Taj cilindar,ciju si diznu ugasio u stvari je blokiran da radi samo na benzinu,a kada je sve u redu i ne treba da se oseti razlika u radu...dalje,cim je reduktor zaprljan,velika verovatnoca je da je ista situacija i sa diznama,znaci trebalo bi intervenisati i na njima....i svakako proveriti hod dizni... pa onda moze autokalibracija...jos dalje,kada se sve to odradi,treba provozati auto,da napravi mape,odnosno krive ubrizgavanja za MB,kao i za LPG....
prevelika potrosnja gasa
Collapse
X
-
Originally posted by -slavisa- View PostTaj cilindar,ciju si diznu ugasio u stvari je blokiran da radi samo na benzinu,a kada je sve u redu i ne treba da se oseti razlika u radu...dalje,cim je reduktor zaprljan,velika verovatnoca je da je ista situacija i sa diznama,znaci trebalo bi intervenisati i na njima....i svakako proveriti hod dizni... pa onda moze autokalibracija...jos dalje,kada se sve to odradi,treba provozati auto,da napravi mape,odnosno krive ubrizgavanja za MB,kao i za LPG....
P.S. imam neki osecaj da kada se auto dobro ugreje da tad pocinju problemi - to je samo osecaj.
Comment
-
Comment