Plin u A8 4.2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovan30
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 322
    • Beograd

    Plin u A8 4.2

    Kolega hoce da ubaci plin u Audi A8 4.2 iz 2003 godine , to je ovaj novi model, sa 125000 predjenih km.
    Zanima ga da li uopste postoje iskustva sa ubacivanjem plinskog uredjaja u te motore najnovije generacije.
    Postoje li bilo kakavi potencijalni problemi, posto na takvom autu ne sme nista da se prepusti slucaju (najvise zbog toga sto se auto mnogo vozi, cesto i u inostranstvo i ne sme da se rizikuje da slucajno stane negde na putu).

    Pozdrav
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Motor kao i svaki drugi, a i auto isto tako. Sta ce da radi vlasnik ako mu na "dalekom" putu pukne kais?
    ne sme da se rizikuje da slucajno stane negde na putu).
    Nerazumem bas ovakve komentare.

    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ni ja isto ne razumem.
      Moze da vozi na benzin za ne daj boze ali ce benzinski sistem pre da crkne od gasnog svejedno.
      Normalno je da se ljudi koji nisu bas upuceni brinu. Nema potrebe za brigu ako je ugradjeno kako treba i ako je oprema kvalitetna. Auto je prilicno nov i moj je savet da ne ugradjujete bilo gde i bilo sta. Cak ni cena ugradnje NIJE veca u krstenim servisima za razliku od onih drugih pod uslovom da je ugradjena oprema ista. Za tako veliki motor svaki propusteni dan da se ne vozi na gas je prilicna steta. To kazu svi koji se voze na gas.

      Comment

      • nand
        CBC Član
        • 26.11.2006
        • 29

        #4
        u cg se prodavao jedan takav sa ugradjenim plinom, i naravno da nijesam mogao sebi da priustim takav auto ali sam razgovarao sa momkom koji ga je prodavao, kaze da mu u lokalu trosi oko 20 - 25 litara plina u zavisnosti od voznje
        naravno da je prezadovoljan sa potrosnjom,inace je plin bio ugradjen u inostranstvu,
        slazem se sa izjavom prethodnog kolege da je u ovakav auto najbolje ugraditi u nekom dobrom servisu i obratiti paznju na garanciju prilikom ugradnje

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Dexy, tvoj prijatelj bi imao, dodushe jako malo, razloga da strahuje od toga da ostane negde na putu sa LPG venturi sistemom (unishteno kucishte, creva, grana...). Koji, kao shto je to vec vishe puta apsolvirano na forumu, je uvek potencijalno sklon detonaciji bez obzira na tehnichku ispravnost samog sistema i automobila. Ako nishta drugo a ono zbog stila vozhnje, i o tome je vec prichano i pisano.

          Na taj auto i takav motor samo sekvencijalni sistem dolazi u obzir jer mislim da vlasnik zaista nema razloga da "shkrtari" obzirom na godishte auta i samu chinjenicu da ce ga josh neko (duzhe) vreme zadrzhati u vlasnishtvu. A ako se posao ugradnje odradi u nekom krshtenom servisu onda su njegovi strahovi da sa autom ostane negde na putu zbog sekvencijalnog LPG sistema zaista bez realne osnove.

          Da sam ja u njegovoj situaciji, to bi mi bio najmanji problem u celoj prichi
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • uglavnom.bezopasni
            - 42 -
            • 03.02.2005
            • 2235
            • Novi Sad

            #6
            Originally posted by IvanT
            Motor kao i svaki drugi, a i auto isto tako.
            Ne razumes ti to, to nije auto, to je Audi... najnovije genercije
            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
            11.04. 0:12 #2
            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Koliko sam ja razumeo potpuno je svejedno da li je motor od 1 ili 11 litara zapremine, ima li 2,3 ili 33 cilindra. Princip je isti (sekvent naravno), razlicit je broj brizgaljki, duzina rada pri postavljanju i jos pratecih elemenata...

              Pogotovo sto se doticni mnogo vozi, zamislite samo tu ustedu u KRATKOM vremenskom roku...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • MOSLER
                CBC Senator XXL
                • 27.05.2005
                • 1064
                • Niš

                #8








                Ovaj na slici nije 4.2 vec 3.7 ali sustina je ista.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Stim sto u ovom slucaju nije u pitanju lpg vec cng... Valjda?
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #10
                    Jesi li siguran da ovo u gepeku nisu boce za metan ? One obicno budu bar u paru, a cini mi se da ovdje imaju bar dvije...

                    Mada to ne mijenja sustinu, motor ce progutati i jedno i drugo...

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #11
                      U pravu ste, metan je u pitanju

                      Comment

                      • Laki GSi
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2006
                        • 2426
                        • Beograd-Vozdovac

                        #12
                        Kupis A-8 i stavis plin!? Kupis onda lepo neki manji autic i vozikas se ,a mi smo ti Srbi cudo. Ku***mo se kako imamo ,a u stvari nema pas zasta da nas ujede.
                        Cuo sam pricu da je neki lik stavljao plin u Mercedesa C 36AMG ,pa mislim da su se i Dajmler i Benz okretali u grobu !
                        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13


                          Laki, automobili sa pogonom na alternativna goriva se u fabrichkoj izvedbi velikog broja automobilskih brendova prave vec jako puno godina. Konkretno BMW je napravio verziju E36 316g pochetkom '90-ih godina proshlog veka sa fabrichkom CNG instalacijom, a postoje i daleko raniji primeri... LPG je jedan od tih alternativnih vrsta goriva, mozhda ne i najbolje ali za ovdashnje podneblje definitivno najprihvatljivija i najracionalnija opcija trenutno. Profesionalno odradjena naknadna ugradnja visoko kvalitetnog sistema LPG mozhe na duzhi rok imati samo dobre posledice po dzep vlasnika, a po sve ostale od samog momenta ugradnje, uzevshi u obzir shtetnost otpadnih materija / izduvnih gasova tj. ekologiju.

                          Shto se performansi tiche, na jachim automobilima (kao shto je ovaj) sa sekvent sistemom gubitka skoro da i nema, odnosno apsolutno izostaje u uslovima svakodnevne vozhnje. Eventualno pogorshanje od 1, 2 ili 3 % performansi itekako opravdaju ne samo duplo nizha cena vozhnje, shto na autu koji troshi 15 ili 20 litara benzina znachi jaaako puno (grubo recheno oko 100 Evra ushtede na svakih 1000 predjenih km ), vec i chinjenica da sagorevanje plina umesto benzina ima pozitivne efekte po trajnost motora i katalizatora, pre svega. Iz istog razloga se redovne zamene filtera ulja, filtera goriva (manje u upotrebi) i motornog ulja mogu (ali i ne moraju) donekle produzhiti iz prostog razloga shto ulje ima jako lakshi posao kad ne mora da se bori sa svim onim otpadnim materijama koje se oslobadjaju u motoru pri sagorevanju benzina, tim pre shto je ovdashnji benzin vrlo chesto jako sumnjivog i diskutabilnog kvaliteta. Opet, na automobilu kojem "mali " servis koshta 500+ evra to finansijski znachi itekako puno, narochito na duzhi rok.

                          Chinjenica da se radi o A8-ici ne menja nishta. Nije u pitanju Pagani Zonda, to je samo josh jedan Audi koji puno troshi, josh vishe koshta i sa ovakvim motorom jako puno zagadjuje Da ne bude nesporazuma: daleko od toga da se radi o loshem automobilu, chak nasuprot! Ono shto hocu da kazhem je da upravo OVAKVIM automobilima jedan profesionalno odradjen sekvent legne k'o boodali shamar

                          PS. Ako dotichni vlasnik vozi taj auto u narednih 100000 km, a obzirom da je napomenuto da prelazi jako puno pa je i realno za ochekivati da ce pomenutu kilometrazhu da odradi za par godina, onda ce mu LPG samo za troshkove utroshenog goriva ushtedeti taman za jedan nov auto (nizhe) srednje / kompakt klase od nekih 10 k evra.

                          Malo li je?!
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by overspeed
                            Malo li je?!
                            Jeste
                            Problem naših ljudi je u tome da nemaju osećaj planske štednje ili racionalizacije troškova. Niko ne gleda na par meseci unapred, sve je danas ili juče.
                            Posle pa onaj ima ja nemam. Ako izuzmem one što pištoljem dodju do para, onda ovi normalni bogataši uimaju zato što znaju da potroše svoje pare. Nije problem zaraditi pare, problem je znati potrošiti ih.
                            Neki to kod nas zovu stipsa, ima i toga kao onaj Rokfeler koji je plaćao svoj deci dva centa iznošenje djubreta a rodjenom ocu zajmio pare uz kamatu.... Ali pojenta svega je šta ja želim kroz toliko godina a ne samo da se kuka i gleda kako onaj ima a ja to neću nikad imati...
                            Ko na vreme krene u WC neće se userkakiti....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Čiča
                              CBC Senator XXL
                              • 14.12.2005
                              • 1621
                              • Beograd, Vidikovac

                              #15
                              @ dora, mislim da je Cherchil (neke cigatere su mu prezime) to rekao "niko se nije obogatio zato sto je mnogo zaradio, vec zato sto je umeo da ustedi, pristedi"

                              @ Dexy,
                              Cini mi se da je neki NASA space shutle geknuo??? Sto onda VELIKI AUDI mora da bude bezgresan, pa samim tim rizik uvek postoji.
                              Ko je viknuo "šta vidis ČičA"???

                              Sreća je sto glupost ne boli, inače bi sa svih strana odjekivali jauci
                              "Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno. " D. Radovic

                              Comment

                              Working...
                              X