Nemiran rad na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Zameniš prvu svećicu sa trećom pa probaš koji cilindar pravi problem. Zameniš bobinu pa probaš da li i dalje isti cilindar pravi problem. Zameniš creva recimo drugi sa trećim i priključke na dizne takodje zameniš pa vidiš koji cilindar pravi problem.
    Itd..
    Inače imaš viška gasa a multiplikator je kao cirkus.. I da je ispravan ne bi radio kako treba...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zeran
      CBC Član
      • 17.10.2018
      • 20
      • EU
      • Opel

      #32
      Originally posted by Dora View Post
      Zameniš prvu svećicu sa trećom pa probaš koji cilindar pravi problem. Zameniš bobinu pa probaš da li i dalje isti cilindar pravi problem. Zameniš creva recimo drugi sa trećim i priključke na dizne takodje zameniš pa vidiš koji cilindar pravi problem.
      Itd..
      Inače imaš viška gasa a multiplikator je kao cirkus.. I da je ispravan ne bi radio kako treba...
      To sa svječicom i bobinom sam već probao. Uvijek je treći cilindar problematičan.

      Znam da mapa nije dobra, radim na tome...

      Na svo ovo sranje sinoć pretegnem diznu u railu i napukne kučište Rail-a. Ne znam mogu li sad to lijepiti, ili mora ići novi? Ne pušta plin, ali ne znam da neće pucati dalje

      Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Ostaje još da zameniš gumena creva od drugog i trećeg cilinda i sa njima kablove koji idu na dizne, Isto srednje ukrstiš.

        Što se mape tiče, sumnjam da ćeš to ikad napraviti kao svet pošto je ručno praviš a nemaš nikakvog iskustva.
        Imaš opciju da snimiš postojeće stanje u fajl. Posle toga pusti kalibraciju pa pošalji sliku kako izgleda. Možeš odmah vratiti to što i snimio da ništa ne gubiš.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • zeran
          CBC Član
          • 17.10.2018
          • 20
          • EU
          • Opel

          #34
          Originally posted by Dora View Post
          Ostaje još da zameniš gumena creva od drugog i trećeg cilinda i sa njima kablove koji idu na dizne, Isto srednje ukrstiš.

          Što se mape tiče, sumnjam da ćeš to ikad napraviti kao svet pošto je ručno praviš a nemaš nikakvog iskustva.
          Imaš opciju da snimiš postojeće stanje u fajl. Posle toga pusti kalibraciju pa pošalji sliku kako izgleda. Možeš odmah vratiti to što i snimio da ništa ne gubiš.
          Radio sam benzinsku mapu u vožnji uz laptop. Ona je OK. Dok uhvatim boljeg vremena (snijeg me zeza), pa ću i plinsku dovesti u red (uz LTFT i STFT)...

          Ja samo mislim da su injektori na pogrešnom mjestu. Dok nema velikog vakuma (u leru), injektor baca plin po zidovima usisne grane = loša smjesa. Kad stisnem gas, vakum ga direktno uvlači u cilindar...

          Vidjeću još sa drugim plinadžijama...

          Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Pošto si sad otišao daleko sa pametovanjem da ti rečem.. Ako zameniš creva 2 za 3 i injektore znaćeš da li su oni ok da ne menjaš dizne u beskra i prve su ti bile sasvim ok. Da pojasnim, crevo sa dva staviš na tri i kabel sa dva staviš na tri, time dobijaš da drugi injektor radi na cilindru 3 pa ako i onda imaš problem, nije do injektora.

            Ono zašto ti sad ovo pišem je sledeće.. Vakum postoji u svemiru i vakum mašini ali tu nije baš beskrajan mada ako cepamo0 dlaku nije ni u svemiru ima tu po koja čestica tu i tamo koja plivka.. Znam da bi Expendable imao što šta da mi reče na ove reči ali ne čita srećom

            U mehanici se kaže potpritisak ali je u narodu a i medju majstorima uvreženo da se kaže vakum tako da ti to nije greška.

            Taj vakum je obrnuto proporcionalan tvom mišljenju, na leru je najveći a na punom gasu je najmanji, sad kako je to moguće nebih da se upuštam, to će Hirurg kad izmeri običnim manometrom pritisak na isparivaču

            Taj tvoj motor nije ništa posebno da bi imao tako izlomljenu crtu multiplikatora. Možda sam dva puta do sada napravio i gore izlomljeno ali je to bilo na jednom turbu gde je duplo podignut pritisak, neki manijak je "konstrusao" svoju usisnu granu a vreme ubrizgavanja je bilo max 6 ms pa ti tu sad strpaj parametre...

            Multriplikator je uvek kao kad maziš devojku, blago se izdiže, ima parabolu koja kasnije pada na dole i do kraja se pruža u jednoj ravnoj crti. Zašto je to tako nemam pojma ali je tako. Imaš na netu zilion primera.

            LFT i te ružene reči?? Brate slatki ti nema laptop a šteluješ po trimovima, nadam se da neko vozi a ti gledaš da se slupaš.. Na dve slike koje si poslao poslednji put imas razliku u trimu 10% ne treba ti da gledaš na drugom mestu, piše ti tu na ekranu. Verujem da je kasnije još gore ako je na leru 10%.

            I na kraju, trebalo je ugraditi noviji ili jači uredjaj koji ima OBD korekciju, to nije tvoja greška ali da ti odmah kažem, hiljade automobila je ugradjeno bez uredjaja koji ima ISA 2 ili 3 ili OBD korekciju pa su trimovi ok.

            Odjava, game over.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #36
              Na multipler mozes obrisati 3,4,5 i 6 tačku. Bespotrebno krivudanje, njemački ne znam ali imas srpski jezik u softveru. Pa apdejtuj se.

              Rail ako ne pušta plin mozes koristiti, ne znam kako si uspio da ga slomis. Nemas potrebe da stezes toliko.

              Kako izgledaju vakum crijeva na tvom autu
              Ima li neko da je sumnjivo? Obično na 3 klipu se manifestuje greska kad je vakum los.

              Krenes od crijeva svih koja imaju veze sa vakum ima, a takodje obrati pažnju na cep od ulja kao i lijeva i mjerac ulja. Mene je lijeva zezao. Vukao mi fals zrak pored mjeraca ulja. Ima dosta tema na internetu o tom. Pravu benzinsku mapu neces napraviti nabrzinu. Uzmi nato i benzin. I sve rezime vožnje sa potrošačima koje najčešće koristis na autu. I vozaj sve rezime u svim uslovima i svim brzinama. Predjes neki cca 200 300km, tada je sakupljena mapa. Imas i da vidis mapu u obliku kockica, plave kocke, kad ih popunis u normalnim uslovima i vožnji to je to. E tada isto to uradiš na lpg. I tek onda je auto spreman kako treba za podešavanje lpg.

              Vjerujem da je tebi problem i veličina nozli... Pa pogledaj i to... Imas li selne na svim cijevima od plina. I pritisak je po meni opet previsok....

              Jel ti uključeno u opcijama da je turbo motor upitanju.

              Comment

              • hirurg83
                CBC Senator XXL
                • 26.02.2014
                • 398
                • Banjaluka
                • VW Jetta

                #37
                Originally posted by Dora View Post
                Pošto si sad otišao daleko sa pametovanjem da ti rečem.. Ako zameniš creva 2 za 3 i injektore znaćeš da li su oni ok da ne menjaš dizne u beskra i prve su ti bile sasvim ok. Da pojasnim, crevo sa dva staviš na tri i kabel sa dva staviš na tri, time dobijaš da drugi injektor radi na cilindru 3 pa ako i onda imaš problem, nije do injektora.

                Ono zašto ti sad ovo pišem je sledeće.. Vakum postoji u svemiru i vakum mašini ali tu nije baš beskrajan mada ako cepamo0 dlaku nije ni u svemiru ima tu po koja čestica tu i tamo koja plivka.. Znam da bi Expendable imao što šta da mi reče na ove reči ali ne čita srećom

                U mehanici se kaže potpritisak ali je u narodu a i medju majstorima uvreženo da se kaže vakum tako da ti to nije greška.

                Taj vakum je obrnuto proporcionalan tvom mišljenju, na leru je najveći a na punom gasu je najmanji, sad kako je to moguće nebih da se upuštam, to će Hirurg kad izmeri običnim manometrom pritisak na isparivaču

                Taj tvoj motor nije ništa posebno da bi imao tako izlomljenu crtu multiplikatora. Možda sam dva puta do sada napravio i gore izlomljeno ali je to bilo na jednom turbu gde je duplo podignut pritisak, neki manijak je "konstrusao" svoju usisnu granu a vreme ubrizgavanja je bilo max 6 ms pa ti tu sad strpaj parametre...

                Multriplikator je uvek kao kad maziš devojku, blago se izdiže, ima parabolu koja kasnije pada na dole i do kraja se pruža u jednoj ravnoj crti. Zašto je to tako nemam pojma ali je tako. Imaš na netu zilion primera.

                LFT i te ružene reči?? Brate slatki ti nema laptop a šteluješ po trimovima, nadam se da neko vozi a ti gledaš da se slupaš.. Na dve slike koje si poslao poslednji put imas razliku u trimu 10% ne treba ti da gledaš na drugom mestu, piše ti tu na ekranu. Verujem da je kasnije još gore ako je na leru 10%.

                I na kraju, trebalo je ugraditi noviji ili jači uredjaj koji ima OBD korekciju, to nije tvoja greška ali da ti odmah kažem, hiljade automobila je ugradjeno bez uredjaja koji ima ISA 2 ili 3 ili OBD korekciju pa su trimovi ok.

                Odjava, game over.
                Koji je uredjaj od staga noviji od q box???
                Greska jeste što nije uzeo sa OBD to sam odmah rekao.....

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Pa q box plus, ubedjivao si ga da ima prekidač koji ti imaš a nema jer je stariji (prostiji) model. Plus ima obd a basic nema. Kao što sad svaki ima ugradjene žice za emulator nivoa benzina a pre "par" meseci nije imao. Kad se pojavi neko takav ubedjivaće ga neko da ima emulator a nema

                  Sumnjam da je on išta uzeo nego je majstor turio šta je hteo..
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • hirurg83
                    CBC Senator XXL
                    • 26.02.2014
                    • 398
                    • Banjaluka
                    • VW Jetta

                    #39
                    Majstorski je tako

                    Comment

                    • popovic012
                      CBC Početnik
                      • 02.02.2018
                      • 6
                      • Pozarevac
                      • Punto 1.2 8v Stag4+

                      #40
                      Originally posted by hirurg83 View Post
                      Haha. Gledaj da ti je od dizne do motora što manje crijeva i taj dio je bitan.
                      U Bosni je svako ziv majstor i ugradjuje plin. A ne zna engleskog jezika 2 riječi. I tako se uče na tudjim autima što je mene nateralo da čitam o plinu sve moguće tekstove.
                      Druze i po Srbiji nije nista bolje. Cast izuzecima ,ali mnogo umetnika radi plin... Igrom slucajeva i nateran na neki nacin, isto kao ti prostudirao sam sve sto je moglo da se porstudira i bacio se u posao

                      Comment

                      Working...
                      X