Uredjaj E-GAS http://www.e-gasweb.com ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uredjaj E-GAS http://www.e-gasweb.com ?

    Ima li neko iskustva sa ugradnjom ovih uredjaja?
    Jedna firma koja radi inace LOVATO mi nudi ovu opciju kao jeftinije / modernije resenje, a ugradjum uredjaj u POLO 1.6i plasticna usisna grana.

    Hvala unapred!
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Do sada cuo samo reci hvale. Strpi se malo ima ovde jedan sto ih ugradjuje, pa da prenese iskustva
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Galvni inzinjer u razvoju Lovata, gdin Salvatore Riccobene je pre par meseci napustio fabriku i osnovao svoju E-g@s.

      Uredjaj koji je napravio i konstruisao je trebalo da bude nova verzija Lovato Fast sistema.

      Po kvalitetu izvedbe uredjaj je u samom vrhu, uz ostale Italijinske proizvodjace, a ono sto ga izdvaja od ostalih je par logicnih konstrukcionih resenja, kojih se ostali ili nisu setili ili nisu znali.

      Moje iskustvo je na do sada 6 ugradjenih e-gas sistema, vishe nego pozitivno tako da ti toplo preporuchujem da ugradish sistem.

      Fabrika je nova i mlada, ali vrlo brzo ce steci popularnost zahvaljujuci malo povoljnijoj ceni i visokom kvalitetu.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment


      • #4
        Igrom slucaja sam istu informaciju u medjuvremenu cuo sa druge strane, tako da ispada da je dobra stvar skroz. E sad... vreme ce da pokaze.
        U celoj prici mi je jaaaako svidja sto je (konacno) malo pala cena za to.
        Sad i nece toliko boleti dzep
        Kad skupim jos par zelenih eto me na ugradnji pa cu preneti i licna iskustva.

        U svakom slucaju hvala na odgovoru!

        Comment

        • Dragan
          CBC Veteran
          • 18.09.2005
          • 184
          • U blizini Novog Sada

          #5
          Doticni Salvatore Ricobene je bio 1997. god. u Novom Sadu jer je NIS-GAS te godine uvezao oko 1000 kompleta sto vakumskih , sto elektronaca.Covek je prva liga, za svaki problem je imao resenje.On je konstruisao vecinu stvari u Lovatu i mislim da to sto je napustio Lovato veliki udarac za tu fabriku.

          Comment

          • shadow
            CBC Senator XXL
            • 23.09.2005
            • 555
            • Beograd

            #6
            Jel moze neko da napise nesto konkretno o tome? tipa po cemu se razlikuje od lovato fast auta, koja je cena toga i sl.
            My crew is all fired up
            Y'all better just wise up

            Comment


            • #7
              Ugradijo ja E-gas. Sve ok uradjeno.
              Auto ide isto ko i pre... Jedva da se oseti neki gubitak performansi.
              Jedino ne primi odma gas ali samo pri naglom prelazu iz brzine u brzinu.
              Kolika je potrosnja i to videcemo kroz par ispraznjenih rezervoara.
              Sve u svemu sve je OK.
              Salvatore je napravio dobar deal.
              Koga interesuje cena nek pise na PM. Necu da reklamiram nikoga javno

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Vanja, bas zato sto si zadovoljan mozes da kazes gde si ugradio i koliko platio. To jos uvek nije zabranjeno.

                Problemchic koji imas prilikom saltnja, je koliko sam razumeo "knedla"?!?

                Reci mi kolika je duzina creva, izmedju raila sa gasnim brizgacima i uvodnika u usisnoj grani?
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Uvek tako. Otvori se tema. Nikome nije jasno ni sa kojim ciljem. Sve je ok samo postoji "mali problem" a sve ostalo je enigma pa smo jos i fini da prakticno prikrivamo majstora koji je super samo je malo pogresio pod izgovorom da necemo da reklamiramo nikoga. Pa jel to reklama ili anti-reklama?
                  VanjaNS975,
                  Zasto si ti ustvari otvorio ovu temu? Da nam ne kazes nista? Svi smo mi jako zainteresovani za tvoju instalaciju i tvoj problem pa ce nam biti jako zao sto nam neces reci koliko to zadovoljstvo kosta i ko je ugradio. Gorim od zelje da saznam.
                  Trosis nase vreme da te citamo a ocekujes da ti neko izvlaci klestima reci iz usta. Ili mozda trazis majstora ovde? Ne, nisu oni ovde. U svojim servisima su, a nije ni tajna koji su to servisi.

                  Comment


                  • #10
                    Pa stvar se u stvari vrlo brzo razvila, zahvaljujuci internetu i mom zvanju svih servisa i "cupanja klestima informacija" od majstora raznih.
                    Saznao sam dovoljno informacija da prelomim dvomesecne muke, pa sam se odlucio da ugradim uredjaj kod Stanisica u Futogu, jer mi je najblize, a i znam ljude + sto su bili najpovoljniji.
                    A ne zelim da kazem cenu jer ce se odredjeni ljudi odavde mozda osecati prozvanim jer je kod njih to isto sve malo skuplje. A necu da "zakuvavam".
                    Uostalom www.telekom.yu - tlf. imenik - pravna lica - Novi sad - teritorija Futog - Stanisic - pa pitajte licno.
                    A sto se tice samog rada uredjaja - sve ok, kao sto sam rekao, samo sto ima tzv. "knedlu", al i to nije uvek.
                    E sad. Posto je izduvni sistem malo modifikovan.
                    Ubacena je 50mm cev od pocetka do kraja sa dva sportska lonca, da li je moguce da to sto nema katalizator "zbunjuje" uredjaj pa kada sa negde oko 5-6000 obrtaja padne na 900 - 1000 (koliki je vec ler) - kada saltam brzine - malo se "zadavi" pa ne povuce odmah?
                    Koliko je u stvari bitan taj katalizator u celoj prici?
                    A ono sto me pitao IvanT "Reci mi kolika je duzina creva, izmedju raila sa gasnim brizgacima i uvodnika u usisnoj grani?"
                    Moras mi malo "srpskijim" jezikom objasniti sta treba da pogledam ispod haube, jer ja nisam majstor... ni blizu toga... razumem se koliko se razumem... mogu eventualno da postavim par fotki negde (gde? by the way - posto sam relativno nov na ovom forumu?) Koliko ja kontam levo od brizgaljki je jedan deo do kog ide crevo koje je duzine tolike koliko je i rastojanje izmedju te dve stvari. A to je negde oko 30cm mozda malo vise.

                    Pozdrav i hvala!

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Misli na duzinu malih crevaca koji idu od one sklopke sa diznama pa svako crevce za svoj cilindar.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Ma da ne komplikujemo, ako imas Dig. foto aparat, uslikaj 2-3 slikice, post-iraj ih ovdje, pa da momci komentarisu...

                        Za pozitivne-negativne dojmove o majstorima, imas i posebnu temu, koja je namjenjena kao neki reper za buduce musterije... Pa je ispuni...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          kada sa negde oko 5-6000 obrtaja padne na 900 - 1000 (koliki je vec ler) - kada saltam brzine - malo se "zadavi" pa ne povuce odmah?
                          nije mi jasno bas kako to saltas (nacin) da se tako nesto moze dogoditi.

                          ako saltas sa 5000 rpm u sledecu brzinu to bi trebalo da bude oko 3500 obrtaja, nikako 1000 rpm.

                          prevelika je razlika od 6000 do 1000 rpm da se ne bi osetila rupa, na bilo kom autu a i na 1000 rpm obicno auto i ne moze da vuce, ima samo 10tak konja snage a sto je premalo.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by vanjans975
                            Pa stvar se u stvari vrlo brzo razvila, zahvaljujuci internetu i mom zvanju svih servisa i "cupanja klestima informacija" od majstora raznih.

                            A ne zelim da kazem cenu jer ce se odredjeni ljudi odavde mozda osecati prozvanim jer je kod njih to isto sve malo skuplje. A necu da "zakuvavam".
                            Ja dovoljno objasnim uvek da ne bih rekao da se od mene čupaju informacije klještima.
                            Drugo, pošto bi eventualno verovatno ja mogao biti taj jedan prozvani, da te obavestim slobodno objavi cenu jer to nije tajna pravljenja atomske bombe, mada ni to nije tajna odavno

                            Ne shvatam izjave tipa ovde se ne sme pisati ovo i ovo ili ono i da li će se to svidjati nekom odavde.

                            Cene su takve kakve su i svako ima svoj izbor gde će ići, Stanišić kao i Eurogas vrlodobro znaju moje mišljenje o politici cena. Samo kod nas uvoznik i diler imaju manju cenu od "ovlašćenog" servisa. Svugde u svetu se štite svoji kupci.



                            Ono što ja lično neću ovde nikad dodzvoliti je da neki servis napiše "dodjite kod mene" kao vid reklame. ZmajKV to radi upravo onako kako treba u poslednje vreme. Pokaže ljudima znanje, pomogne nama u odgovaranju na stalno ista pitanja i pomogne ljudim da se odluče na ugradnju kod njega. To je sasvim ok, volonterski rad iz koga proističe spontana reklama.

                            Druga stvar je da nema blaćenja ili hvaljenja servisa iz druge ruke. Postoji tema u vrhu gde se pišu dobra ili loša iskustva ali samo iz prve ruke.

                            Prema tome slobodno piši.

                            Ovo se ne odnosi na tebe nego na sve.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #15
                              Izvinjavam se za off ali jednostavno moram da kazem svoje misljenje o ovome sto je Dora napisao.

                              Kao i u svakom poslu tako i u poslu sa gasom postoji nezdrava konkurencija. kapiram da je Dora naj skuplji samo iz razloga zato sto je majstor ali u pravom smislu reci. Moj matori ima obicaj da kaze da bi voleo da svi kljucari budu u jednoj ulici pa da se pokaze ko je ko posto je i on naj jaci sa cenama u gradu. zato majstore Dora samo teraj kako ti mislis da treba i nema problema. 15 god. radim u radnji svoga oca i skapirao sam da nas jedino postuju musterije kojima se zavrsi posao kako treba ali i dobro naplati.

                              htedoh jos da prokomentarisem onaj deo price o 4000rpm razlike pri saltovanju ali me brick preduhitri ali i dalje se pitam cemu teranje u crveno ako ga onda pustis da padne na 1000rpm??? poenta je valjda pri takvoj voznji da se ostane ne sto vecim rpm...

                              pozdrav
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              Working...
                              X