Moracu i ja da razbusim jos pa da vidim da li nakon autokalibracije pada mnozilac.interesuje me da li se samo razbusuju uvodnici na usisnoj grani ili se buse i oni na rampi dizni ??
STAG 200 mapa
Collapse
X
-
Ne diras nista na usisnoj grani oni su vec precnika 3,6mm.Kupi burgije 2,1;2,2;2,3;2,4 i 2,5mm pa polako razbusuj i prati mnozilac.Posto nemas komparater ne diraj dizne.One su fabricki podesene na 0,45mm.
Ovo su preporuke proizvodjaca:
Nozzle diameter [mm]
Reducer's pressure 1 [bar]
Power for 1 cylinder [HP]
1,8-2 12 – 17
2,1-2,3 18 – 24
2,4-2,6 25 – 32
2,7-2,9 33 – 40
3,0 41 – 48
Podesavanja hoda klipa u zavisnosti od brzine injektiranja benzinske dizne u leru:
2.00 ms - 0.30 mm
2.00 - 2.25 ms - 0.35 mm
2.25 - 2.40 ms - 0.40 mm
2.40 - 2.50 ms - 0.45 mm
2.50 - 2.65 ms - 0.50 mm
2.65 - 2.75 ms - 0.55 mm
2.75 - 2.90 ms - 0.60 mm
2.90 - 3.00 ms - 0.65 mm
3.00 - 3.10 ms - 0.70 mmLast edited by hare011; 20.12.2016, 13:53.
Comment
-
-
Sad sam bio do auta i opet premeravao.One dole u usisnoj jesu 3.6 mm i znaci to ne diram nista,vec bi trebalo razbusiti ove na diznama.Medjutim kad sam ih premerio sublerom one su na moju zalost vec razbusene i to na 3 mm.Sta mi je dalje ciniti da li ih zameniti?
Comment
-
-
Nisi merio verovatno dobro,pretpostavljam da si merio tako da se izjavim one male cevcice na uvodniku na cega se creva nabijaju.Ako si tako pogresio si moras da izvrnes uvodnik iz samog sklopa dizni i meris onu drugu stranu gde je navoj.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Comment
-
Comment