Evo opet sam vršio merenja, isto. Preko Volvo VIDA diajagnositike i Aliseia, oba prikačena.
Volvo prikazuje sledeće pri radu na benzin otvorenost benz dizni 1,35ms pri radu na gas otvorenost benz dizni 1,92ms (razlika 0,57ms)
Aliesei prikazuje sledeće pri radu na benzin otvorenost benz dizni 2,13ms pri radu na gas otvorenost benz dizni 2,64ms (razlika 0,54ms)
Na volvo dijag temp motora 85,5C, na Alisei temp red 57C, jedino što približno tačno pokazuje su obrtaji, VIDA 668 o/min, Alisei 662 o/min.
Ajde temp i računam da ima razlike, jer se meri preko onog senzora koji je samo umetnut u isparivač i koji zna da ispadne
.
Da li ću dobiti nešto ako razliku između otvaranja benzinskih dizni pri radu na plin i gas dignem za % koji se razlikuju, što iznosi kod VIDE 0,57ms, a Aliseia 0,54ms, što je tu približno na oba meranja oko 40%. Da li će oni multiplikatori u mapi izaći iz dozvoljenih okvira i da li bih to smeo da uradim?
Nemojte se svađati, svaki savet dobro došao. Majstori su svi odrađivali tu autokalibraciju i dizali pritisak isparivača i bacao je check engine. Isto sam odradio kalibraciju, ali ne baca grešku na bordu, samo kad prikačim Volvo dijagnostiku ispiše za fuel trim, a mene to nervira, hoću da ga podesim kako treba ako može, za šta oni (majtori) nemaju vremena, niti hoće da se petljaju sa tim. Jbga do sada terao samo Volvo dizlo, tamo znaš na čemu si. Zadnja slika sa mapom i umnoženim multiplikatorima za razliku otvaranja dizni.
Volvo prikazuje sledeće pri radu na benzin otvorenost benz dizni 1,35ms pri radu na gas otvorenost benz dizni 1,92ms (razlika 0,57ms)
Aliesei prikazuje sledeće pri radu na benzin otvorenost benz dizni 2,13ms pri radu na gas otvorenost benz dizni 2,64ms (razlika 0,54ms)
Na volvo dijag temp motora 85,5C, na Alisei temp red 57C, jedino što približno tačno pokazuje su obrtaji, VIDA 668 o/min, Alisei 662 o/min.
Ajde temp i računam da ima razlike, jer se meri preko onog senzora koji je samo umetnut u isparivač i koji zna da ispadne

Da li ću dobiti nešto ako razliku između otvaranja benzinskih dizni pri radu na plin i gas dignem za % koji se razlikuju, što iznosi kod VIDE 0,57ms, a Aliseia 0,54ms, što je tu približno na oba meranja oko 40%. Da li će oni multiplikatori u mapi izaći iz dozvoljenih okvira i da li bih to smeo da uradim?
Nemojte se svađati, svaki savet dobro došao. Majstori su svi odrađivali tu autokalibraciju i dizali pritisak isparivača i bacao je check engine. Isto sam odradio kalibraciju, ali ne baca grešku na bordu, samo kad prikačim Volvo dijagnostiku ispiše za fuel trim, a mene to nervira, hoću da ga podesim kako treba ako može, za šta oni (majtori) nemaju vremena, niti hoće da se petljaju sa tim. Jbga do sada terao samo Volvo dizlo, tamo znaš na čemu si. Zadnja slika sa mapom i umnoženim multiplikatorima za razliku otvaranja dizni.



Comment