Stag 4 plus mislenje od mapi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vlatko_125
    CBC Član
    • 07.10.2013
    • 15
    • Skopje,Macedonia
    • Grande Punto 1.4 16V

    Stag 4 plus mislenje od mapi

    Pozdrav drugovi,radi se o Grande Punto 1.4 16V,plinski ured je Stag 4 plus,valtekove type 30,kad auto radi na plin pri ubrzanje od 2000 do 3000rpm nekad znaje da zastuca kao da gubi gorivo,plinski ured ima samo 5000km od kada je ugranjden a problem nisu mogli da uklone to stucanje.evo screenshot od mape,takodze nekad izbaci gresku bogate smese.

  • gilekm
    CBC Veteran
    • 16.01.2010
    • 121
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Originally posted by Vlatko_125 View Post
    Pozdrav drugovi,radi se o Grande Punto 1.4 16V,plinski ured je Stag 4 plus,valtekove type 30,kad auto radi na plin pri ubrzanje od 2000 do 3000rpm nekad znaje da zastuca kao da gubi gorivo,plinski ured ima samo 5000km od kada je ugranjden a problem nisu mogli da uklone to stucanje.evo screenshot od mape,takodze nekad izbaci gresku bogate smese.

    Po ovoj mapi da se videti da nemas dovoljan pritisak gasa trebao bi da bude od 1 - 1,2 bara a tebi je 0,08 bara,tako da navodi na zakljucak da to mozda negde ispusta gas iz sistema,ai smesa ti je prebogata pri vecem broju obrtaja,a mislim da ti je i mnozilac preveliki treba ga spustiti na max. 1,2 .

    Послато са GT-S7580 уз помоћ Тапатока

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Originally posted by gilekm View Post
      Po ovoj mapi da se videti da nemas dovoljan pritisak gasa trebao bi da bude od 1 - 1,2 bara a tebi je 0,08 bara,tako da navodi na zakljucak da to mozda negde ispusta gas iz sistema,ai smesa ti je prebogata pri vecem broju obrtaja,a mislim da ti je i mnozilac preveliki treba ga spustiti na max. 1,2 .

      Послато са GT-S7580 уз помоћ Тапатока
      Pa brate Gile vidiš da je mašina ugašena.. Kako da ima pritisak? Dizne su premale a sumnjam da si zamenio reč siromašna za bogara smeša jer sa ovom mapom nema šanse da bude bogata, može samo obrnuto.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • gilekm
        CBC Veteran
        • 16.01.2010
        • 121
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Originally posted by Dora View Post
        Pa brate Gile vidiš da je mašina ugašena.. Kako da ima pritisak? Dizne su premale a sumnjam da si zamenio reč siromašna za bogara smeša jer sa ovom mapom nema šanse da bude bogata, može samo obrnuto.
        Da pogresio sam sto se tice smese[emoji21] mislim pogresno sam napisao,a sto se tice pritiska mislim da ga treba imati i kada motor ne radi,npr.kod mene je cak i veci pritisak kad ne radi motor nego kad radi ( na plinu)ako je npr.1.5bara kada je motor ugasen onda je 1.2bara kada radi na plinu.Kod njega je ugasen motor a pritisak 0,08,i zato i mislim da negde ispusta plin,pisem iskljucivo na osnovu svog iskustva u zelji da pomognem kao sto sam i sam na ovom forumu naisao na zaista puno korisnih stvari uostalom koliko puta si mi ti pomogao-puno zaista puno,ali ponekad se i pogresi

        Послато са GT-S7580 уз помоћ Тапатока

        Comment

        • Vlatko_125
          CBC Član
          • 07.10.2013
          • 15
          • Skopje,Macedonia
          • Grande Punto 1.4 16V

          #5
          Evo kakav je radni pritisak na gas na leru,e sad jos jedno pitanje dizne su valtek type 30 a u selektor menu su zadane stagove dizne,dali je to problem i koje dimenzije preporucujete da se izbuse dizne za ovaj motor od 70KW.



          Isto tako da napomenem da je mapa radio majstor direkt iz Stag iz Polske kada je dosao da obucava majstore u servis gde je plin i uradjen.

          Comment

          • hirurg83
            CBC Senator XXL
            • 26.02.2014
            • 398
            • Banjaluka
            • VW Jetta

            #6
            Uslikaj sliku pritiska kad je auto na 90 stepeni.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Što se tiče pritiska, ono 0,08 je prazan sistem kad motor ne radi jer pokazuje 0,9xx što ukupno čini približno jednu atmosferu ili kako danas kažu bar. Znači da stvarno pušta negde, obično na stegama creva.

              Množilac je visko što ukazuje na siromašnu smešu na većim obrtajima jer ako dizne nisu dovoljno izbušene džaba što će biti konstantno otvorene kad nema dovoljno protoka.

              Smeša može biti bogata po tim dvema crtama u nekom periodu ali kako rekoh generalno je siromašna na velikom opterećenju kad je najpotrebnije i pravi štetu na motoru.

              Bili smo u AC Stag prošle godine na utvrdjianje gradiva i oni što su predavali ili pokazivali su vrhunski stručnjaci tako da ovu mapu nije napravio ni njihov šegrt a ne majstor. W01 stoje po difultu a u meniju ima da se izabere Vačtek što pokazuje koliko se taj što je pustio kalibraciju potrudio oko podešavanja. Ne vredjajte poljske stručnjake, svi se kurče kako su bili na obuci a obuka se sastoji od deljenja diploma za uredjaje koje sam možda čuo i ćaskanje sa kolegama.
              Za kraj, nije katastrofa izbor pogrešnih dizni ali može da bude. Nije taj spisak an izboru zato da majstor vidi koje su dizne montirane što vidi prostim očevidom ako ga zabaci nego da plijnski komp zna koje "drajvere" da upotrebi. wW01 i Valtek 3 oma su veoma slične, otpriliko kao **** i oko...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Vlatko_125
                CBC Član
                • 07.10.2013
                • 15
                • Skopje,Macedonia
                • Grande Punto 1.4 16V

                #8
                Dora hvala na odgovor u temu,e sad kada je prvi put urgradjen plin stajalo je valtek,kada sam nosio auto u servis gde je bio poljak on je probao auto gledao u komp cackao nesto i kaze mi da su dizne preslabe(oslabjene) i da moram da ih promenim a sistem nema ni 5k km,ostavio sam auto da urade mapu i sutra dan kad sam dosao po auto kaze meni lik da je uradzena najbolja mapa sto je se moglo sa ovim diznama i da je promenio nesto oko prebacivanje na plin od benzin.

                E sada drugo pitanje,preostaje mi da izvadim dizne i da proverim koje su promjer pa ako ste zelni da mi pomognete da predlozite ako je potrebno na koju meru da ih probusim i da sredim mapu.\

                Edit:evo SCR od rad u mesto na benzin i na plin,posle proverim i dimenziju dizne i dali su busene ili ne.



                Last edited by Vlatko_125; 12.02.2018, 17:58.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Rupe na diznama treba da budu 1,8 do 2,0 zavisi od nečega... Hod klipa treba da bude 0,43 do 0,45 da me ne bi opet jahali sa tabelama, to je fabričko podešavanje dizni, samo ih treba proveriti komparatorom da li je tako.

                  Za ostalo treba slika kako su dizne montirane, koliko su dugačke cevi, itd...

                  Nije stvar samo u mapi, može i struja da ti pravi taj problem ili montaža gasnog uredjaja, pojedini poslastičari to ugradjuju po principu bacimo iz kutije i učvrstimo gde i kako padne... Nema te mape koja če to popraviti...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Vlatko_125
                    CBC Član
                    • 07.10.2013
                    • 15
                    • Skopje,Macedonia
                    • Grande Punto 1.4 16V

                    #10
                    E ovako posto je motor starjet (ima klapnu za deaktivaciju jedan kanal u svaki usisni kanal tri dana sam se sa majstor borio da bi izvadio usisnu granu da je izbusi, na kraju sam ja sam izvadio da bi mu dokazao da nacin na koj je on hteo da busi bi upropastio te leptire i grana bi postala neupotreblva, dok je bila grana nadvor na stolu izbusio je najblize sto se moglo to uraditi do benziski diznama a da pritom kad je zatvoren jedan kanal da se ubrizgavanje ne dogodi u taj zatvoreni nego u ovaj drugi)

                    E sad, povadio sam dizne danas, 2mm burgija ne prodje kroz diznu, moje nerelevantno merenje sa sublerom je pokazalo da su 1.8mm drugi nacin nemam da to proverim, takodze i komparator to isto nemam da bi proverio hod ali mora da naglasim da su plinske dizne uopste i necuju kad radi na plin, benziske se vise cuju kad radi na benzin.

                    Evo slike kako su ugradjene na auto, creva do dizne na grani su svega 10tak cm.


                    Comment

                    • gilekm
                      CBC Veteran
                      • 16.01.2010
                      • 121
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Zdravo opet cu da se umesam jednim pitanjem posto vidim da su ti dizne na samoj glavi motora,navodi na zakljucak da creva od dizni do uvodnika nisu duza od 15cm,zasto ti na jednoj od ranijih slika sa postavkama LPG komp.jedinice stoji "prag prebacivanja za extra ubrizgavanje" vrednost 1.4 ms,po mom misljenju ako creva koja vode od dizni do uvodnika nisu duza od 15cm tu bi trebala da stoji vrednost 0.0 ms?

                      Tek kasnije sam procitao da su ti creva desetak cm.Po mom misljenju extra ubrizgavanje se primenjuje samo u slucaju da su creva predugacka i onda se podesi da dizne otvaraju malo ranije da bi gorivo stiglo "na vreme",mislim da to u tvom slucaju nije potrebno.
                      Last edited by gilekm; 13.02.2018, 06:38.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Gasadžije gejovi... Neće niko da se bakće sa vama... Ta rečenisca te pogrešno asocira, reč je o benzinskom ekstra ubrizgavanju a ne gasnom. To o čemu ti pišeš se nalazi levo na tom ekranu.
                        Kviz je a gde levo?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • gilekm
                          CBC Veteran
                          • 16.01.2010
                          • 121
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Originally posted by Dora View Post
                          Gasadžije gejovi... Neće niko da se bakće sa vama... Ta rečenisca te pogrešno asocira, reč je o benzinskom ekstra ubrizgavanju a ne gasnom. To o čemu ti pišeš se nalazi levo na tom ekranu.
                          Kviz je a gde levo?
                          Onda taj kviz bojim se da ne znam da resim,mislio sam da su to postavke za ubrizgavanje plina,a gde je to levo na tom ekranu - ne znam,mislio sam da je toPozdrav!!!!

                          Comment

                          • Vlatko_125
                            CBC Član
                            • 07.10.2013
                            • 15
                            • Skopje,Macedonia
                            • Grande Punto 1.4 16V

                            #14
                            Dora sta predlazes sad ti da busim ove dizne na 2mm (sada su 1.8) ili da ne diram i da se uradi samo nova mapa?
                            i jos jedna stvar,izvod za vakum iz usnisna grana ako moze da vidite je u levi kraj nad plinske dizne,dali je to pravilno ili ono skoslki na sau usisnu klapnu.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              @Gilekm
                              Treća i četvrta kocka odgore a levo

                              @Vlatko
                              Buši dizne na 2mm hod klipa na 0.45 (proveriti da se nisu zatvorile), pritisak na 1.2 bara a ali kad je potpuno zagrejan motor. Izaberi Valtek 30 3 oma u meniju. Kalibracija pa pogledaj mapu šta se dogodilo.
                              Ako nemaš komparator džaba krečimo.

                              Pre toga svega, snimi sva podešavanja, na prvom ekranu dole ima opcija ako slejbeš da možeš vratiti.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X