nizak mnozioc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gilekm
    CBC Veteran
    • 16.01.2010
    • 121
    • Kosovska Mitrovica

    nizak mnozioc

    zdravo svima!Imam audi a4 b5 1.8,tip motora je ADR,plinski uredjaj STAG 300, isparivac "zavoli zeta N" sa "valtek" diznama (crvenim),posle uradjene autokalibracije izasla mi je poruka da su otvori dizni preveliki,a na prikaz mape mnozioc je spusten ispod jedinice,dali to moze tako ili ne,u uputstvu stoji da treba da bude 1 do 1.2???

    Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka
  • PPZ
    CBC Veteran
    • 31.01.2009
    • 167
    • Atina, Grcka

    #2
    Koji je pritisak isparivača?

    Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

    Comment

    • gilekm
      CBC Veteran
      • 16.01.2010
      • 121
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      1,15 bara,ali je interesantno da je pritisak na map 0.91 bar,pre pocetka kalibracije

      Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka

      Comment

      • PPZ
        CBC Veteran
        • 31.01.2009
        • 167
        • Atina, Grcka

        #4
        Na koliko su bušene dizne?

        Nisam shvatio, jesi to sad ugradio pa si radio autokalibraciju ili je sve bilo ok pa si čačkao i pokvario?

        Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

        Comment

        • gilekm
          CBC Veteran
          • 16.01.2010
          • 121
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Originally posted by PPZ View Post
          Na koliko su bušene dizne?

          Nisam shvatio, jesi to sad ugradio pa si radio autokalibraciju ili je sve bilo ok pa si čačkao i pokvario?

          Послато са Mi A1 помоћу Тапатока
          dizne su fabricke,a ovo nisam sad ugradjivao i nije prvi put da radim autokalibraciju sa ovim plinom,cesto bi mi izlazila poruka da je preveliki otvor dizni,ali bi mnozioc bio oko jedinice,sada je ispod 0,9 tako da sam zabrinut,moze li biti kakve stete po motor...?
          da li da podignem ovu narandzastu liniju do jedinice??

          Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka
          inace novu kalibraciju sam uradi zato sto je auto poceo da trosi previse oko16l/100km
          Last edited by gilekm; 05.01.2020, 15:09.

          Comment

          • PPZ
            CBC Veteran
            • 31.01.2009
            • 167
            • Atina, Grcka

            #6
            Da ti ne zaglavljuje koja dizna? Ostane otvorena i onda ne može da završi autokalibraciju.

            Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              "Fabričke" dizne su 1.5mm što je eventualno dovoljno za Saićenta, za taj motor svakako ne mogu biti prevelike što znači da nisu fabričke nego je neko preterao sa bušenjem.
              Ne kapiram da radiš kalibraciju a da pri tome nemaš pojma oko bar principa rada cele sprave. Za taj motor treba pritisak od 1.2 do 1.3 bara ali ako ga podigneš ima množilac da ode u podrum...

              Bolje bi bilo da objasniš potrebu za autokalibracijom, šta nije bilo dobro da bi se to radilo..
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • gilekm
                CBC Veteran
                • 16.01.2010
                • 121
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                kalibraciju sam radio zbog prevelike potrosnje 16l/100km,vreme otvaranja plinskih dizni je bilo vise od 5ms,mislio sam da cu na taj nacin da uspem da to doteram,sto se dizni tice ppostavljene su iz kutije,a posle par meseci majstor ih je stelovao komparatorom.
                malopre sam doso s probne voznje,aposto zivim na jednoj cuki(voznja uzbrdo) morao sam da prebacim na benzin,auto nije mogao da izvuce,kad sam otvorio haubu video sam da je vakum crevo sa map senzora bilo izvadjeno vratio sam ga na mesto i ponovo pustio kalibraciju,sad mi je mnozioc oko jedinice ali otvori dizni opet oko 5 ms.
                ne znam sta da radim dalje,mozda neki savet oko smanjenja potrosnje!

                Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka

                Comment

                • gilekm
                  CBC Veteran
                  • 16.01.2010
                  • 121
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Originally posted by PPZ View Post
                  Da ti ne zaglavljuje koja dizna? Ostane otvorena i onda ne može da završi autokalibraciju.

                  Послато са Mi A1 помоћу Тапатока
                  interesantno je to da retko ali bas retko odradi kalibraciju do kraja kada radi jednu po jednu diznu,kada stikliram ono da odradi sve odjednom onda odradi do kraja,ne znam zasto je tako ,izbaci poruku da je pritisak na map- u preveliki ja kliknem " nastaviti" motor pocne da trese i ugasi se,uvek probam da odradi jednu po jednu a kad vidim da nemoze onda oznacim da uradi sve odjednom i onda odradi do kraja

                  Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka

                  Comment

                  • PPZ
                    CBC Veteran
                    • 31.01.2009
                    • 167
                    • Atina, Grcka

                    #10
                    Lepo ti je Dora napisao, prvo proveri otvor dizni.

                    Skini crevca koja idu sa usisne grane, odvij krajeve i premeri na koliko su razbušene.

                    To proveriš lako odgovarajućom burgijom, uzmeš recimo burgiju od 1.5mm i gurneš je u kraj dizne, mora da prolazi, onako knap.
                    Za tvoj motor bi trebala biti bar 2mm, do 2.2.
                    Ako nije, to je prvi korak u rešavanju problema.

                    Ako je veći prečnik, onda kupiš nove krajeve dizni pa razbušiš precizno, kreni prvo sa 2mm i pritiskom od 1.2 bara pa vidi kako ide.

                    Komparatorom je majstor samo podesio hod klipa na diznama, ali ne i prečnik.

                    Послато са Mi A1 помоћу Тапатока
                    Last edited by PPZ; 05.01.2020, 16:57.

                    Comment

                    • gilekm
                      CBC Veteran
                      • 16.01.2010
                      • 121
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      ok

                      Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka

                      Comment

                      • PPZ
                        CBC Veteran
                        • 31.01.2009
                        • 167
                        • Atina, Grcka

                        #12
                        Autokalibracija je samo prvi korak u podešavanju, sve će to morati i ručno da se fino podesi, kad jednom postaviš sve kako treba.

                        Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          ali otvori dizni opet oko 5 ms. ne znam sta da radim dalje,mozda neki savet oko smanjenja potrosnje!
                          Bez ljutnje ali ovaj deo rečenice govori koliko ne vladaš materijom i teško ćeš ti to namestiti sam od sebe.

                          Na potrošnju ne utiče samo to da se pusti kalibracija i popravi se sve samo. Da bi imalo svrhe autokalibrisati, dizne moraju biti podešene za taj auto, pritisak takodje i potpritisak da je u granicama normale.
                          Ti radiš kalibraciju a ne kapiraš da ti je crevo spalo a to se vidi i sam program te upozorava da je potpritisak izvan granice.

                          Što se tiče onog iz kutije su stavljene, ja ću sad kao onaj ginekolog da stanema na prozor i čekam trenutak da se onaj pojavi sa neba jer ne bi da propusti prvo bezgrešno začeće posle 2000 godina. Devojka je trudna ali se nije seksala..

                          Litra može da stane u politru jedino ako se čovek zove politra... Fabričke dizne (promer) ne mogu da rade na 1.8t i tačka.
                          Prema tome mrka kapa, to što imaš program ništa ne znači sem gubitka vremena.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • PPZ
                            CBC Veteran
                            • 31.01.2009
                            • 167
                            • Atina, Grcka

                            #14
                            Zaboravih da napišem, ne skidaš creva sa strane usisne grane već sa raila sa diznama! Odvijaš krajeve i meriš jedan po jedan.

                            Mada, možda bi ipak bilo dobro da to pogleda neki iskusan majstor, ako nisi siguran šta radiš.

                            Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                            Comment

                            • gilekm
                              CBC Veteran
                              • 16.01.2010
                              • 121
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Dora,nije 1.8turbo,vec 1.8l bez turbine

                              Poslato sa ALE-L21 pomoću Tapatoka

                              Comment

                              Working...
                              X