Pa hoce nekad da secne kad je u niskim obrtajima i naglo se doda gas.Primetan je gubitak snage npr. negde gde sam ranije drugom uzbrdo sad hoce da zatrese kao da se ugusi.Dok na ravnom ide ok sem kad se bas duboko pritisne papucica gasa zna da trzne prilikom izvlacenja brzine.Koje bi tacke trebao srediti da se mapa ispegla??
Mozes da navlacis mnozilac tako da se krive poklope i to radis tako sto kliknes na zutu tacku pa je kursorom pomeras na gore i pomeras je levo,desno.Mozes i da povecas malo pritisak pa da vidis sta ce biti.Sve se podesava u voznji pa ti treba neko da vozi dok ti radis na laptopu.
Ako zute tacke pomeram prema gore onda ce i plinska kriva ici prema gore ako se ne varam?Pa podici cu pritisak na 1.1 pa cu probati.Interesuje me jos jedna stvar?Da li stavljati selne na gumena creva koja idu na vakum liniji od ispraivaca do map senzora i usisne grane??Ili nema potrebe?Vidim da neki to rade a neki ne.
Selne idu kad je veći pritisak 1.2 pa naviše ništa te ne košta da ih postaviš. Podigni pritisak na 1.1 ili 1.15 uradi kalibraciju pa onda daj slike. Na ovoj mapi ti je siromašna smjesa i to nije dobro za motor a ni za snagu. Krive kad se poklope onda je ideal. Treba će vremena ali ne štima se plin svaki dan. Jednom napraviš i miran si. Bolje da zelena ide iznad nego ispod
Rekoh ti podigni pritisak pa ponovo kalibraciju. Tačke je logično da podižes na mjestima gdje je zelena ispod plave. A gdje bude iznad tu ih spustaj. Ideal mnozioc je kad vrijeme benzinskog ubrizgavanja ostane isto i kad je na benzinu i kad je na LPG. Tj približno da bude
Reduktor koji je rođen da u postignutom režimu,radi sa 1,30 bar apsolutnog pritiska = na slici 1,04 diferencijalnog, ne treba terati na silu da radi sa većim pritiskom !!!
Sad sam u neodumici da li podici pritisak ili ne??Ili samo podici mnozilac,obrisati plinsku mapu pa izvoziti da se vidi da li se benzinska i plinska mapa poklapaju nakon podizanja mnozioca.Vidim da mnogi kazu da bi bilo idealno podesti da vremena benzinskih i plinskih dizni u leru budu ista,da li je to moguce i na koji nacin??
Pitanje za majstore, koliko košta ovo kod vas u servisu? Ne mora u dinar, od do.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Ne podesiti da vremena benz i plinski dizni budu ista nego da benzinske dizne ne menjaju vremena kad su ma gasu tj jednaka su kao i kad radi na benz samo.
Comment