Zavoli Zeta S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Booki
    CBC Član
    • 26.02.2017
    • 12
    • Sombor
    • Volvo S60 2.5T AWD

    #16
    Evo opet sam vršio merenja, isto. Preko Volvo VIDA diajagnositike i Aliseia, oba prikačena.
    Volvo prikazuje sledeće pri radu na benzin otvorenost benz dizni 1,35ms pri radu na gas otvorenost benz dizni 1,92ms (razlika 0,57ms)
    Aliesei prikazuje sledeće pri radu na benzin otvorenost benz dizni 2,13ms pri radu na gas otvorenost benz dizni 2,64ms (razlika 0,54ms)
    Na volvo dijag temp motora 85,5C, na Alisei temp red 57C, jedino što približno tačno pokazuje su obrtaji, VIDA 668 o/min, Alisei 662 o/min.
    Ajde temp i računam da ima razlike, jer se meri preko onog senzora koji je samo umetnut u isparivač i koji zna da ispadne.
    Da li ću dobiti nešto ako razliku između otvaranja benzinskih dizni pri radu na plin i gas dignem za % koji se razlikuju, što iznosi kod VIDE 0,57ms, a Aliseia 0,54ms, što je tu približno na oba meranja oko 40%. Da li će oni multiplikatori u mapi izaći iz dozvoljenih okvira i da li bih to smeo da uradim?
    Nemojte se svađati, svaki savet dobro došao. Majstori su svi odrađivali tu autokalibraciju i dizali pritisak isparivača i bacao je check engine. Isto sam odradio kalibraciju, ali ne baca grešku na bordu, samo kad prikačim Volvo dijagnostiku ispiše za fuel trim, a mene to nervira, hoću da ga podesim kako treba ako može, za šta oni (majtori) nemaju vremena, niti hoće da se petljaju sa tim. Jbga do sada terao samo Volvo dizlo, tamo znaš na čemu si. Zadnja slika sa mapom i umnoženim multiplikatorima za razliku otvaranja dizni.

    Last edited by Booki; 27.02.2017, 22:16.

    Comment

    • Booki
      CBC Član
      • 26.02.2017
      • 12
      • Sombor
      • Volvo S60 2.5T AWD

      #17
      Podešen FT benzinskih dizni na benz i na gas, +/-0,05ms. Digao multiplikatore za 25%, radi kao sat kako na leru tako i punom gasu. Nema trzavica prilikom postepenog i naglog ubrzanja, nema grešaka na Volvo dijagnostici, zasad. Videćemo još finija podešavanja kad budem sedeo na suvozačevom mestu. Slike kačim čim dođem kući. Plinske dizne su se ranije čile kako luckaju, sad se i to smanjilo, miran i stabilan ler gas.

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #18
        Slike ubuduće slika ekran sa tasterom print screen. Tako dobiješ kvalitetne slike. Dakle PRINT SCREEN zatim otvoriš PAINT uradiš paste i ideš na Save i sačuvaj. Tako ćeš dobiti odlične slike. Ja ove slike na telefonu ne mogu otvoriti jer su loše rezolucije.
        Senzor temperature moraš da učvrstis da bi mjerio i prebacivao na vrijeme na LPG. Normalno je da temperatura odstupa između isparivaca i senzora temperature. Ipak dolazi lpg koji je jako hladan.
        Napon na sondi mora da bude 0.45V
        To kad spojis sonde gledaš napon II podesis smjesu, auto kalibraciju radi kad je auto bas topao i kad je isparivac bas zagrijan.

        Доставио поштар "Поште Српске"

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Eto o tome pričam, mazohistički program. Ako je vreme benzinskih dizni isto ok je sve. Za temperaturu je normalno da bude do 20 stepeni razlike zbog mesta merenja. I na motoru nije svugde ista temperatura.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Booki
            CBC Član
            • 26.02.2017
            • 12
            • Sombor
            • Volvo S60 2.5T AWD

            #20
            jbga, znam za prtscr, samo mi sinoć bilo lakše tel (vide se slike, dobra je rez, verovatno preko tel se ne vide). Zadnja sonda mi daje voltažu 0,6V-0,8V. Po Volvo opisu funkcije je OK. Radio sam autokalibraciju kad je auto bio dobro zagrejan i isparivač, posle dužeg otvorenog puta i opet bi mi posle autokalibracije izbacivao da je smeša "lean" siromašna, digao sam tu mapu za nekih 25%, pa ću je korigovati ako bude trebalo. Da li bi mogao da spustim temp prebacivanja gasa, sad je na 25C, jer je očigledno u isparivaču veća temp, nego što pokazuje njegov senzor?
            Measurement range: -0.2 to +1.13.
            The signal from the rear heated oxygen sensor (HO2S) to the engine control module (ECM).
            Normal value when the engine is running at even load is approximately 0.6 V.
            The voltage may vary between -0.2 and 0.9 V. The voltage may, during engine braking for example, drop to -0.2 V.

            Last edited by Booki; 28.02.2017, 13:35.

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #21
              Napon 0.6 do 0.8 i pravi siromasnu smjesu. Džabe pomjeras mapu. Napon sam napisao kakav mora biti. Dok to ne rjesis džabe gubiš vrijeme. Napon preko 0.45V je siromašna a ispod je bogata smjesa. Zašto je to tako. Moraš malo da pročitaš šta je katalizator i na kom principu radi, kao i sta mjeri lambda sonda i kako dobija siromasnu smjesu. Najbolja solucija ugasiti sondu 2.ili uraditi emulator

              Доставио поштар "Поште Српске"

              Comment

              • Booki
                CBC Član
                • 26.02.2017
                • 12
                • Sombor
                • Volvo S60 2.5T AWD

                #22
                Ali kod mene je normalna vrednost sonde 0.6V po Volvo manualu i kreće se tu oko te vrednosti.

                Comment

                • hirurg83
                  CBC Senator XXL
                  • 26.02.2014
                  • 398
                  • Banjaluka
                  • VW Jetta

                  #23
                  A svašta. Nema mi logike. Onda mora uvjek da bude 0.6v a ne da ide na 0.8v

                  Доставио поштар "Поште Српске"

                  Comment

                  • bmiillan
                    CBC Senator XXL
                    • 18.04.2005
                    • 393
                    • beograd
                    • clk 200k

                    #24
                    zadnja lambda sonda ne utiče na smešu, samo prednja, kod volvoa je noramlno da bude u tim granicama koje si naveo
                    nemoj na silu uzmi veci cekic

                    Comment

                    • hirurg83
                      CBC Senator XXL
                      • 26.02.2014
                      • 398
                      • Banjaluka
                      • VW Jetta

                      #25
                      A de mi reci boga ti čemu služi zadnja sonda i sta joj napon znaci

                      Доставио поштар "Поште Српске"

                      Comment

                      • bmiillan
                        CBC Senator XXL
                        • 18.04.2005
                        • 393
                        • beograd
                        • clk 200k

                        #26
                        pa kao što si savetovao kolegi da pročita o katalizatoru, sve je lepo napisano, zadnja koja je iza katalizatora (da bi sve bilo jasno) meri izduvne gasove i uporedjuje sa prednjom, na osnovu toga motorani računar zaključuje da li je katalizator ispravn tj. da li radi ono zbog ćega je i postavljen na vozilo (ekologija i zaštita čovekove okoline). ovo je samo najkraće moguće, ako ćemo da pričamo o toj temi možemo danima, prvo o vrstama lamda sondi pa na dalje. poenta ove teme je pa se pomogne čoveku što sigurno neće moći sa davanjem pogrešnih i neproverenih infomacija
                        nemoj na silu uzmi veci cekic

                        Comment

                        • hirurg83
                          CBC Senator XXL
                          • 26.02.2014
                          • 398
                          • Banjaluka
                          • VW Jetta

                          #27
                          Koliko mi se cini sonda broj dva čita gasove i ako ima puno kiseonika ona javlja računaru da pojača smjesu. Kako onda objašnjavas zašto je razlika u naponu kad je benzin i plin drugačije pokazuje. Zasto pokazuje na plin CE lampicu a na benzinu gasi?

                          Доставио поштар "Поште Српске"

                          Comment

                          • bmiillan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.04.2005
                            • 393
                            • beograd
                            • clk 200k

                            #28
                            loše ti se čini, druga lambda sonda nema tu funkciju koju ti misliš da ima, ali to je tvoja stvar i neću te više ubedjivati, misli šta hoćeš, tvoje je pravo da misliš pogrešno. pali lampici zato što nije gasni uredjaj idealno podešen (što je bitno naročito za volvo)
                            nemoj na silu uzmi veci cekic

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Hirurg ne budi tvrdoglav, obe sonde "čitaju" gasove, neće valjda cigle. prva je u funkciji korekcije smeše a druga u funkciji provere ispravnosti katalizatora.. Prva u zavisnosti od konstrukcije ide najčešće od 0.2 do 0.8 a druga je obično tu negde oko 430 milivolti što ne mora biti tačno jer savremeniji motori rade namerno u osiromašenoj smeši.
                              Prva ima oscilacije a druga je mnogo mirnija.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • bmiillan
                                CBC Senator XXL
                                • 18.04.2005
                                • 393
                                • beograd
                                • clk 200k

                                #30
                                doro sad si ga ti preuzeo pa se boksuj dalje
                                nemoj na silu uzmi veci cekic

                                Comment

                                Working...
                                X