Pozdrav,
mozda nije pravo mjesto ali nisam htio da pravim novu temu radi par sitnica koje me interesuju. Imam ugradjen Zavoli Bora OBDII sistem sa kojim sam odvrtio 63.000km od ukupno 65.000km na satu automobila.
Sve radi super i zaista nemam primjedbi, ali me interesuje jedna stvar. Od ugradnje LPG-a LTFT trim se vrti u plusu izmedju 7 i 10% (provjeravano u vise navrata OBDII Bluetooth dijagnostikom i Torque Pro programom za Android), sto znaci da je plinska mapa blago siromasna, ali smatram da je to i dalje dosta dobra mapa. Imam kabal i program za svoj Zavoli, prije par dana sam ga spajao i prolazio kroz podesavanja, i tamo je sve namjesteno po PS-u, ali mi jedna stvar bode oci. OBDII korekcija nije ukljucena.
Ono sto me interesuje, ako ukljucim OBDII korekciju (OBDII veza izmedju plinskog i benzinskog ECU-a postoji i aktivna je, to nije sporno), da li bi plinska mapa vremenom trebala ispeglati do savrsenstva, i da se benzinska vrati u nulu, tj. da LTFT bude 0 ili blizu nule.
Takodjer, da li plinski ECU radi real time korekcije ubrizgavanja kada je OBDII korekcija ukljucena, ili koriguje samu plinsku mapu i istu trajno pamti?

Je li dovoljno samo da cekiram box "Activate the Strategy" bez da diram ista drugo od parametara?
I da, sta mislite o ukljucivanju opcije da auto pali direktno na plin kada je vruc? Preporucujete ili ne? Sada je namjesteno da vruc pali na benzin i da prebacuje na LPG poslije 5 sekundi.
Eto, to je tih nekih par stvari koje me interesuju. Hvala unaprijed.
mozda nije pravo mjesto ali nisam htio da pravim novu temu radi par sitnica koje me interesuju. Imam ugradjen Zavoli Bora OBDII sistem sa kojim sam odvrtio 63.000km od ukupno 65.000km na satu automobila.
Sve radi super i zaista nemam primjedbi, ali me interesuje jedna stvar. Od ugradnje LPG-a LTFT trim se vrti u plusu izmedju 7 i 10% (provjeravano u vise navrata OBDII Bluetooth dijagnostikom i Torque Pro programom za Android), sto znaci da je plinska mapa blago siromasna, ali smatram da je to i dalje dosta dobra mapa. Imam kabal i program za svoj Zavoli, prije par dana sam ga spajao i prolazio kroz podesavanja, i tamo je sve namjesteno po PS-u, ali mi jedna stvar bode oci. OBDII korekcija nije ukljucena.
Ono sto me interesuje, ako ukljucim OBDII korekciju (OBDII veza izmedju plinskog i benzinskog ECU-a postoji i aktivna je, to nije sporno), da li bi plinska mapa vremenom trebala ispeglati do savrsenstva, i da se benzinska vrati u nulu, tj. da LTFT bude 0 ili blizu nule.
Takodjer, da li plinski ECU radi real time korekcije ubrizgavanja kada je OBDII korekcija ukljucena, ili koriguje samu plinsku mapu i istu trajno pamti?

Je li dovoljno samo da cekiram box "Activate the Strategy" bez da diram ista drugo od parametara?
I da, sta mislite o ukljucivanju opcije da auto pali direktno na plin kada je vruc? Preporucujete ili ne? Sada je namjesteno da vruc pali na benzin i da prebacuje na LPG poslije 5 sekundi.
Eto, to je tih nekih par stvari koje me interesuju. Hvala unaprijed.
Comment