Zavoli Bora S32 OBD ili AC Stag Qbox plus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrdragan
    CBC Član
    • 13.07.2009
    • 88
    • Sombor

    Zavoli Bora S32 OBD ili AC Stag Qbox plus

    Imam dilemu oko ugradnje lpg sistema u Fiat Tipo 1.4 16v (atmosferski, Euro 6 norma). Dilema je između Zavoli Bora S32 OBD i AC Stag Qbox plus (sa svim pripadajućim ostalim elementima, Valtek dizne, Tomaseto isparivač...). Po forumima vidim da niko sa Zavolijem nema problema i da ga čak većina hvali po pouzdanosti i kvalitetu. Međutim, proučio sam malo software za taj sistem i pomalo se razočarao. Ne toliko oko broja opcija, manje više sve što treba tu je nego kod mapiranja. Imate opciju da peške izmapirate celu mapu u zavisnosti od broja obrtaja i benzinskog ubrizgavanja ali to je naravno vraški teško ili gotovo nemoguće u svim režimima vožnje. Sistem uopšte ne beleži nikakva odstupanja niti bilo šta od toga nego jednostavno morate sve da radite u trenutku, što će reći nikad ne znate kako ste uradili. Drugi način je neka Easy map varijanta gde malo vozite na benzinu pa malo na gasu pa onda on predloži koliko da se multiplikatori pomere gore dole ali to je samo u zavisnosti od vremena benzinskog ubrizgavanja a ne i od obrtaja motora, što će reći da ćete sigurno imati neke režime gde će trimovi ludovati. E sad, sve to se kači na OBD pa je moguće da gasni ECU posle sam drnda po tome i šteluje ali u software-u nigde ni traga o tome, čini mi se da kao da OBD služi samo serviseru da prati trimove tokom mapiranja, ne znam. Kod Stag Qbox plus je sve jasno, upucate peške lepo mapu sa što manjim odstupanjem, on to lepo beleži pa uvek možete da vidite u kakvom vam je stanju mapa i kad se to sve lepo složi uključite autokorekciju i ne boli glava. Sa druge strane imam nekako utisak da Zavoli ima ostale komponente kvalitetnije, pre svega dizne i isparivač i nekako mi deluje kao jedinstven sistem, šta znam...
    Last edited by mrdragan; 15.02.2017, 22:37.
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #2
    Pa niko ne tjera da staviš dizne koje dodju u setu. Mislim da stag po pitanju softvera je daleko iznad zavoli ja, puno više opcija. Moj glas za stag. Imam ga godinu i po dana. Nema problema nikakvih. Sve lijepo radi. Kad se podesi mapa nema cackanja više.

    Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

    Comment

    • canibal86
      CBC Veteran
      • 07.03.2010
      • 155
      • Sid

      #3
      Mozda da se odlucis za taj Stag sa npr hana diznama ili baracuda dosta su kvalitetnije od valteka.

      Sent from my LG-D855 using Tapatalk

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        6. AC ... Šta reći a da drugi ne zaplaču.. ipak su to moji drugari AC je sa prvim softverom bio 10 u glavu za AEB-olike softver, ispod pobrojane. Neko je konačno pitao majstore šta treba softver da ima i napravio je to... Za hardver su izabrali Tomasetto isparivač što baš nije najsjanije rešenje (danas ali je onda bilo) i Valtekove dizne što je tada bilo dobro rešenje a danac baš i nije. Naš gas je malo specifično pokvaren tako da to ima velikog uticaja. Prednost je što su dine i isparivalč jeftini tako da se lako bacaju kad se pokvare.

        Današnji softver je neuporediv sa onim prvim koji je 1.xx a danas je 11 ili 12xx prestao sam da pratim tačne brojke. Ima i novi koji ide uz Novu Qbox generaciju koji će se sasvim sigurno unapredjivati. Mislim da čak sad pomalo preteruju jer upadaju u zamku da poboljšaju dobro što nije uvek lako. Znači softver je dobar što pokazuje sve više kupaca interfejsa a program je slobodan da se skine sa sajta. Komponente su promenljive, izbor dizni i senzora je baš velik tako da možete staviti bilo koje dizne sa tržišta i u programu čekirati kockicu za te dizne i to je to... Senzori na istom principu. OBD je kao i ISA3 je stvarno u funkciji softvera za bolji rad ne za servisera da sepravi kao nešto ja tu vidim ali neću da ti kažem...

        Servisi koji ga rade su na svakom ćošku, još malo pa će i kovači po selima da ga popravljaju. Kvalitet opreme zavisi od plaćanja pošto je sve podržano. Gama od nekoliko modela zadovoljava sve potrebe od Punta do Vankela.. malo karikiram za Vankela ali radili su ljudi Sad ima svoje isparivače koji su dobri i svoje dizne koje bi trebalo da su dobre po karakteristikama ali za njih mi treba vreme da prodje... Trpi svoje i tudje komponente...


        1.
        Zavoli ima Pan dizne koje su dobre. Ima isparivač koji traje maksimalno 70K u proseku naravno a može i manje, ima izuzetno glup softber kako si i sam rekao (slažem se) i taj OBD služi da voziš auto beskonačno gledajući trimove sa nadom da ćeš ubosti tu negde jer nikad nećeš znati da li je to stvarno najbolje.
        Zavoli više ne stavlja Pan dizne u toj sirotinjskoj varijanti. Zavoli možeš "popraviti" ili neki bitan deo kupiti samo u Lancu servisa kojih sad ne znam koliko ima ali je to veoma loše kad želiš promeniti servisera ili ako ti nije pri ruci. Ne trpe tudje komponente.

        2. Lovato koristi isti softver samo druge boje, isparivač nije uspeo ni posle 12 godina i nekoliko rekonstrukcija da bude normalan, ne dobar nego bar normalan. Dizne su sad ok kvaliteta i to je kao kod Zavolija jedina svetla tačka. Lovato sad koristi bolje dizne nego pre. Lovato je pratkično izumro na ovim prostorima i rade ga par servisa što takodje predstavlja problem kod održavanja jer ako te krenu zezati možeš da se slikaš. Ne trpe tudje komponente.

        3. Landi renzo takodje nudi sirotinjsku varijantu sa istim preglupim softverom takodje druge boje na ekranu da bi se ratlikovao. Isparivač u koji su se svi kleli (serviseri) čuvena kocka je nezahvalna za reparaciju a nije tako baš dobra za tu cenu. Medove dizne na koje su se mnogi opekli jer koštaju 80 evra komad, takodje ne rade baš za toliko novaca koliko koštaju.. Sad i oni imaju lajt varijantu kao i gore opisani. Fond servisera je baš tanal pa i tu ima problema sa popravkama ili održavanjem. Ne trpe tudje komponente.

        4. BRC... Šta reći a ne zaplakati... meću da trošim reči jer to danas da neko ugradi na auto i to još plati ima otvoren Konto u Lazi ili Kovinu ali je svakako zreo za rehabilitaciju.

        5. Neki drugi.. Ne bih da trošim reči na trenutne hirove pojedinaca koji misle da će preoteti tržište lošijim uredjajem za skoro iste pare ili 10 evra jeftinije... Bilo j bar desetak takvih uredjaja koji su posle doneli glavobolju mušterijama a i serviserima koji krenu da ruše tržište sa neispitanim uredjajem pa su svi u problemu. Reg, Agis, Lecho, Oscar, DT gas, Tartarini i još mnogi drugi...

        Da ne bude zabune. Lovato sam radio od prvog dana i branio ga svim silama (ima na forumu hiljade poruka), Zavoli sam takodje u nekom periodu ugradjivao, Landi Renzo i Egas, DT gas, Oscar... mnoge druge koje nisam spomenuo sam probao u primerku dva na meni ili prijateljima i... tako da pišem iz iskustva ugradjivača i posle uskustvaa servisiranja uredjaja koje su drugi ugradili i sad ne znaju kome da se obrate... A Onda... davno se pojavio AC Stag 200 prvi primitivni model. Primitivan je u odnosu na današnje a odmah je bio superioran u odnosu na tadašnju konkurenciju. Zato GO TO na 6.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Moraću ovo na sajt da stavim
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • mrdragan
            CBC Član
            • 13.07.2009
            • 88
            • Sombor

            #6
            Hvala Dori na opširnom i sveobuhvatnom odgovoru koji sam na moju žalost pročitao pola sata posle ostavljanja auta u servis za ugradnju. Zbog blizine servisa, lakše organizacije (čitaj izostanka sa posla) ili ko zna čega već trenutno se u auto ugrađuje Zavoli Bora S32 OBD. Da sam pročitao ranije verovatno bih promenio odluku, ali šta je tu je. Pretpostavljam da je igranka posle ugradnje zagarantovana (uključujući i ples sa trimova ) i da ću se opeći kao i bezbroj puta u životu, ali to je život. Prenosiću dalje impresije u vezi svega ovoga a što se tiče gore pisanog Dorinog teksta zaista bi ga trebalo okačiti na sajt ili ko zna gde već jer je svojevrsna LPG biblija.

            Comment

            • mupe
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 822
              • bg
              • Laguna 3 GT 2.0T 205

              #7
              Dora, ako te ne mrzi, ubaci i par reči objašnjenja oko BRC. Lično me ugradnja gasa baš i ne interesuje, ali sam od par ljudi čuo hvalospeve za BRC i njihove multipoint sisteme, a opet kod tih istih ljudi primetio da im sistemi i ne rade baš tako dobro kako oni pričaju, pogotovo kod nezagrejanog motora. Kažem, iskustvo sa plinom mi teži nuli, ali bih voleo da znam šta ih čini lošijim od svih ostalih, ako sam dobro protumačio tvoj komentar.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                BRC nije toliko lošiji ili je bar isto kao i svi ostali italijani, ono što ga izdvaja je veoma loša politika uvoznika koji je hteo da napravi baš ne znam ni ja šta pa je interfejs prodavao za teške pare, servis je koštao a i sad košta bar tri puta više nego kod bilo kog drugog... Što se tiče hvaljenja ljudi ugradjenog uredjaja, nije to samo sa BRC problem, to ide ovako, što je skuplju a jeste skuplji zajeb to se više vlasnik trudi da objasni okolini da se niej zajebo nego eto mi ne razumemo. Što se tiče servisa i oni što su se kleli u njega više ga ne rade pa je zato komentar da ko sada ugradi BRC mora da je veliki mazohista ili ima para na bacanje. Sa ugradnjom nemam iskustva zbog gore opisane cene interfejsa i politike da oni znaju a mi smo papani.. pa baš i nismo sada a ni onda bili...

                Sam hardver je ništa posebno dobro a ni loše ali u nekom periodu firma je izbacivala model do dva godišnje, to je pravilo malo problema kod vlasnika koji posle 3 godine dobiju savet da je to zastarelo i da se treba ugraditi novija generacija, naravno opet BRC i naravno po opet velikoj ceni...

                To je ukratjko.. svi talijanofili su pokušali da naprave eksluzivan krug servisa gde će uvoznik da bude alipaša a servisi doglavnici koji na kraju najebu sa mušterijama jer su poslednja karika i prva kojoj su date pare. Zato je izduvao Landi, BRC, Lovato a i Zavoli će. Te firme drže tenderi za ugradnju kad neko kupi flotu vozila a napolju kad daju extra povoljne uslove za ugradnju u neka vozila pa posle svi pričaju kako je to kul uredjaj čim se u fabrici ugradjuje a ono njesra...

                Pederska politika je masovno uvalila ljude i kaku pa su svi koji su kupili Punta sa gasom platili bukvalno duplo skuplje za gas, cena u servisu je bila oko 600 a u Zastavi je bila 1100.. Posle tačno 37 do 40K kilometara crkavaju dizne koje koštaju u prodaji preko 300 evra a za 270 ja sam ugradjivao komplet drugi i bolji... Sad ko tu i koga, ja nisam siguran...

                Mnogi se neće složiti sa mojim vidjenjem stvari ali ja to tako gledam...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • mupe
                  CBC Senator XXL
                  • 05.10.2006
                  • 822
                  • bg
                  • Laguna 3 GT 2.0T 205

                  #9
                  Ima smisla, a i uklapa se sa mojim (skromnim) znanjem. Hvala na pojašnjenju!

                  Comment

                  • mrdragan
                    CBC Član
                    • 13.07.2009
                    • 88
                    • Sombor

                    #10
                    Zavoli Bora S32 OBD ili AC Stag Qbox plus

                    Evo da sumiram prve utiske nakon ugradnje gore pomenutog sistema. Majstor je sve to upakovao estetski savršeno i pedantno (potvrdio višegodišnju reputaciju, neću da ga imenujem jer bez njegovog odobrenja nije kulturno). Sve što sam zahtevao ispoštovano je maksimalno (a nije da nisam zahtevan [emoji4]). U setu se nalaze i hvaljene Pan jet dizne od 2 oma. Na red je došla kalibracija, naravno prvo self kalibracija na leru pa u vožnji prvo kolekcija na benzinu pa na gasu pa klik da ECU predloži multiplilatore i to je to. Onu mapu (tabelu) po obrtajima i vremenima ubrizgavanja nismo ni pokušavali jer po meni to je nemoguća misija (možda na valjcima eventualno). Rekoh sebi to je to i tu se dalje nema šta štelovati to je maksimalno što mogu očekivati od ovog kontrolera. Krenem kući i pozitivno se iznenadim, počnem da se igram bord kompjuterom u različitim režimima vožnje pri konstantnom gasu i kliktanjem gas/benzin i utvrdim da su odstupanja u potrošnji odnosno vremenima ubrizgavanja skoro nikakva u svim režimima koje sam mogao voziti. E sad moguće je da kontroler sam drnda nešto sa trimovima pa se samopodešava jer je nakačen na obd iako u podešavanjima ništa nema o tome, samo se uključi obd i to je to ili je moj auto takav da nije potrebno mnogo korigovati mapu po obrtajima. Još jedno zapažanje je da je algoritam self kalibracije prilično dobro odradio posao i da u vožnji nije bilo puno dorade na tu početnu mapu. Sve u svemu za sad sam zadovoljan a posle videćemo. Još jednom da napomenem da sam servisom prezadovoljan ali ne želim da ih spominjem bez njihovog znanja.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment

                    • GOLUB
                      CBC Član
                      • 06.04.2005
                      • 39
                      • Beograd

                      #11
                      Interesantna tema, zanima me kako se kotiraju LPGTECH i Apolo uredjaji u kontekstu kvaliteta i prodje na nasom trzistu

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        LPGTech, solidan uređaj,radi to dobro, a Apolo,to je ono kad je pakovanje skuplje od proizvoda.

                        Comment

                        • hirurg83
                          CBC Senator XXL
                          • 26.02.2014
                          • 398
                          • Banjaluka
                          • VW Jetta

                          #13
                          Haha, speedplus odlično rečeno.
                          Pohvale za doru. Vrlo poucan i zabavan post.

                          Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

                          Comment

                          • mrdragan
                            CBC Član
                            • 13.07.2009
                            • 88
                            • Sombor

                            #14
                            Evo da sumiram utiske o Zavoli Bora S32 OBD posle nekoliko meseci korišćenja i pređenih 4000km. Interfejs sam nabavio lako i povoljno (neću da reklamiram čoveka, pravi sve moguće interfejse i prodaje ih na kupujem prodajem sajtu). Software sam takođe dobio od njega ali može da se skine vrlo lako sa neta i to ne neka krekovana verzija ili slično već verzija koju imaju serviseri i koja se redovno ažurira. Kada sam ugradio sistem nije postojala OBD autokorekcija ali sa najnovijim update-om i ta opcija postoji što se vidi na slici ispod. Pan JET dizne zaista rade savršeno i najskuplja su komponenta u tom setu ali kad jednog dana izdahnu mogu da se stave i neke jeftinije, jer su novijim ažuriranjima software-a ubacili i IG1 3 omske dizne i još neke pa možete da stavite i jeftinije (ukupno ima 7 vrsta dizni koje mogu da se izaberu). Sam gasni ECU nije neko čudo tehnike i oko podešavanja mape nema milion opcija ali kada se podesi radi odlično. Autokorekciju nisam uključio zbog stava koji imam o njoj ali eto i ta opcija postoji. Sve u svemu posle 4k kilometara sam prezadovoljan a za posle videćemo...



                            Comment

                            • hirurg83
                              CBC Senator XXL
                              • 26.02.2014
                              • 398
                              • Banjaluka
                              • VW Jetta

                              #15
                              Kako jadan soctver graficki

                              Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

                              Comment

                              Working...
                              X