Taj cilindar,ciju si diznu ugasio u stvari je blokiran da radi samo na benzinu,a kada je sve u redu i ne treba da se oseti razlika u radu...dalje,cim je reduktor zaprljan,velika verovatnoca je da je ista situacija i sa diznama,znaci trebalo bi intervenisati i na njima....i svakako proveriti hod dizni... pa onda moze autokalibracija...jos dalje,kada se sve to odradi,treba provozati auto,da napravi mape,odnosno krive ubrizgavanja za MB,kao i za LPG....
prevelika potrosnja gasa
Collapse
X
-
kod gasenja dizne osetilo se ali neznatno,kada sam ugasio i drugu onda se osetilo malo vise,onda sam njih aktivirao,gasio druge dve situacija se ponovila,tako da mislim da dizne rade,a i osetilo bi se u potrosnji benzina,posto je izvrsena kalibracija ja bih da sacekam par dana da vidim kako ce da se sve to ponasa,ako opet bude problema cucemo se da se dogovorimo kad da dodjem do tebe da resimo ovo.Originally posted by -slavisa- View PostTaj cilindar,ciju si diznu ugasio u stvari je blokiran da radi samo na benzinu,a kada je sve u redu i ne treba da se oseti razlika u radu...dalje,cim je reduktor zaprljan,velika verovatnoca je da je ista situacija i sa diznama,znaci trebalo bi intervenisati i na njima....i svakako proveriti hod dizni... pa onda moze autokalibracija...jos dalje,kada se sve to odradi,treba provozati auto,da napravi mape,odnosno krive ubrizgavanja za MB,kao i za LPG....
P.S. imam neki osecaj da kada se auto dobro ugreje da tad pocinju problemi - to je samo osecaj.
Comment
-
Comment