Pozdrav svima.Imam nubiru 2 2002 god karavan,motor je 1.6 16v 106ks.Auto radi odlicno na benzinu,mehanicki je 1/1 sve je sredjeno i mehanika ,skoro sam i veliki servis menjao i bobinu sam menjao trokirala stara.Imam interfejs pa pomalo cackam mapu tj namestam je da radi ok posto mi se desava da nekad posle mesec dana auto radi lose odradim autokalibraciju malo ispeglam mapu i radi.Nisam majstor vec me zanima imam pomalo znanja konsultujem se a odem kod majstora kad treba nesto ozbiljnije.Znam da ne moze preko neta da se namesti pa cu pokusati sto bolju sliku da vam dam,ali caskajmo, dajte neki savet, kritiku, predlog
Problem - auto na otvorenom putu trosi oko 7l plina a ako je pun ili malo ostrije se vozi trosi 8l i to mi je ok.Ali u gradu Uzicu(jako brdovito) trosi i 17l cistog grada.Auto mi je u taxiju i za teren kuda se ide ocekujem oko 15l gradsku voznju i ja zadovoljan .Mozda se neko seca bio je u autu landi renzo i valtek dizne pa je radilo kako je radilo malo stucalo tuc muc i bilo je oko 15 potrosnja na kraju .U januaru je stavljen stag 200 remontovan isparivac i dizne.Dizne su valtek 3om crvene isparivac tomaseto.Kada je stavljen stag 200 auto kao drugi radi lepo bolje vuce sve ok.Prvo sipanje 20 potrosnja ,ma aj jos koji put ,dok prodje koji rezervoar membrane legne itd i stalno 20.Odem do majstora sto je ugradio on mi spusti mapu i auto 18-19l potrosnja aqli radi ocajno cima trokira lose vuce. Gore nego sa landijem sto je bio opet kod majstora i on samo autokalibraciju i to je to.Nije ok ali sta da mu radis .I tako kasnije vidim sa likom od koga sam kupio interfejs da su dizne na 2.0 busene i svaki put pri autokalibraciji izbacivao nozzle too big,pa smo smanjili na 1.8 . I lepo je radio ali poceo da zeza posle 15 dana.Kako prebacim na benzin sve je ok,ociscene su i benzinske dizne.Menjani i svi plinski filteri.
Uradio sam autokalibraciju po uputstvu ac pa ponovnio identicnu putanju sa istim uslovima i mape se tada poklapaju ali posle malo voznje u gradu budu drugacije.Iako se poklapaju nekako ne radi tecno kao na benzinu a kada se ne poklapaju radi i na plinu ok.
Evo trenutno je oko 17 potrosnja a mapa izgleda ovako

i podesavanja

E sad zanima me ono odstupanje koliko treba da bude mozda da ide po ravnoj liniji,ako imate vase slike da pogledam?
Meni benzinske dizne rade na 2ms a plinske na 3.0ms-3.5ms?Mozda ako stag 200 podrzava da se stave zute dizne valtek od 1 om?
Evo i snimak kako radi gde se vidi brzina dizni ,lamda sonda na benzinu i na plinu i na 40oj sekundi snimka kada dodam gas opadne mi pritisak vidi se i na 0.8 to ne bi trebalo tako zar ne?Mozda je u tome problem potrosnje ali vrati se odmah.
Sada videh u kom je delu tema ,izvinjavam se neka je admin prebaci u sekvent deo.
Problem - auto na otvorenom putu trosi oko 7l plina a ako je pun ili malo ostrije se vozi trosi 8l i to mi je ok.Ali u gradu Uzicu(jako brdovito) trosi i 17l cistog grada.Auto mi je u taxiju i za teren kuda se ide ocekujem oko 15l gradsku voznju i ja zadovoljan .Mozda se neko seca bio je u autu landi renzo i valtek dizne pa je radilo kako je radilo malo stucalo tuc muc i bilo je oko 15 potrosnja na kraju .U januaru je stavljen stag 200 remontovan isparivac i dizne.Dizne su valtek 3om crvene isparivac tomaseto.Kada je stavljen stag 200 auto kao drugi radi lepo bolje vuce sve ok.Prvo sipanje 20 potrosnja ,ma aj jos koji put ,dok prodje koji rezervoar membrane legne itd i stalno 20.Odem do majstora sto je ugradio on mi spusti mapu i auto 18-19l potrosnja aqli radi ocajno cima trokira lose vuce. Gore nego sa landijem sto je bio opet kod majstora i on samo autokalibraciju i to je to.Nije ok ali sta da mu radis .I tako kasnije vidim sa likom od koga sam kupio interfejs da su dizne na 2.0 busene i svaki put pri autokalibraciji izbacivao nozzle too big,pa smo smanjili na 1.8 . I lepo je radio ali poceo da zeza posle 15 dana.Kako prebacim na benzin sve je ok,ociscene su i benzinske dizne.Menjani i svi plinski filteri.
Uradio sam autokalibraciju po uputstvu ac pa ponovnio identicnu putanju sa istim uslovima i mape se tada poklapaju ali posle malo voznje u gradu budu drugacije.Iako se poklapaju nekako ne radi tecno kao na benzinu a kada se ne poklapaju radi i na plinu ok.
Evo trenutno je oko 17 potrosnja a mapa izgleda ovako

i podesavanja

E sad zanima me ono odstupanje koliko treba da bude mozda da ide po ravnoj liniji,ako imate vase slike da pogledam?
Meni benzinske dizne rade na 2ms a plinske na 3.0ms-3.5ms?Mozda ako stag 200 podrzava da se stave zute dizne valtek od 1 om?
Evo i snimak kako radi gde se vidi brzina dizni ,lamda sonda na benzinu i na plinu i na 40oj sekundi snimka kada dodam gas opadne mi pritisak vidi se i na 0.8 to ne bi trebalo tako zar ne?Mozda je u tome problem potrosnje ali vrati se odmah.
Sada videh u kom je delu tema ,izvinjavam se neka je admin prebaci u sekvent deo.
Comment