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #24
                    hoćeš reći, džaba i najbolji uređaj na svetu,ako isti biva ugrađen/setovan od strane beeeeeeeeeep........
                    Što bi rekla ona narodna: "A u ruke Mandušića Vuka,... itd" tako je i u ovom,kao i svakom drugom poslu

                    Comment

                    • GOLUB
                      CBC Član
                      • 06.04.2005
                      • 39
                      • Beograd

                      #25
                      Ha, slatko ste me nasmejali. Priznajem, sad kada procitam moj post i meni zvuci strasno ali je zaista daleko od toga. Komponente su odlicne, instalacija i majstor perfektni. Nego imam i druga auta na plin, imao sam i ranije, probao sam i druga auta i imam osecaj kao da ovaj uredjaj nije adekvatan za ovaj motor. Posebno se primecuje razlika u voznji na benzinu i gasu kada je ukljucena klima. Pritom, parametri odlicni, mapa bez odstupanja, adaptacija ukljucena, trimovi oko nule, potrosnja vrlo dobra...ali ipak...to sto malo fali to mladi srecu kvari . Zato sam i pitao za varijantu prelaska na moderniji uredjaj u nadi da ce moci da sredi stvar

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Ova tema je svakako OT ali da začinimo, koji je drugi auto i koji je uredjaj na njemu...
                        Što se tiče autoadaptacije kolega Speed je pokušao stidljivo da ukaže da nekad može biti i kontraproduktivna.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • GOLUB
                          CBC Član
                          • 06.04.2005
                          • 39
                          • Beograd

                          #27
                          Slazem se da je OT ali bi mi znacilo da nastavimo ako nemate nista protiv. Drugi auto je Mazda 5, isto stag 300 premium ali crveni valtek dizne, na hondi su zelene hana 1,9oma

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Originally posted by speedplus View Post
                            hoćeš reći, džaba i najbolji uređaj na svetu,ako isti biva ugrađen/setovan od strane beeeeeeeeeep........
                            Što bi rekla ona narodna: "A u ruke Mandušića Vuka,... itd" tako je i u ovom,kao i svakom drugom poslu
                            Neću ja ništa reći, svakim danom se sve više uveravam da je to činjenica a svakim danom ovog ebenog interneta gde su svi odjednom majstori se pokazuje da to nema veze sa životom.
                            Sve radi dok lepo radi a majstor je i baba kurana a kad neradi lepo e onda cvrc..

                            Toliko je toga ovde pisano, i previše čini mi se pa se pogube ljudi ali majstori bre ništa ne čitaju, znaju oni sve...

                            Sad kad već pišem, i dalje tvrdim da je što sam napisao, stag 200 je isto dobar kao i stag 4 samo mu je kućište katastrofa. Od svih pobrojanih opcija koje su navedene kao razlika jedino nema podešavanje po "3D" mapi ako ikad zatreba a retko treba ali to majstor mora da zna gde treba pa to objasni i predloži mušteriji a ne da doživotno trpa 200 jer je 15 ili 10 evra jeftiniji. Stag ISA2 ima sličan odnos prema stag 4, ima nešto viška što nekom treba ali većinom ne treba.

                            Ono što svima treba je solidan majstor koji zilion posto zna da je namestio gas kako treba i da punim ustima kaže mušteriji a sad pravac kod mehaničara, dijagnostičara ili koga god i da pregleda to i to.


                            Pošto mušterija zilion posto zna da na benzinu sve radi kao hor Bečkih dečaka jasno je da će biti problem nestručno ili nerazumljivo objasniti vlasniku vozila da je poneki dečak u pubertetu ili se oženio...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Originally posted by GOLUB View Post
                              Slazem se da je OT ali bi mi znacilo da nastavimo ako nemate nista protiv. Drugi auto je Mazda 5, isto stag 300 premium ali crveni valtek dizne, na hondi su zelene hana 1,9oma

                              Ne bih da se ubedjujem i upuštam u raspravu koji uredjaj šta radi i na koji način jer to svakako ne treba da interesuje mušterije nego majstore a i kontraproduktivno je da neko ko ne vlada materijom zna deo priče jer donosi pogrešne zaključke.
                              Uglavnom, nismo radili stotine akorda ali nekoliko jesmo, svi su uradjeni sa stag 4 i valtek diznama i svi rade normalno.
                              Izprethodne rečenice bih izvukao zaključak da:

                              1. Uredjaj nije adekvatno podešen
                              2. Na automobili postoji neka neispravnost koja se manje manifestuje na benzinu nego na plinu. ( ne bih obrazlagao N-ti put šta je razlika i zašto je manje ili više)
                              3. Jedna Hana dizna je neispravna.
                              4. Ili kombinacija sva tri.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • GOLUB
                                CBC Član
                                • 06.04.2005
                                • 39
                                • Beograd

                                #30
                                Svaka cast, isto smo razmisljali.

                                1. Uredjaj vise puta podesavan od nule tj. autokalibracije, kao i svaki put kad bi se pojavio noviji firmware. Filteri redovno menjani, proban plin sa razlicitih pumpi. Rezultat isti.
                                2. Ista sumnja, preventivno (bespotrebno) zamenjen akumulator, detaljno proverena i ispitana elektroinstalacija, punjenje alternatora, pametni regler, masa (napon na akumulatoru 14,2v u leru), bobine testirane i testerom i osciliskopom, bespotrebno zamenjene svecice novim iridijumskim (cak smanjen i zazor za 0,15mm), ociscen leptir gasa i egr ventil mada su izgledali kao novi. Potroseno staro gorivo iz rezervoara i usuto novo od 98 oktana. Rezultat - na benzin auto ide besprekorno kao i pre svih ovih radnji.
                                3. Dizne iskljucivane jedna po jedna pojedinacno u voznji a zatim i dve po dve a kasnije i po tri odjednom. Rezultat interesantan - iskljucivanjem bilo koje (jedne) dizne problem nestaje. Da li to znaci da je problem do njih ili ne?

                                Nisam napomenuo da je auto presao 50.000 km od cega 20.000 sa gasom.

                                Da li imate jos neki savet sta bi se jos moglo probati?

                                Comment

                                Working...
                                X